abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84742964
Oh trouwens vraagje voor de mannen. Waarom zie ik in zoveel mannenprofielen staan ze dat ze een levensgeniet er zijn, het liefst wereldreizen maken en een spontane, ondernemende, zelfstandige vrouw zoeken?

Is dit serieus wat Den Nederlandsche Man wil? Ik voldoe echt aan 0% van die eisen :')
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:06:43 #53
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84742998
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:05 schreef Quickie_Butt het volgende:
Oh trouwens vraagje voor de mannen. Waarom zie ik in zoveel mannenprofielen staan ze dat ze een levensgeniet er zijn, het liefst wereldreizen maken en een spontane, ondernemende, zelfstandige vrouw zoeken?

Is dit serieus wat Den Nederlandsche Man wil? Ik voldoe echt aan 0% van die eisen :')
Jij bent geen zelfstandige vrouw?
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:06:58 #54
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84743007
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:03 schreef Quickie_Butt het volgende:
Why the fuck spreek in godsnaam dan ook EEN HELE DAG met iemand af? Like... ben je diegene dan niet helemaal zat na een uurtje of wat? :@ Je kan toch ook alleen 's middags chillen? :@
Ik sta niet om 9u sochtends voor haar deur. :')

Onze eerste date (we leerden elkaar kennen op een feestje op vrijdag, zondag daarop afgesproken) duurde van zondagavond 20.30u tot maandagavond 22.30u. :')
Hebben die hele dag tot 19u in bed gelegen, supergezellig. Normaal wil ik om 13u max. echt wel pleite, maar bij ons bleef het gewoon leuk. Zijn we savonds maar weer een wereldgerechtje gaan koken en na een film ben ik naar huis gegaan omdat het anders wel héél overdreven zou worden allemaal.

Dus dagjes met elkaar, dat kunnen we prima.
Gourmetten of steengrillen?
pi_84743018
Dat wereldreizen is zooo cliche :r
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_84743034
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:06 schreef ManAtWork het volgende:

[..]

Jij bent geen zelfstandige vrouw?
Nee mijn mama komt elke avond mij een prakje voeren :') !!.

Overigens ben ik zeker niet op alle gebieden zelfstandig denk ik. Maar ok definieer zelfstandig, want misschien gaat het daar al mis....
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:08:29 #57
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84743046
quote:

Je geniet niet graag van het leven, gaat liever niet op vakantie, bent een stille, introverte, saaie afhankelijke vrouw?

Nee, ik geef m'n portie even aan Fikkie als je het niet erg vindt.
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:08:40 #58
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84743055
quote:

Onder 'levensgenieter' versta ik eigenlijk meer dat diegene lui is en het liefst doet waar hij zelf zin in heeft :')
Mjah en spontaan, ondernemend en zelfstandig zoek ik ook wel.

M'n ex was dat absoluut niet. Lag met d'r luie reet het liefst voor de TV.. Als ik eens samen naar een film wilde of een keertje uit moest 't van mij komen. Of ik moest haar vermaken :')
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  Moderator zondag 1 augustus 2010 @ 18:08:48 #59
42184 crew  DaMart
pi_84743063
quote:

Dat zie ik nou ook in veel vrouwenprofielen terugkomen.
pi_84743074
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:06 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik sta niet om 9u sochtends voor haar deur. :')

Onze eerste date (we leerden elkaar kennen op een feestje op vrijdag, zondag daarop afgesproken) duurde van zondagavond 20.30u tot maandagavond 22.30u. :')
Hebben die hele dag tot 19u in bed gelegen, supergezellig. Normaal wil ik om 13u max. echt wel pleite, maar bij ons bleef het gewoon leuk. Zijn we savonds maar weer een wereldgerechtje gaan koken en na een film ben ik naar huis gegaan omdat het anders wel héél overdreven zou worden allemaal.

Dus dagjes met elkaar, dat kunnen we prima.
Wauw! Dan zit het wel ubersnor dus!

Ik zou dat voetbal gewoon opnemen :{w of beter nog: niet kijken :{w
pi_84743084
quote:

Neen, den Nederlandschen man wil een mooi koppie, stevige tieten en een nice ass. De rest staat er bij om onze ware aard te verhullen! :P
Acht Cola, Acht Bier!
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:11:00 #62
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84743141
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:08 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Nee mijn mama komt elke avond mij een prakje voeren :') !!.

Overigens ben ik zeker niet op alle gebieden zelfstandig denk ik. Maar ok definieer zelfstandig, want misschien gaat het daar al mis....
Dat bedoel ik maar. Vaak wordt er iets anders geïnterpreteerd dan het bedoeld is. En even navragen is er niet bij. En dan niet alleen bij de eigenschap zelfstandig.

Net als bij de kwalificatie soms, vaak, veel is er sprake van een subjectieve kwalificatie. Wat de één soms vindt, is bij een ander al vaak.
pi_84743151
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:09 schreef right_turn het volgende:

[..]

Neen, den Nederlandschen man wil een mooi koppie, stevige tieten en een nice ass. De rest staat er bij om onze ware aard te verhullen! :P
:')
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_84743171
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:09 schreef right_turn het volgende:

[..]

Praat voor jezelf :{w
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:12:11 #65
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_84743182
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:11 schreef ManAtWork het volgende:

Net als bij de kwalificatie soms, vaak, veel is er sprake van een subjectieve kwalificatie. Wat de één soms vindt, is bij een ander al vaak.
Ja dat had ik bij de WK-kwalificatie. Ik vond dat ik soms die wedstrijden keek, m'n ex vond dat ik te vaak keek.

Zo vervelend. :(

(Hihi, nu ga ik pizza halen)
pi_84743194
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:11 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Praat voor jezelf :{w
Lieg niet! >:)
Acht Cola, Acht Bier!
pi_84743197
Het beeld wat ik heb bij zo'n bruisend, reizend, levenslustig persoon is dat er van je verwacht wordt dat je een glansrijke carriere hebt, een paar interessante hobby's (of nee "passies" :r ), veel vrienden die je allemaal even keurig onderhoud, dat je minstens 1x per jaar een flinke reis maakt naar een ver land en daar dan niet alleen maar gaat liggen zonnenbaden! Oh nee, je gaat daar de meest exotische extreme lokale activiteiten beoefenen zoals speerwerpen vanaf een kameel, een nacht doorbrengen bij een kannibalenstam enzovoorts. Zo iemand die eigenlijk nooit kan stilzitten en altijd wat moet doen.

Tja dat is MIJN beeld ervan en daar voldoe ik dus niet aan nee :') .
pi_84743228
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het beeld wat ik heb bij zo'n bruisend, reizend, levenslustig persoon is dat er van je verwacht wordt dat je een glansrijke carriere hebt, een paar interessante hobby's (of nee "passies" :r ), veel vrienden die je allemaal even keurig onderhoud, dat je minstens 1x per jaar een flinke reis maakt naar een ver land en daar dan niet alleen maar gaat liggen zonnenbaden! Oh nee, je gaat daar de meest exotische extreme lokale activiteiten beoefenen zoals speerwerpen vanaf een kameel, een nacht doorbrengen bij een kannibalenstam enzovoorts. Zo iemand die eigenlijk nooit kan stilzitten en altijd wat moet doen.

Ik ook niet, ik ben echt een lui wijf :')
Tap tap tap
pi_84743244
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja dat had ik bij de WK-kwalificatie. Ik vond dat ik soms die wedstrijden keek, m'n ex vond dat ik te vaak keek.

Zo vervelend. :(

(Hihi, nu ga ik pizza halen)
Aangezien ik je nu al de nodige keren over voetbal heb gehoord neig ik het met je ex eens te zijn :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:15:09 #70
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_84743285
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:56 schreef Silenus het volgende:

[..]

:')

Ik heb woensdag de hele dag met haar afgesproken, maar ik besefte me later pas dat Ajax 'savonds moet spelen. KAK, ik moet daar nog een oplossing voor zien te vinden. ;(
Ajax is helaas toch niet in staat om woensdag te winnen...
Dus maak er met haar een mooie dag van! ;)
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_84743300
Ik wil gewoon iemand die samen met mij grinnikend naar Spongebob kijkt en ook van popcorn houdt :@ (nu zeg ik iets heel fouts he? :@ )
pi_84743301
Ik heb alleen maar mannen gedate die voetbal niks vinden, terwijl ik het leuk vind om te kijken..
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
pi_84743323
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik wil gewoon iemand die samen met mij grinnikend naar Spongebob kijkt en ook van popcorn houdt :@ (nu zeg ik iets heel fouts he? :@ )
Spongebob *O*

Zo irritant dat het stiekem wel geinig is.
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:17:10 #74
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_84743345
quote:
Ook voor jou is er wel een popcorn-etende Spongebob-fan te vinden.
pi_84743379
quote:
Best wel.
pi_84743389
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:15 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb alleen maar mannen gedate die voetbal niks vinden, terwijl ik het leuk vind om te kijken..
Dat is best knap! :D
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:19:06 #77
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84743402
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:01 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Dit is gelijk een mooie test! Als het een goede vrouw is zal ze hier begrip voor opbrengen en aanbieden tijdens het voetbal je bier te brengen en te pijpen. Zo niet; next :W
Mijn ideale vrouw ! :9

Wat was je RP nummer ook alweer ? :9~
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_84743406
quote:
Ieder zn ding meis.
pi_84743425
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:09 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Wauw! Dan zit het wel ubersnor dus!

Ik zou dat voetbal gewoon opnemen :{w of beter nog: niet kijken :{w
inderdaad.. de kans dat het voetbal op een deceptie uitloopt is groter dan dat je date op een deceptie uitloopt ;)
pi_84743433
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:19 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Pas maar op voor die stukjes popcorn.
pi_84743439
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:15 schreef Prinsesje4you het volgende:
er zijn er 3 in nederland, en jij hebt ze alle 3gevonden ;)
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:21:21 #82
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84743450
quote:
Neuh dat is niet zo fout :P
Ik kom ook genoeg meiden tegen die slecht tegen mijn humor of in een specifiek geval, zelfspot kunnen :') Toch wel jammer
pi_84743451
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:20 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Duidelijk }:|
pi_84743474
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:21 schreef Civilian het volgende:

[..]

Ik kom ook genoeg meiden tegen die slecht tegen mijn humor of in een specifiek geval, zelfspot kunnen :') Toch wel jammer
Zie je het al voor je?

Schat, zullen we eens even gezellig samen SPONGEBOB gaan kijken met een bakje popcorn?
:N
pi_84743475
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:19 schreef Krullehoofd het volgende:

[..]

Ik zei niet dat IK dat zo zou doen he :P
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:22:39 #86
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84743478
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:20 schreef MMUFC het volgende:

[..]

4 Dus :D En mij heeft ze nog niet gedate :P
pi_84743494
Voetbal is prima maar voetbal kijken op een eerste date? :')
Zeker als je zo fanatiek bent lijkt mij dat niet het beste idee.
pi_84743499
Ik ga een man echt niet vragen: Lief, wil je samen met mij Sex and the city kijken?? _O-
pi_84743526
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:22 schreef Civilian het volgende:

[..]

4 Dus :D En mij heeft ze nog niet gedate :P
O, is dat een uitnodiging??
pi_84743536
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik ga een man echt niet vragen: Lief, wil je samen met mij Sex and the city kijken?? _O-
Die schuift automatisch aan als Samantha weer bezig is. _O-
pi_84743542
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:22 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Zie je het al voor je?

Schat, zullen we eens even gezellig samen SPONGEBOB gaan kijken met een bakje popcorn?
:N
:@
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:26:06 #92
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_84743581
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:24 schreef Prinsesje4you het volgende:

[..]

O, is dat een uitnodiging??
Als jij 't als een uitnodiging opvat, is 't een uitnodiging :D Ik ben alleen serieus geen fan van voetbal :P
pi_84743594
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:21 schreef Civilian het volgende:

[..]

De kerels die ik wel zie zitten vallen niet op mijn ranzige humor, terwijl ik met de gozers waar ik gewoon bevriend mee ben een uur kan lachen om een foute opmerking :') . Het moet andersom zijn ;( .
Tap tap tap
  zondag 1 augustus 2010 @ 18:26:26 #94
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_84743596
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:22 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

Ik zei niet dat IK dat zo zou doen he :P
-O-

Next...
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_84743613
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:24 schreef Quickie_Butt het volgende:

[..]

:@
Niks mis met een luie zondag tekenfilms kijken :P
A mind with a heart of it's own
pi_84743635
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De kerels die ik wel zie zitten vallen niet op mijn ranzige humor
, terwijl ik met de gozers waar ik gewoon bevriend mee ben een uur kan lachen om een foute opmerking :') . Het moet andersom zijn ;( .
Voorbeeld graag :9
pi_84743673
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:27 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Voorbeeld graag :9
Als je misselijk bent, moet je geen melk gaan drinken :') Dat is een geliefde anekdote. Vind ik :D
Tap tap tap
pi_84743678
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:24 schreef Ruudt het volgende:

[..]

Die schuift automatisch aan als Samantha weer bezig is. _O-
Samantha is O+
pi_84743718
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:12 schreef Quickie_Butt het volgende:

Maar ja als je als man in je profiel zet dat je van niks doen houdt dan word je ook meteen weggeklikt of niet dan.

Je kunt er moeilijk neerzetten: ik lig het liefst de hele zondag op de bank te fok!ken op m'n iPhone en eet 's avonds patat
٩๏̯͡๏)۶
pi_84743739
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:30 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Maar ja als je als man in je profiel zet dat je van niks doen houdt dan word je ook meteen weggeklikt of niet dan.

Je kunt er moeilijk neerzetten: ik lig het liefst de hele zondag op de bank te fok!ken op m'n iPhone en eet 's avonds patat
Als je dat het liefste doet zou ik het zeker niet spannender gaan maken in je profiel met dingen die je niet leuk vindt.
  Moderator zondag 1 augustus 2010 @ 18:31:40 #101
9859 crew  Karina
Woman
pi_84743744
quote:
Nee hoor helemaal niet fout, als jij dat leuk vindt, wat is daar mis mee? Wat wel fout zou zijn (nou je fout, niet zo slim), is als je jezelf anders voor gaat doen, dat komt toch altijd uit.

@DaMart: waarom is het saai als je al je hele leven in dezelfde plaats woont? Wat een onzin, ik woon al hele mijn leven in Amsterdam en zou ook eigenlijk nergens anders willen wonen. Mensen moeten niet zo zeiken om niets.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_84743745
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:29 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Als je misselijk bent, moet je geen melk gaan drinken :') Dat is een geliefde anekdote. Vind ik :D
Spoot het er aan alle kanten uit? :9~ :9~
A mind with a heart of it's own
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')