Jij bent geen zelfstandige vrouw?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:05 schreef Quickie_Butt het volgende:
Oh trouwens vraagje voor de mannen. Waarom zie ik in zoveel mannenprofielen staan ze dat ze een levensgeniet er zijn, het liefst wereldreizen maken en een spontane, ondernemende, zelfstandige vrouw zoeken?
Is dit serieus wat Den Nederlandsche Man wil? Ik voldoe echt aan 0% van die eisen
Ik sta niet om 9u sochtends voor haar deur.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:03 schreef Quickie_Butt het volgende:
Why the fuck spreek in godsnaam dan ook EEN HELE DAG met iemand af? Like... ben je diegene dan niet helemaal zat na een uurtje of wat?Je kan toch ook alleen 's middags chillen?
Nee mijn mama komt elke avond mij een prakje voerenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:06 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Jij bent geen zelfstandige vrouw?
Je geniet niet graag van het leven, gaat liever niet op vakantie, bent een stille, introverte, saaie afhankelijke vrouw?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:05 schreef Quickie_Butt het volgende:
Oh trouwens vraagje voor de mannen. Waarom zie ik in zoveel mannenprofielen staan ze dat ze een levensgeniet er zijn, het liefst wereldreizen maken en een spontane, ondernemende, zelfstandige vrouw zoeken?
Is dit serieus wat Den Nederlandsche Man wil? Ik voldoe echt aan 0% van die eisen
Onder 'levensgenieter' versta ik eigenlijk meer dat diegene lui is en het liefst doet waar hij zelf zin in heeftquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:05 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dat zie ik nou ook in veel vrouwenprofielen terugkomen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:05 schreef Quickie_Butt het volgende:
Wauw! Dan zit het wel ubersnor dus!quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik sta niet om 9u sochtends voor haar deur.
Onze eerste date (we leerden elkaar kennen op een feestje op vrijdag, zondag daarop afgesproken) duurde van zondagavond 20.30u tot maandagavond 22.30u.
Hebben die hele dag tot 19u in bed gelegen, supergezellig. Normaal wil ik om 13u max. echt wel pleite, maar bij ons bleef het gewoon leuk. Zijn we savonds maar weer een wereldgerechtje gaan koken en na een film ben ik naar huis gegaan omdat het anders wel héél overdreven zou worden allemaal.
Dus dagjes met elkaar, dat kunnen we prima.
Neen, den Nederlandschen man wil een mooi koppie, stevige tieten en een nice ass. De rest staat er bij om onze ware aard te verhullen!quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:05 schreef Quickie_Butt het volgende:
Dat bedoel ik maar. Vaak wordt er iets anders geïnterpreteerd dan het bedoeld is. En even navragen is er niet bij. En dan niet alleen bij de eigenschap zelfstandig.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:08 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Nee mijn mama komt elke avond mij een prakje voeren!!.
Overigens ben ik zeker niet op alle gebieden zelfstandig denk ik. Maar ok definieer zelfstandig, want misschien gaat het daar al mis....
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:09 schreef right_turn het volgende:
[..]
Neen, den Nederlandschen man wil een mooi koppie, stevige tieten en een nice ass. De rest staat er bij om onze ware aard te verhullen!
Praat voor jezelfquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:09 schreef right_turn het volgende:
[..]
Neen, den Nederlandschen man wil een mooi koppie, stevige tieten en een nice ass. De rest staat er bij om onze ware aard te verhullen!
Ja dat had ik bij de WK-kwalificatie. Ik vond dat ik soms die wedstrijden keek, m'n ex vond dat ik te vaak keek.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:11 schreef ManAtWork het volgende:
Net als bij de kwalificatie soms, vaak, veel is er sprake van een subjectieve kwalificatie. Wat de één soms vindt, is bij een ander al vaak.
Ik ook niet, ik ben echt een lui wijfquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het beeld wat ik heb bij zo'n bruisend, reizend, levenslustig persoon is dat er van je verwacht wordt dat je een glansrijke carriere hebt, een paar interessante hobby's (of nee "passies"), veel vrienden die je allemaal even keurig onderhoud, dat je minstens 1x per jaar een flinke reis maakt naar een ver land en daar dan niet alleen maar gaat liggen zonnenbaden! Oh nee, je gaat daar de meest exotische extreme lokale activiteiten beoefenen zoals speerwerpen vanaf een kameel, een nacht doorbrengen bij een kannibalenstam enzovoorts. Zo iemand die eigenlijk nooit kan stilzitten en altijd wat moet doen.
Tja dat is MIJN beeld ervan en daar voldoe ik dus niet aan nee.
Aangezien ik je nu al de nodige keren over voetbal heb gehoord neig ik het met je ex eens te zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dat had ik bij de WK-kwalificatie. Ik vond dat ik soms die wedstrijden keek, m'n ex vond dat ik te vaak keek.
Zo vervelend.![]()
(Hihi, nu ga ik pizza halen)
Ajax is helaas toch niet in staat om woensdag te winnen...quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:56 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Ik heb woensdag de hele dag met haar afgesproken, maar ik besefte me later pas dat Ajax 'savonds moet spelen. KAK, ik moet daar nog een oplossing voor zien te vinden.
Spongebobquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik wil gewoon iemand die samen met mij grinnikend naar Spongebob kijkt en ook van popcorn houdt(nu zeg ik iets heel fouts he?
)
Ook voor jou is er wel een popcorn-etende Spongebob-fan te vinden.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik wil gewoon iemand die samen met mij grinnikend naar Spongebob kijkt en ook van popcorn houdt(nu zeg ik iets heel fouts he?
)
Best wel.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
)
Dat is best knap!quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:15 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb alleen maar mannen gedate die voetbal niks vinden, terwijl ik het leuk vind om te kijken..
Mijn ideale vrouw !quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:01 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Dit is gelijk een mooie test! Als het een goede vrouw is zal ze hier begrip voor opbrengen en aanbieden tijdens het voetbal je bier te brengen en te pijpen. Zo niet; next
Ieder zn ding meis.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
)
inderdaad.. de kans dat het voetbal op een deceptie uitloopt is groter dan dat je date op een deceptie uitlooptquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:09 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Wauw! Dan zit het wel ubersnor dus!
Ik zou dat voetbal gewoon opnemenof beter nog: niet kijken
Pas maar op voor die stukjes popcorn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:19 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Mijn ideale vrouw !![]()
Wat was je RP nummer ook alweer ?
er zijn er 3 in nederland, en jij hebt ze alle 3gevondenquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:15 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb alleen maar mannen gedate die voetbal niks vinden, terwijl ik het leuk vind om te kijken..
Neuh dat is niet zo foutquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
)
Duidelijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:20 schreef MMUFC het volgende:
[..]
er zijn er 3 in nederland, en jij hebt ze alle 3gevonden
Zie je het al voor je?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Neuh dat is niet zo fout![]()
Ik kom ook genoeg meiden tegen die slecht tegen mijn humor of in een specifiek geval, zelfspot kunnenToch wel jammer
Ik zei niet dat IK dat zo zou doen hequote:Op zondag 1 augustus 2010 18:19 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Mijn ideale vrouw !![]()
Wat was je RP nummer ook alweer ?
4 Dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:20 schreef MMUFC het volgende:
[..]
er zijn er 3 in nederland, en jij hebt ze alle 3gevonden
O, is dat een uitnodiging??quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
4 DusEn mij heeft ze nog niet gedate
Die schuift automatisch aan als Samantha weer bezig is.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:23 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik ga een man echt niet vragen: Lief, wil je samen met mij Sex and the city kijken??
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:22 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Zie je het al voor je?
Schat, zullen we eens even gezellig samen SPONGEBOB gaan kijken met een bakje popcorn?
Als jij 't als een uitnodiging opvat, is 't een uitnodigingquote:
De kerels die ik wel zie zitten vallen niet op mijn ranzige humor, terwijl ik met de gozers waar ik gewoon bevriend mee ben een uur kan lachen om een foute opmerkingquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:21 schreef Civilian het volgende:
[..]
Neuh dat is niet zo fout![]()
Ik kom ook genoeg meiden tegen die slecht tegen mijn humor of in een specifiek geval, zelfspot kunnenToch wel jammer
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:22 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Ik zei niet dat IK dat zo zou doen he
Voorbeeld graagquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De kerels die ik wel zie zitten vallen niet op mijn ranzige humor, terwijl ik met de gozers waar ik gewoon bevriend mee ben een uur kan lachen om een foute opmerking. Het moet andersom zijn
.
Als je misselijk bent, moet je geen melk gaan drinkenquote:
Samantha isquote:Op zondag 1 augustus 2010 18:24 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Die schuift automatisch aan als Samantha weer bezig is.
Maar ja als je als man in je profiel zet dat je van niks doen houdt dan word je ook meteen weggeklikt of niet dan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:12 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het beeld wat ik heb bij zo'n bruisend, reizend, levenslustig persoon is dat er van je verwacht wordt dat je een glansrijke carriere hebt, een paar interessante hobby's (of nee "passies"), veel vrienden die je allemaal even keurig onderhoud, dat je minstens 1x per jaar een flinke reis maakt naar een ver land en daar dan niet alleen maar gaat liggen zonnenbaden! Oh nee, je gaat daar de meest exotische extreme lokale activiteiten beoefenen zoals speerwerpen vanaf een kameel, een nacht doorbrengen bij een kannibalenstam enzovoorts. Zo iemand die eigenlijk nooit kan stilzitten en altijd wat moet doen.
Tja dat is MIJN beeld ervan en daar voldoe ik dus niet aan nee.
Als je dat het liefste doet zou ik het zeker niet spannender gaan maken in je profiel met dingen die je niet leuk vindt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar ja als je als man in je profiel zet dat je van niks doen houdt dan word je ook meteen weggeklikt of niet dan.
Je kunt er moeilijk neerzetten: ik lig het liefst de hele zondag op de bank te fok!ken op m'n iPhone en eet 's avonds patat
Nee hoor helemaal niet fout, als jij dat leuk vindt, wat is daar mis mee? Wat wel fout zou zijn (nou je fout, niet zo slim), is als je jezelf anders voor gaat doen, dat komt toch altijd uit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
)
Spoot het er aan alle kanten uit?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je misselijk bent, moet je geen melk gaan drinkenDat is een geliefde anekdote. Vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |