Heb ik nog niet voorbij zien komen, bedankt!quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik weet niet of dit al is gezegd, maar op Nostalgie Net loopt deze hele maand een docu van 1 uur over treinen in Nederland door de jaren heen. Fantastisch over de intercity plus in 1978 met mobilofoon, waarbij je een taxi kon bestellen op de plaats van aankomst!
Ergens online te zien?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 23:05 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik weet niet of dit al is gezegd, maar op Nostalgie Net loopt deze hele maand een docu van 1 uur over treinen in Nederland door de jaren heen. Fantastisch over de intercity plus in 1978 met mobilofoon, waarbij je een taxi kon bestellen op de plaats van aankomst!
Mooie foto's! Had je je hele reis van tevoren al gepland, of keek je ter plekke waar je heen ging?quote:
Daar ben ik nog een keer door de politie van een postperron gejaagd... Ik was achterom gelopen en daar hingen geen bordjes met "verboden toegang" (in het Italiaans, duh).quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 00:58 schreef Saekerhett het volgende:
Op dat station in Florence ben ik ook geweest, geweldig mooi kopstation is dat, Santa Maria Novella
Je hebt helemaal gelijk. Dat ding is met de renovatie meer dan een jaar geleden weggehaald, en nog steeds niet teruggekeerd. Ondertussen hangen wel over de draden en draadeinden uit het plafond om eens wat fatsoenlijke reisinformatie op te hangen, maar het schijnt nog steeds moeilijk te zijn om er iets aan op te hangen.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 08:46 schreef Fixers het volgende:
Grmbl... het wordt tijd dat ze in de utrechtse noordertunnel wat cta-schermen gaan ophangen. Dat had me 20 minuten wachten wegens een niet-omgeroepen spoorwijziging gescheeld.
Ik geloof er geen bal van dat ie naar Es rijdt.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:28 schreef dennistd het volgende:
Uit de AV van Hengelo:
10:58 Berlin Ostbahnhof 2b Osnabrueck, Hannover, Berlin Hbf Intercity , Rijdt verder naar Enschede
Die trein is ingelegd als (300)143.. Zal dus vervangend materieel zijn, verwacht ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 10:28 schreef dennistd het volgende:
Uit de AV van Hengelo:
10:58 Berlin Ostbahnhof 2b Osnabrueck, Hannover, Berlin Hbf Intercity , Rijdt verder naar Enschede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |