quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha bij mij kunnen ze die dan niet vindenIk kreeg wel een prijs voor het meest onoverzichtelijke park
![]()
En ik had de missie verkeerd opgevat. In oktober van het 4e jaar 1500 mensen in het park. Ik lekker relaxed spelen, zag dat ik dat aantal al ruim voorbij was in het totale bezoekersaantal. En toen was het die ene oktoberdag vier jaar later: YOU HAVE FAILED![]()
ohh 1500 tegelijkertijd
Ze leggen die missie ook verkeerd uit. "1500 bezoekers moeten het park bezocht hebben"quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha bij mij kunnen ze die dan niet vindenIk kreeg wel een prijs voor het meest onoverzichtelijke park
![]()
En ik had de missie verkeerd opgevat. In oktober van het 4e jaar 1500 mensen in het park. Ik lekker relaxed spelen, zag dat ik dat aantal al ruim voorbij was in het totale bezoekersaantal. En toen was het die ene oktoberdag vier jaar later: YOU HAVE FAILED![]()
ohh 1500 tegelijkertijd
Hoi An is veeeeeeel leukerquote:
Linkjequote:
Nou ik heb er geen geduld meer voorquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:47 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze leggen die missie ook verkeerd uit. "1500 bezoekers moeten het park bezocht hebben"
ja deze heb ik niet zelf gemaakt, dan lukken ze een stuk beterquote:
Met wat mazzel morgen, ding wordt altijd nog even gechecktquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:48 schreef crv het volgende:
[..]
ja deze heb ik niet zelf gemaakt, dan lukken ze een stuk beter
Ah, oké. Leuk artikel trouwens over Cataclysm, zit het net door te kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat mazzel morgen, ding wordt altijd nog even gecheckt
Jij kent Hoi An ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen, ik koos deze keer voor tak.
Ik ken het ook van naam.quote:
Gelukkig kunnen Zeroku en ik 'm al gewoon zienquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met wat mazzel morgen, ding wordt altijd nog even gecheckt
quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
Die man met wie ze vreemd gaat, loopt net langs met hondjes
Zal ik ook me hond uit gaan laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |