Ben je verhuisd?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
We moeten dan ook weer dat plaatje hebben met alle plaatsen waar FOK!ers zitten in het stadion. Zet mij op West zijde vak L.
quote:'Hutchinson: 'Een prijs, daar doen we het allemaal voor'
Atiba Hutchinson kijkt uit naar het aankomende voetbaljaar. De middenvelder was één van de eerste versterkingen van PSV deze zomer en zag dat zijn nieuwe werkgever bouwde aan een sterke selectie. “Ik denk dat bij PSV alle voorwaarden aanwezig zijn om tot goede prestaties te komen”, zegt hij op de website van zijn nieuwe werkgever.
Hutchinson speelde vorig seizoen nog met FC Kopenhagen tégen PSV en komt de aankomende drie seizoenen uit in het tricot van de Eindhovenaren. Algemeen directeur Tiny Sanders zei al dat PSV landskampioen móést worden en Hutchinson hoopt dat het zover komt: “Hopelijk kunnen we met z’n allen een heel mooie seizoen beleven. Met een prijs? Natuurlijk, daar doen we het allemaal voor.”
“Ik merk dat het bij PSV allemaal een stuk hoger en professioneler is”, vervolgt Hutchinson. “Moet je om je heen kijken, wat voor bijzondere faciliteiten ter beschikking staan hier voor de spelers. Dat is de basis voor goede prestaties op topniveau. De organisatie rondom het elftal, de trainingen en de kwaliteit van de spelersgroep. Het is voor mij zeker een stap hoger. Precies zoals ik me het voorgesteld had.”
“Tot nu gaat heel goed met mij. Het kost even tijd om te wennen aan een nieuwe situatie, aan je nieuwe omgeving en de andere spelers en trainers, maar voor mijn gevoel is het heel makkelijk gegaan. De ontvangst van de mensen van de club en de samenwerking met mijn ploeggenoten en de technische staf loopt ook vanaf het begin op een perfecte manier, dus je hoort geen klachten van mijn kant. Ik hoop dat het op deze manier blijft gaan en dat het alleen maar beter en beter wordt”, besluit de Canadees.
Datum in OP...quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens, wanneer moet PSV EL kwalificatie spelen? en welke teams kunnen ze tegen komen?
19 en 26 augustus. Tegenstanders zijn natuurlijk nog niet bekend want de 3e voorrondes zijn nog bezig. Maar volgens mij hoort PSV wel weer bij de geplaatste teams zodat ze niet zo'n lastige tegenstanders kunnen loten (vorig jaar was het bijv. Bnei Yehuda uit Israelquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:40 schreef Doublepain het volgende:
Trouwens, wanneer moet PSV EL kwalificatie spelen? en welke teams kunnen ze tegen komen?
Waar Afellay zijn eerste Europese goal scoordequote:Op zondag 1 augustus 2010 19:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
19 en 26 augustus. Tegenstanders zijn natuurlijk nog niet bekend want de 3e voorrondes zijn nog bezig. Maar volgens mij hoort PSV wel weer bij de geplaatste teams zodat ze niet zo'n lastige tegenstanders kunnen loten (vorig jaar was het bijv. Bnei Yehuda uit Israel)
Mooie OP trouwens
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Kampioenûh. Kan toch niet mis gaan?
Als je het tweede nou eerst doet , dan hoef je het eerste niet meer te doenquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:11 schreef HL_Dog43 het volgende:
Die op
Anyhow KOM OP PSV! Nu weer eens ten eerste de CL halen, en ten tweede landskampioen worden!
In Amsterdam hopen ze het eerste wel nu te doen.. en dat mag van mij wel lukken.. alleen dat 2e nietquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:25 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als je het tweede nou eerst doet , dan hoef je het eerste niet meer te doen
quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:25 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Als je het tweede nou eerst doet , dan hoef je het eerste niet meer te doen
Gaan we ook gewoon doen hoor , hier in Amsterdamquote:Op maandag 2 augustus 2010 00:42 schreef MMUFC het volgende:
[..]
In Amsterdam hopen ze het eerste wel nu te doen.. en dat mag van mij wel lukken.. alleen dat 2e niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
Ik hoop persoonlijk ook nog steeds dat de ene na de andere topclub met miljoenen wil smijten voor Salcidoquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:21 schreef Morrigun99 het volgende:
De transferperiode loopt toch gewoon tot en met 31 augustus? Ik vind het in z'n algemeenheid (dus niet alleen mbt PSV) erg rustig deze transferperiode. Iets zegt me dat, ondanks de crisis, het best wel eens stilte voor de storm kan zijn.
Salcido mag nog wel gratis oprotten, of wat zeg ik. Ik wil er nog geld bij gevenquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:50 schreef HL_Dog43 het volgende:
Salcido mag van mij zelfs met een magere 1 miljoen oprotten. Die rotte appel hebben we hier niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |