Levensgevaarlijk die baan.quote:
Buiten de baan?quote:
Waarom is dat gewenst? Schumacher had de deur een fractie van een seconde eerder dicht moeten gooien, dat is waar, maar Barichello ging ook een gaatje in dat er eigenlijk niet was. Hij kan ook aan de andere kant er voorbij.quote:En het is toch gewenst dat daar enige ruimte voor wordt gegeven, wat Schumacher duidelijk nalaat.
Ja, sick, zag ik net langskomenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:21 schreef SoldMayor het volgende:
Dit gebeurde in de SL
Hij zou behoorlijk gewond zijn...
BTW PSV won![]()
Uhh... RIP las ik net? ..quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:21 schreef SoldMayor het volgende:
Dit gebeurde in de SL
Hij zou behoorlijk gewond zijn...
BTW PSV won![]()
Toen 'ie ernaast ging was er nog voldoende ruimte, alleen kneep Schumacher de boel toen verder af.quote:
Toen Barrichello ging inhalen was die ruimte er nog. Da's ook vrij duidelijk te zien, want op het moment dat de pitwall ophoudt is er nog nét voldoende ruimte voor Barrichello, maar daarna moet 'ie verder naar rechts uitwijken, omdat Schumacher dat ook doet.quote:Waarom is dat gewenst? Schumacher had de deur een fractie van een seconde eerder dicht moeten gooien, dat is waar, maar Barichello ging ook een gaatje in dat er eigenlijk niet was. Hij kan ook aan de andere kant er voorbij.
Bij bewustzijn, met gebroken knie en been.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:27 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Uhh... RIP las ik net? ..![]()
Weet er iemand meer over zijn toestand?
Er was toch duidelijk een gat, Schumacher gooit de deur pas echt dicht als Barrichello er al naast zit. Hoe moet je anders iemand inhalen?? Het enige wat Schumacher had kunnen doen is de gehele rechterkant afdekken, maar dan was Barrichello naar links gegaan. Nu was er echter ruimte en Barrichello duikt daar logischerwijs in.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Buiten de baan?
[..]
Waarom is dat gewenst? Schumacher had de deur een fractie van een seconde eerder dicht moeten gooien, dat is waar, maar Barichello ging ook een gaatje in dat er eigenlijk niet was. Hij kan ook aan de andere kant er voorbij.
Als die voor het geld had gekozen was die niet 1 jaar voor het verlopen van zijn contract vertrokken, dan had ie nog wel ff gewacht en een paar $$ met zo'n 6 nullen op de bankrekening kunnen bijschrijven.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Buiten de baan?
[..]
*knip*
wat voor schijnvertoning heb je dan al die jaren opgevoerd voor het geld van Ferrari?
Toen hij hem er naast zette en als hij dan rechtdoor was blijven gaan tot aan de bocht, was hij volgens mij met een halve auto buiten de baan gegaan. Schumacher had dan naar links gemoeten en had zijn lijn niet aan kunnen houden. Ik pleit Schumacher niet vrij hoor, hij gooit de deur te laat dicht, alleen je moet niet overdrijven. Dat soort dingen gebeuren. Hij gaf Barrichello bijvoorbeeld meer ruimte dan Webber Vettel gaf bij hun aanrijding, en liet hem wel meteen maximaal ruimte om naar binnen te sturen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:27 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toen 'ie ernaast ging was er nog voldoende ruimte, alleen kneep Schumacher de boel toen verder af.
Daar ben ik niet zo van onder de indruk. De idiote beslissingen van Monaco en Silverstone geven dat orgaan niet echt veel autoriteit.quote:Toen Barrichello ging inhalen was die ruimte er nog. Da's ook vrij duidelijk te zien, want op het moment dat de pitwall ophoudt is er nog nét voldoende ruimte voor Barrichello, maar daarna moet 'ie verder naar rechts uitwijken, omdat Schumacher dat ook doet.
We zullen zien wat de stewards er van zeggen.
Omdat Schumacher de deur een fractie van een seconde te laat dichtgooit. Maar uiteindelijk geeft hij hem voldoende ruimte. Dat soort dingen gebeuren aldoor. Je kunt er alle kanten mee op, maar omdat het Schumacher is moet er ineens gedaan worden alsof het een moordaanslag is. Bijna in de pitmuur....oh.. alsof dat gevaarlijker is dan met die snelheid iemand bijna op het gras dwingen. Ik vond het Hamiltonnetje, niks meer, niks minder.quote:Edit: je kunt het goed zien in het filmpje wat ouderjongere al postte:
Op het moment dat Barri naar rechts gaat is er nog ruim voldoende ruimte voor een wagen. Als hij er naast zit opeens niet meer. Hoe zou dat komen?
Had ik in eerste instantie ook, maar na de persconferentie begrijp ik het wel beter. Als het namelijk zo was dat Vettel enkel een gat wilde slaan had hij niet zo bezig geweest met zijn banden warm te houden. Je ziet aan Vettel dat hij op dat moment denkt dat hij nog een rondje achter de sc zit en warmt zijn banden nog even lekker op op het rechte stuk..quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:37 schreef M.Melandri het volgende:
Ik heb overigens mijn twijfels bij het verhaal van Vettel. Ik denk dat het team hem gevraagd heeft om webber een gat te laten slaan om zo alsnog een 1-2 binnen te slepen.
het is inderdaad zeker niet de fout van Barrichello, Schumacher gaat nadat Barichello er naast zit toch nog iets naar rechts en wijkt dus van zijn lijn afquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Er was toch duidelijk een gat, Schumacher gooit de deur pas echt dicht als Barrichello er al naast zit. Hoe moet je anders iemand inhalen?? Het enige wat Schumacher had kunnen doen is de gehele rechterkant afdekken, maar dan was Barrichello naar links gegaan. Nu was er echter ruimte en Barrichello duikt daar logischerwijs in.
Dat je vind dat Schumacher niet veel fout deed kan ik nog begrijpen, maar dat je Barrichello nu hiervan de schuld wil geven is wel een beetje belachelijk
Het is niet alsof je kaarsrecht een recht stuk af moet.. Je kiest meestal voor de binnenkant of buitenkant. Schumacher was bezig met naar binnen gaan, alleen hij doet het zo pijnlijk traag dat je niet weet welke kant je moet kiezen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is inderdaad zeker niet de fout van Braichello, Schumacher gaat nadat Barichello er naast zit toch nog iets naar rechts en wijkt dus van zijn lijn af
Nee maar het is wel zo dat je je lijn houdt als er iemand naast je zit en niet nog dat extra rukje naar rechts geeftquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:06 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Het is niet alsof je kaarsrecht een recht stuk af moet.. Je kiest meestal voor de binnenkant of buitenkant. Schumacher was bezig met naar binnen gaan, alleen hij doet het zo pijnlijk traag dat je niet weet welke kant je moet kiezen.
Beetje vreemd om 'm dubbel te straffen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:12 schreef Tarado het volgende:
FIA statement just in: Renault are fined $50,000 for the unsafe release of Kubica in their pitstop
Ben ik met je eens maar die stop & go vonden ze blijkbaar niet genoegquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Beetje vreemd om 'm dubbel te straffen.
Haha ja, die is wel terecht.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:18 schreef Tarado het volgende:
Another FIA statement just in: Mercedes fined $50,000 for the unsafe release of Nico Rosberg
Het schijnt dat Kubica die stop & go niet gedaan heeft maar gestopt is vandaar alsnog de boetequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Beetje vreemd om 'm dubbel te straffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |