Wat bij de marine ook meetelt is het samen op een onderzeeër zitten. Je weet niet wat sommige idiote mannen misschien doen als er een vrouw is. Daarom wordt daar ook van af gezien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan nog. Ik ken genoeg watjes die dat nog niet misschien aan zouden kunnen en ik ken ook een paar vrouwen/dames/meiden whatever die het wel zouden kunnen.
[..]
Mja, oké dat is ook niet goed. Maar niet aangenomen kunnen worden of een lager salaris hebben is wel iets anders imo.
Het zou overtuigender zijn als ik je niet zou kennenquote:
Klopt. Maar zulke dingen gebeuren ook wel bij mannen onder elkaar hoor. Maargoed, de kans met een vrouw erbij is inderdaad groterquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat bij de marine ook meetelt is het samen op een onderzeeër zitten. Je weet niet wat sommige idiote mannen misschien doen als er een vrouw is. Daarom wordt daar ook van af gezien.
Ja daar kan ik me iets bijvoorstellenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wat bij de marine ook meetelt is het samen op een onderzeeër zitten. Je weet niet wat sommige idiote mannen misschien doen als er een vrouw is. Daarom wordt daar ook van af gezien.
Als je al geen eigen naam kunt bedenken ben ik benieuwd hoe dat bij de liedjes gaatquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Het zou overtuigender zijn als ik je niet zou kennen
Ik ben een heer! Ik sla vrouwen alleen met de rug van de hand!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Het zou overtuigender zijn als ik je niet zou kennen
Ja schatquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een heer! Ik sla vrouwen alleen met de rug van de hand!
Dan ben je een wijfquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben een heer! Ik sla vrouwen alleen met de rug van de hand!
Tiestooo, weet jij misschien ietsquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je al geen eigen naam kunt bedenken ben ik benieuwd hoe dat bij de liedjes gaat
quote:
Vooruit dan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:06 schreef Laysa het volgende:
i doe dit topic zo zijdelings even volgen
Ik zei niet dat het met blote hand was hè?quote:
uhuh, misschien maar gekleurde stickertjes op de toetsen van z'n keyboard doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je al geen eigen naam kunt bedenken ben ik benieuwd hoe dat bij de liedjes gaat
Want je geeft D_K met de zweep nu?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:06 schreef Laysa het volgende:
i doe dit topic zo zijdelings even volgen
Dit is uhm... A ja A DIT IS A!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, misschien maar gekleurde stickertjes op de toetsen van z'n keyboard doen
Over de top yeahhhhhhquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk dat ik maar musicalzangeres moet worden, dat is een stuk makkelijker dan Popzangeres..
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, ik heb de ketting iets ingekort.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, ik heb de ketting iets ingekort.
hij staat al een paar keer hier op fok... t filmpjequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Over de top yeahhhhhh![]()
Kunnenb we je stem ergens beluisteren?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en A is euhh, euhhh, GEEL
*ping*
woei!
show mequote:Op zondag 1 augustus 2010 21:10 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hij staat al een paar keer hier op fok... t filmpje
Ja.quote:
no plz goquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Och die ''poema'' kan je gewoon met blote handjes pakken heur
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
bliksem jullie gaan hard![]()
Ik ga eerst even de foto's doen hoor
Goede ouwe manquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word altijd zo depri van deze scene.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |