Leukquote:Op zondag 1 augustus 2010 23:48 schreef Charles.Darwin het volgende:
Net terug van de zondagdate. Het was erg gezellig
Oh, bedoelen ze dat zo?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:01 schreef GlenSpey het volgende:
He bah komt dat ematching alweer met een tv commercial.
'Dit bericht is niet bedoeld voor mensen waarvoor deze ehhh... niet bedoeld is'...
Ben ik nou de enige die zich stoort aan dat elitaire gedrag? Of zijn het enkel mijn 'bekrompen' mbo-hersens die daar zo over denken?
Euh ja, en dit berichtje dan? Ligt misschien aan mij, maar volgens mij klopt er geen hout van..quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:42 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik ben geen talenwonder en kijk mijn berichten ontelbare keren over voordat ik ze verstuur maar bij dit soort berichten met taalfouten krijg ik echt een knoop in mijn maag
quote:Als jij me weet te vertellen waar de gemeente Vertel ik je later ligt dan kan ik kijken of ik 18.00 uur haal vanuit Geldrop voor een ongewone date bij de groente afdeling van jouw plaatselijke Appie
ik moest ook ff moeite doen, maar hij klopt wel:quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:05 schreef macondo het volgende:
[..]
Euh ja, en dit berichtje dan? Ligt misschien aan mij, maar volgens mij klopt er geen hout van..
[..]
Probleem van de verwarring zit denk ik voornamelijk in de relatieplaneet miljoenenstad "Vertel ik je later"quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:21 schreef macondo het volgende:
Nu zie ik het ook, ik zat te gissen naar een andere woordvolgorde. Dank aan Knipoogje en Turbomuis
quote:
Dat had ik dus ook. Hele tijd zitten kletsen via paiq en msn, daarna nog ruim twee uur gebeld. Foto niet helemaal mijn ding zeg maar, maar geen spontane afknapperquote:Net een dame zichtbaar gechat op paiq en het klikte wel. Qua uiterlijk niet helemaal mjn ding, maar ik heb al zo vaak gezien dat men in het echt veel leuker kan zijn...
Wat dacht jij dan dat ze bedoelden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 00:03 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Oh, bedoelen ze dat zo?In dat geval zijn mijn HBO hersens ook niet zoveel waard
Hoi.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:15 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ik wil gewoon iemand die samen met mij grinnikend naar Spongebob kijkt en ook van popcorn houdt(nu zeg ik iets heel fouts he?
)
Nee, voor Krullehoofd.quote:Op maandag 2 augustus 2010 07:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat berichtje in mijn fobo, is dat wel voor mij
e-matchingquote:
Heel erg heftig... hopelijk niet kort, maar ik ben daar wel een beetje bang voor, mezelf kennende... Misschien heb ik gewoon bindingsangstquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:39 schreef dyna18 het volgende:
Klinkt als kort en heftig?
Oftewel geniet ervan zolang het duurt.
De eerste tekenen van een giftige cocktail die je lichaam je toedient met als doel je gezonde verstand uit te schakelenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:37 schreef Spirit82 het volgende:
En nu ben ik in de war... voelt alsof we elkaar al jaren kennen en ik heb werkelijk geen idee wat ik hier nu mee aan moet
Bindingsangst betekent gewoon dat je de persoon in kwestie niet leuk genoeg vindt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:00 schreef Spirit82 het volgende:
Misschien heb ik gewoon bindingsangst
Maar hoe weet je wanneer je iemand `leuk genoeg´ vindt? Ik kan me niet herinneren me ooit zo bij iemand te hebben gevoeld. Het voelt zo veilig en vertrouwd en fijn. Liefst zou ik op de bank in zijn armen zitten en gewoon niks doen verder. Gewoon zo zitten en hem vasthouden. Dit is zo compleet anders dan lust of alles wat ik gewend ben en hij ervaart dat precies zo. Ik snap er geen hout van.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Bindingsangst betekent gewoon dat je de persoon in kwestie niet leuk genoeg vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |