Welke?quote:
quote:
!__________________(':quote:
quote:
Hertog jan ijs?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef Torrio het volgende:
[..]
In de vriezer ligt hertog jan ijs geloof ik. En waterijs.
Nee bierijs.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hertog jan ijs?
Je bedoelt gewoon ijs van Hertog?
O dus geef je hem maar aan mijquote:
Een bevroren biertjequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hertog jan ijs?
Je bedoelt gewoon ijs van Hertog?
Kom maar hier hoorquote:
Ik weet het niet, probeerde m'n foutje goed te lullenquote:
Durf ik dat wel aan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kom maar hier hoor
Maar als je wilt blijven slapen moet je wel bij mij in bed slapen
Ik vind hem wel gaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien vind jij hem wel lekker.Een vriendin had em gekozen.
Ik houd niet van zoet.
Vier jaar duurde hetquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:00 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik weet het niet, probeerde m'n foutje goed te lullen![]()
Lijkt me niet zo lekker.. Hoezeer ik ook van bier hou
Vier jaar teveel, al die doden om niks, we hadden er nooit heen moeten gaan. Lekker achter Bush z'n kontje aanrennenquote:
24 doden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:01 schreef Torrio het volgende:
[..]
Vier jaar teveel, al die doden om niks, we hadden er nooit heen moeten gaan. Lekker achter Bush z'n kontje aanrennen
RTL 4 sorryquote:
Waarom sorry?quote:
Omdat er eerst Veronica stondquote:
quote:
quote:
God serieus, ik zal wel een ongelovelijke bitch zijn, maar doe of je verhaal helemaal of doe het niet. Dit frustreert alleen maar gigantisch.quote:
Vertel maar gewoonquote:
Niet geschoten is altijd mis. Lijkt me op zich niet zo'n slecht plan om ff langs te gaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:07 schreef Pheno het volgende:
Auw. Nu zie ik pas hoe ver die rand er in is gekomen. Nou ja, het zal wel te laat zijn om naar de huisartsenpost te gaan, na een dag zien ze je al aankomen
Wat probeer je dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik voel me gewoon weer ongelofelijk down, niks kan me vrolijk maken, wat ik ook probeer..
Kom we gaan een biertje drinkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Ik voel me gewoon weer ongelofelijk down, niks kan me vrolijk maken, wat ik ook probeer..
En weet je hoe het gekomen is vandaag? Speciale reden? Of "gewoon"?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:08 schreef Bos81 het volgende:
Leuke poging, maar denk niet dat dat bij mij werkt.quote:
Ik zou sowieso even bellenquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis. Lijkt me op zich niet zo'n slecht plan om ff langs te gaan.
Geen ideee, heb gewoon mijn dingen proberen te doen. Misschien vraag ik wel te veel van mezelf, kan ook. Men zegt wel vaker dat ik wat aardiger voor mezelf moet zijn en dat ik veel te streng ben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En weet je hoe het gekomen is vandaag? Speciale reden? Of "gewoon"?
Tuurlijk wel, betaal ik een lapdance voor je, goede muziek, bierquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Leuke poging, maar denk niet dat dat bij mij werkt.
Nee, ik zou dat ook niets vinden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
Heel iets anders hoor
Ik had in januari een keer een date met een jongen en die bestelde chocomel bij het eten... Ben ik nou heel oppervlakkig als ik dat een afknapper vind?
Okee, en kan je je daar in vinden? Dat je misschien te streng bent?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen ideee, heb gewoon mijn dingen proberen te doen. Misschien vraag ik wel te veel van mezelf, kan ook. Men zegt wel vaker dat ik wat aardiger voor mezelf moet zijn en dat ik veel te streng ben.
Wat dan, dat hij met een pul bier daar gaat zitten?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik zou dat ook niets vinden.Je besteld toch ook geen kindermenu.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
Heel iets anders hoor
Ik had in januari een keer een date met een jongen en die bestelde chocomel bij het eten... Ben ik nou heel oppervlakkig als ik dat een afknapper vind?
Hee, ik voel me ineens ook niet zo happy. Mag ik mee?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:12 schreef Torrio het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, betaal ik een lapdance voor je, goede muziek, bier
Tombo date met kleutersquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
Heel iets anders hoor
Nee hequote:Op zondag 1 augustus 2010 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik zou dat ook niets vinden.Je besteld toch ook geen kindermenu.
Ik betaal geen mannen voor een lapdancequote:Op zondag 1 augustus 2010 20:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hee, ik voel me ineens ook niet zo happy. Mag ik mee?
Mwa, het maakt me niet uit wat, maar ik vind chocomel toch wel erg kinderlijk. Hoewel het wel lekker is en echt niet erg voor een keertje, maar niet op een date.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat dan, dat hij met een pul bier daar gaat zitten?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik denk wel dat ik te streng ben ja. Maar het is wel moeilijk omdat bij te stellen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, en kan je je daar in vinden? Dat je misschien te streng bent?
Is het nu zo dat je je rot voelt omdat je niet alles hebt gedaan wat je wilde doen?
Ja, trouwens. Chocomel is dan ook wel weer iets té inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mwa, het maakt me niet uit wat, maar ik vind chocomel toch wel erg kinderlijk. Hoewel het wel lekker is en echt niet erg voor een keertje, maar niet op een date.
bier, wijn, fris...quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wat dan, dat hij met een pul bier daar gaat zitten?
Rietjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bier, wijn, fris...![]()
Hij kreeg er zelfs een rietje bij![]()
En ik kreeg een meewarige blik van de serveerster
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:15 schreef Socios het volgende:
[..]
![]()
Misschien werd je wel ongelofelijk geleveld?
Fristi is where it's atquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, trouwens. Chocomel is dan ook wel weer iets té inderdaad.
Ja, met een rietje wordt het wel helemaal ergquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bier, wijn, fris...![]()
Ik zat op een terrasje, gingen van die gasten die daarvoor stoer liepen te doen op hun scooter achter ons zitten, braaf fristi drinken. Sorry, maar dan zit ik toch wel even van:quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo erg als chocomelquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bier, wijn, fris...![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zat op een terrasje, gingen van die gasten die daarvoor stoer liepen te doen op hun scooter achter ons zitten, braaf fristi drinken. Sorry, maar dan zit ik toch wel even van:
nah, tis zelfs nog erger want rozequote:Op zondag 1 augustus 2010 20:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat vind ik net zo erg als chocomel
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zat op een terrasje, gingen van die gasten die daarvoor stoer liepen te doen op hun scooter achter ons zitten, braaf fristi drinken. Sorry, maar dan zit ik toch wel even van:
Wat een faal.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, de date mislukte sowieso
Hij praatte heel zacht, dus ik verstond de helft niet... En we waren heel snel uitgepraat (en ik ben eigenlijk NOOIT uitgepraat)... De klik was er totaal niet voor mij... Maar hij probeerde me nog te zoenen aan het eind van de avondEn hij wilde een nieuwe date...
Ik zag vanmiddag iemand met een Tjolk shirt rondlopen. Nostalgie.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zag vanmiddag iemand met een Tjolk shirt rondlopen. Nostalgie.
Yup.quote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, de date mislukte sowieso
Hij praatte heel zacht, dus ik verstond de helft niet... En we waren heel snel uitgepraat (en ik ben eigenlijk NOOIT uitgepraat)... De klik was er totaal niet voor mij... Maar hij probeerde me nog te zoenen aan het eind van de avondEn hij wilde een nieuwe date...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |