Kut faalquote:
Nee, doe nog met mijn eerste telefoon manquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:06 schreef Hyman het volgende:
Sjoerdheb jij nog een oude kuttelefoon die ik kan lenen voor sziget?
Mmh. Ik wil sowieso naar M_nus en Clickquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jamaar dat was alleen Cocoon night en nog eentje. Op ade.nl staat nog niente.
Ontbijten om 3 uurquote:
JAja foeifoeiquote:
Nero - Innocencequote:Op zondag 1 augustus 2010 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh. Ik wil sowieso naar M_nus en Click
Oh dat is die kreunplaatquote:
Waar praat die vent nou allemaal?quote:
Klinkt meer Russisch toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:09 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Waar praat die vent nou allemaal?
Volgensmij is het frans maar zou ook koreaans kunnen zijn
Vet ouwe.quote:
Ga maar eens in Nederland kijken wie er de baas is, als je zo rijdt.quote:
Doe je daar?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vet ouwe.
Pfff, ik vermaak me weer stierlijk bij m'n ouders
Ja, vraag ik me ook af. Ik lees en luister muziek.quote:
Richie Hawtin dude.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh. Ik wil sowieso naar M_nus en Click
IKR!quote:
Ik heb zo vaak boven de 200 km/h gereden en nog maar 3x een boete gekregen.. dus de politie faalt wel hard in dat opzichtquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ga maar eens in Nederland kijken wie er de baas is, als je zo rijdt.
Je faalt harder als je hier over een paar maanden weer komt: kut, mijn rijbewijs in beslag genomenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:20 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb zo vaak boven de 200 km/h gereden en nog maar 3x een boete gekregen.. dus de politie faalt wel hard in dat opzicht
Waarom?!quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja ik wilde heel goed scheikunde gaan doen vandaag.
Aardig iddquote:
Scheikunde doen vandaag?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja ik wilde heel goed scheikunde gaan doen vandaag.
Waarom zou ik daar over janken.. Als ik te hard rij en dan gepakt wordt is t toch mijn eigen schuld?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:21 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Je faalt harder als je hier over een paar maanden weer komt: kut, mijn rijbewijs in beslag genomen
Ja. Ik wacht op de dubquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:21 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Aardig iddKen je die nieuwe plaat van Dada Life en consorten; thema van Tomorrowland dit jaar?
Wel grappig.
Waarom?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:22 schreef Bravebart het volgende:
Ik krijg steeds een plaatsvervangendeop m'n gezicht bij een post van xyzyx.
True thatquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:22 schreef Bravebart het volgende:
Woon je ergens in het midden van het land?quote:
ZOETAHMEAHquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:24 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Woon je ergens in het midden van het land?
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.quote:
Daar zou ik heen gaan, naar dutchwaterdreams, maar toen ging het niet doorquote:
Veels te duurquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:25 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Daar zou ik heen gaan, naar dutchwaterdreams, maar toen ging het niet door
QFT.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:22 schreef Bravebart het volgende:
Ja, maar mijn vader betaaltquote:
Flexxquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:26 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja, maar mijn vader betaaltfamilieuitje
Woooh!quote:
Ik bergafquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:30 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Ik ook, hangend aan een scooter.![]()
180 op der bahnquote:
Ik 321, op mijn GameCube.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb wel eens 180 km/h gereden achterop een motor![]()
![]()
Ik ging 900 km/h met het vliegtuigquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb wel eens 180 km/h gereden achterop een motor![]()
![]()
quote:
Lowlandsquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En nu al m'n favo's invullen op lowlands.nl
Stoer.quote:
Jeweetzellufquote:
Ik dacht ook 'oh Lowlands wordt leuk nieuwe bandjes ontdekken enzo' maar ik heb een fucking vol programma met dingen die ik sowieso wil zien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:47 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dit is echt dramatisch hahaha.
Als het zo door gaat laat ik mezelf niet eens chillen op lowlands
Ik ook.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik dacht ook 'oh Lowlands wordt leuk nieuwe bandjes ontdekken enzo' maar ik heb een fucking vol programma met dingen die ik sowieso wil zien.En dan de nachten. En dan drie uur slaap en weer gaan.
Finntroll vond ik geniaal, alleen nu luister ik er niet meer naarquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Maarja ik ga denk ik voor het grootste deel met mezelf op stap.Want ik heb m'n eigen smaak enzo en wie wilt finntroll nou missen.
Ik luister er niet naar en heb dat nooit gedaan, maar ik vind het echt een must seequote:Op zondag 1 augustus 2010 15:52 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Finntroll vond ik geniaal, alleen nu luister ik er niet meer naar
Net als children of bottom trouwens
Moet je eens children of bodom opzoekenquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik luister er niet naar en heb dat nooit gedaan, maar ik vind het echt een must see
Ja ken ik. Erg schattigquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:55 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Moet je eens children of bodom opzoeken
Dat luisterde ik in mijn gothic periode
quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:55 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Moet je eens children of bodom opzoeken
Dat luisterde ik in mijn gothic periode
Vrienden? Je af willn zetten van de rest en dat uitten in je kledingstijl etc?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:00 schreef Aapvis het volgende:
Gewoon even een vraagje..
Wat zet je aan tot het worden van gothic?
Vriendloos zijn en het bij anderen willen horen en daarom maar gothic worden zodat je samen vriendloos kan zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:00 schreef Aapvis het volgende:
Als je bloed lekker vindt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:00 schreef Aapvis het volgende:
quote:
Ja tuurlijkquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Vriendloos zijn en het bij anderen willen horen en daarom maar gothic worden zodat je samen vriendloos kan zijn![]()
Of gewoon van die muziek houden..
vriendenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:00 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Vrienden? Je af willn zetten van de rest en dat uitten in je kledingstijl etc?
Was meelopen niet bedoeld als: met de mode meegaan/bij de populaire kutkoters willen horen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:02 schreef Aapvis het volgende:
[..]
vrienden__!
en dan noemen jullie mij een meeloper als ik zeg dat ik een cap wil kopen
Maar als je je wilt afzetten van de rest kan je toch ook gewoon zeeman kleren kopen ofzo?
T is net als roken.. Ze doen het om er bij te horenquote:
Ja ik ga 's nachts denk ik steeds alleen zijn want vriendinnetjelief houdt niet zo van electro en dergelijke. Of ik ga met een chick die met een andere groep is maar dat zie ik dan wel weer allemaal.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Maarja ik ga denk ik voor het grootste deel met mezelf op stap.Want ik heb m'n eigen smaak enzo en wie wilt finntroll nou missen.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:02 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Maar als je je wilt afzetten van de rest kan je toch ook gewoon zeeman kleren kopen ofzo?
Wat zet je dan aan om Emo te worden?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:04 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Was meelopen niet bedoeld als: met de mode meegaan/bij de populaire kutkoters willen horen?
En ja, dat kan ook, maar dat valt niet op
Een pet is voor bazen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:02 schreef Aapvis het volgende:
[..]
vrienden__!
Godverdomme. Je bent nog dommer dan ik eerst al dacht.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:02 schreef Aapvis het volgende:
[..]
vrienden__!
DRUGS OOK!!!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is net als roken.. Ze doen het om er bij te horen
Er zijn mensen die dat doen ja, maar niet iedereen heeft die reden hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is net als roken.. Ze doen het om er bij te horen
Als je je zielig voelt en samen met andere mensen zielig wil gaan voelen en aandacht van elkaar wilt en wilt praten over hoe slecht het allemaal wel niet isquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:05 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Wat zet je dan aan om Emo te worden?
als je je leven haat ofzo?
Echt he.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Godverdomme. Je bent nog dommer dan ik eerst al dacht.
Emo is niet hetzelfde als gothic zegmaar, en dat is vaak aandachttrekkerij, of andere mensen vinden het fijn, of wat dan ook.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:05 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Wat zet je dan aan om Emo te worden?
als je je leven haat ofzo?
Waarom nou weer?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Godverdomme. Je bent nog dommer dan ik eerst al dacht.
Gothic =! Emo. Alhoewel je verhaal zelfs niet opgaat voor emo'squote:Op zondag 1 augustus 2010 16:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als je je zielig voelt en samen met andere mensen zielig wil gaan voelen en aandacht van elkaar wilt en wilt praten over hoe slecht het allemaal wel niet is
Nou geef toe..quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:07 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Emo is niet hetzelfde als gothic zegmaar, en dat is vaak aandachttrekkerij, of andere mensen vinden het fijn, of wat dan ook.
Laat mensen lekker zijn wie ze zijn en ga er niet mee lopen kutten.
En nu, chocola
Nee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:08 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nou geef toe..
Als je emo bent zit er toch wel een steekje los
( de emo's de zich krassen enzo )
Zie wat je allemaal post.quote:
Er zijn ook andere mensen die dat doen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:08 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nou geef toe..
Je hebt altijd de uitzondering op de regelquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:05 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dat doen ja, maar niet iedereen heeft die reden hoor
Sjongejonge, dit gaat weer nergens over, ik ga mijn chocola opeten
Ik hossel wel mensenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik ga 's nachts denk ik steeds alleen zijn want vriendinnetjelief houdt niet zo van electro en dergelijke. Of ik ga met een chick die met een andere groep is maar dat zie ik dan wel weer allemaal.
Wordt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je hebt altijd de uitzondering op de regel
Maar waarom gaan die lui altijd janken als je niets van ze moet hebben? Ik vind het gewoon kansloos als je je helemaal in het zwart gaat kleden en al die makeup en shit. Ja ze moeten het zelf weten maar als je zo graag je af wil zetten of anders wil zijn.. Ga dan niet zeiken als je word buiten gesloten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:08 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Nou geef toe..
Lijkt het erop of ik dat wil zeggen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:08 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat de gemiddelde scholier met zeeman kleren rondloopt dan?
Voor het avondprogramma dan*quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik hossel wel mensenen anders gooi je pillen in hun voedsel
Precies hoe ik denkquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:08 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je hebt altijd de uitzondering op de regel
Maar waarom gaan die lui altijd janken als je niets van ze moet hebben? Ik vind het gewoon kansloos als je je helemaal in het zwart gaat kleden en al die makeup en shit. Ja ze moeten het zelf weten maar als je zo graag je af wil zetten of anders wil zijn.. Ga dan niet zeiken als je word buiten gesloten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nah die chick neemt ze wel vrijwillig.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:09 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik hossel wel mensenen anders gooi je pillen in hun voedsel
quote:
Ja want jij vind het dom als ik zeg dat je ook zeeman kleren kan dragen als je anders wilt zijn dan de rest ipv zwarte klerenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Lijkt het erop of ik dat wil zeggen?
T is allemaal zwart.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gothic =! Emo. Alhoewel je verhaal zelfs niet opgaat voor emo's.
Beter zeg je even niets meer, Jezus zeg wat kan jij onzin verkopenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:10 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja want jij vind het dom als ik zeg dat je ook zeeman kleren kan dragen als je anders wilt zijn dan de rest ipv zwarte kleren
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:10 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja want jij vind het dom als ik zeg dat je ook zeeman kleren kan dragen als je anders wilt zijn dan de rest ipv zwarte kleren
Schijnbaar niets beters er op te zeggen.quote:
Ja. Maar dan zie ik het verband niet met wat jij vervolgens voreg.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:10 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Jonge ik mag toch wel zeggen wat ik vind?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:09 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat jij perfect bent? Ga ergens anders baggeren ofzo
Nee. Gothics luisteren helemaal geen death metalquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
T is allemaal zwart.
Alleen Gothics luisteren vooral death metal en Emo's vooral 30 seconds to mars en dat soort muziek.
Oja en dan heb je nog Alto's.. En dat zijn gewoon nep-gothics/emo's
Ben ik ooit mod geweest dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:12 schreef tubacloud het volgende:
Zeroku, ben je eigenlijk nog mod? Ik zie geen kleurtje meer
Inderdaad, die luisteren House.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Gothics luisteren helemaal geen death metal.
Ja, wat heeft dat met de discussie te maken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:11 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Jonge ik mag toch wel zeggen wat ik vind?
T is ook dom als je niet snapt waarom mensen er als een debiel bij willen lopenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:09 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Precies hoe ik denk
Waarschijnlijk wordt iedereen nu weer boos en gaan ze zeggen dat ik dom ben
Ja toch?quote:
Of hij neemt je niet serieus omdat wat je zegt bullshit is. Moeten jij en aapvis niet even in een hoekje gaan zitten zoenen ofzo?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:11 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Schijnbaar niets beters er op te zeggen.
Conclusie: Ik had een punt.
Nee, die luisteren Cyberrock, noise en futurepop.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:12 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Inderdaad, die luisteren House.
Oja shit ik zag er gister nog 1 jumpstylenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Gothics luisteren helemaal geen death metal.
Neequote:
Nee, ik ben geen homoquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Of hij neemt je niet serieus omdat wat je zegt bullshit is. Moeten jij en aapvis niet even in een hoekje gaan zitten zoenen ofzo?
Mooizo, zijn wij ook weer van je afquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:13 schreef Aapvis het volgende:
Bij deze wil ik mijn oprechte excuses aanbieden aan iedereen die ik gekwetst heb door het delen van MIJN meningen
Ik zal het nooit meer doen
Hoe heten die gasten die death metal luisteren dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, die luisteren Cyberrock, noise en futurepop.
Homo's lopen niet rond in zwarte kleren, zwarte makeup, zwart haar en dat soort shit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oneeeee want die zijn ook anders![]()
![]()
Wat luisteren blonde meisjes?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hoe heten die gasten die death metal luisteren dan?
Nee, nooit inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:15 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Homo's lopen niet rond in zwarte kleren, zwarte makeup, zwart haar en dat soort shit.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Wat de fuck maakt dat uitquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:14 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 14, dan heb je sowieso een streepje voorquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:15 schreef Aapvis het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig altijd dat xyzyx meestal bijna hetzelfde denkt als mij en dat jullie mij dan massaal af gaan zeiken
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:15 schreef Aapvis het volgende:
Ik vind het trouwens wel grappig altijd dat xyzyx meestal bijna hetzelfde denkt als mij en dat jullie mij dan massaal af gaan zeiken
Hè?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:15 schreef Aapvis het volgende:
Oh, daar is onze BSM-einddans op gedaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat goede muziek om het niveau weer omhoog te tillen.
Tegen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:16 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ja maar jij bent 14, dan heb je sowieso een streepje voor
Kunnen jullie niet even een eigen SC oprichten en dan hier niet meer komen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
Straks denken ze nog dat we een kloon van elkaar zijn ofzo
Onzinnige vergeleiking. Zwart kleren/haar verfen kies je voor en blond geboren worden niet.quote:
Een streepje voor in de discussie tegen hemquote:
Ik mag toch wel zeggen wat ik denk?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Hè?
En ja, jullie zijn gewoon fucking dom als jullie echt zo denken als jullie doen vermoeden. Daar kunnen wij ook niets aan doen.
Nee. Open zelf maar een gothic SCquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet even een eigen SC oprichten en dan hier niet meer komen?
Geen onzinnige vergelijking, jij denkt dat iedereen die er op een bepaalde manier uitziet, bepaalde muziek luistert. Je kan je haar ook verven. En zwarte kleren/haar kies je voor maar dat wil nog niet zeggen dat je je wilt afzetten of dat iedereen die dat doet dezelfde muziek luistert. En ik heb mijn haar ook ooit geblondeerd. Daar ging ik geen andere muziek van luisteren. En ik heb ook ooit zwarte kleding gedragen en veel eyeliner gebruikt. Daar ging ik geen andere muziek van luisteren. En ik heb mijn haar een keer rood geverfd (drie keer eigenlijk). Bleeft nog steeds dezelfde muziek luisteren. Niet die paar jaar, maar mijn muzieksmaak is niet veranderd door het verven van mijn haar of door andere kleding te dragen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Onzinnige vergeleiking. Zwart kleren/haar verfen kies je voor en blond geboren worden niet.
Behalve dan die mensen die hun haar blonderen maar dat zijn bijna altijd van die tutjes die neger muziek luisteren__!
+1quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:19 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik mag toch wel zeggen wat ik denk?
ben jij nou anti wilders of hoe zit dat?
Ja, maar je moet niet huilen als ik (en anderen met mij) het belachelijk dom vinden en er tegenin gaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:19 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ik mag toch wel zeggen wat ik denk?
ben jij nou anti wilders of hoe zit dat?
Oh dus nu concludeer je dat iedereen die tegen je in gaat hier gothic is? Vind je het gek dat we (ik, als ik voor mezelf moet spreken) je dom vinden (vind)?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
+1
Gothics en dat soort lui zijn gewoon net als moslims, ze voelen zich snel aangevallen![]()
Maak een grapje over jezus en er gebeurt niets
Maak een grapje over die mohammed of hoe die tjap ook mag heten en meteen is de wereld te klein.
Wij zijn allemaal gothics inderdaadquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
+1
Gothics en dat soort lui zijn gewoon net als moslims, ze voelen zich snel aangevallen![]()
Maak een grapje over die mohammed of hoe die tjap ook mag heten en meteen is de wereld te klein.
Inderdaad, ik ben een keer aangevallen door een bontkraag omdat ik zei dat mohammed bruin isquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:22 schreef xyzyx het volgende:
[..]
+1
Ja ik snap je punt...quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Geen onzinnige vergelijking, jij denkt dat iedereen die er op een bepaalde manier uitziet, bepaalde muziek luistert. Je kan je haar ook verven. En zwarte kleren/haar kies je voor maar dat wil nog niet zeggen dat je je wilt afzetten of dat iedereen die dat doet dezelfde muziek luistert. En ik heb mijn haar ook ooit geblondeerd. Daar ging ik geen andere muziek van luisteren. En ik heb ook ooit zwarte kleding gedragen en veel eyeliner gebruikt. Daar ging ik geen andere muziek van luisteren. En ik heb mijn haar een keer rood geverfd (drie keer eigenlijk). Bleeft nog steeds dezelfde muziek luisteren. Niet die paar jaar, maar mijn muzieksmaak is niet veranderd door het verven van mijn haar of door andere kleding te dragen.
Ik draag soms roze, soms zwart. Die dagen luister ik geen andere muziek dan dat ik een spijkerbroek met een Zeemanshirtje draag. Snap je mijn punt?
Het zal je verbazen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt...
Maar hoeveel mensen die zwart gekleed lopen, zwart haar en zwarte makeup luisteren naar techno of wat dan ook? 99% zal voornamelijk rock luisteren.
Nu moet ik wel toegeven dat best wel veel mensen hier gothic zijn geweest ( wat ze zelf hebben gezegd )quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh dus nu concludeer je dat iedereen die tegen je in gaat hier gothic is? Vind je het gek dat we (ik, als ik voor mezelf moet spreken) je dom vinden (vind)?
Nee, ik zeg dat gothics zichzelf snel aangevallen voelen, niet dat iedereen hier gothic is..? Kan aan mij liggen hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh dus nu concludeer je dat iedereen die tegen je in gaat hier gothic is? Vind je het gek dat we (ik, als ik voor mezelf moet spreken) je dom vinden (vind)?
Waar maak je je eigenlijk druk om.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:24 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ja ik snap je punt...
Maar hoeveel mensen die zwart gekleed lopen, zwart haar en zwarte makeup luisteren naar techno of wat dan ook? 99% zal voornamelijk rock luisteren.
Alles ligt aan jou.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:25 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat gothics zichzelf snel aangevallen voelen, niet dat iedereen hier gothic is..? Kan aan mij liggen hoor
Als ze mij er maar niet lastig mee vallenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:25 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Waar maak je je eigenlijk druk om.
Boeiend wat ze luisteren.
FFS. Verhuis alsjeblieft naar Alaska ofzo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als ze mij er maar niet lastig mee vallen![]()
En daar valt dus onder niet bij mij in de buurt in rare kleding lopen
Gelukkig zijn ze niet zo irritant als van die paupers die cool praten met hun doekoe en osso en wat dan ook_!
ALTOOOOOOO !!!!!!!!!!11quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Noem me zoals je wilt, maar ik ben wie ik ben.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze niet zo irritant als van die paupers die cool praten met hun doekoe en osso en wat dan ook_!
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
en hun blokgoudquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:27 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik had een keer dat zo'n afghaan van 14 mij met de dood ging bedreigen omdat ik soms met zijn vriendinnetje praatte als ik de hond aan het uitlaten wasquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:23 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben een keer aangevallen door een bontkraag omdat ik zei dat mohammed bruin is
whahahahaquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik had een keer dat zo'n afghaan van 14 mij met de dood ging bedreigen omdat ik soms met zijn vriendinnetje praatte als ik de hond aan het uitlaten was___!
Toch wel jammer dat hij het lef niet had om zijn afspraak na te komen want een vriend van mij had graag zijn walgelijke kop verbouwd
Ik ben bang voor aparte mensenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:28 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]_!
Ik ben nog nooit lastig gevallen door een emo of gothic, kan het juist erg goed vinden met een paar.
wtf is dat nou weerquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:32 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ga is heel snel terug naar Kindertent.
Mooi dat jullie het met elkaar eens zijn, eigen SC openen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:32 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Vooral als ze je in de stad ofzo achterna gaan lopen
Dat zegt hij toch ook nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:32 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Jezelf 'beter' voelen dan de rest.
QFT.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat jij hier degene bent die 'apart' is.
waarom?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:33 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Mooi dat jullie het met elkaar eens zijn, eigen SC openen?
Wel sneu dat je daar een vriend voor nodig hebt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik had een keer dat zo'n afghaan van 14 mij met de dood ging bedreigen omdat ik soms met zijn vriendinnetje praatte als ik de hond aan het uitlaten was___!
Toch wel jammer dat hij het lef niet had om zijn afspraak na te komen want een vriend van mij had graag zijn walgelijke kop verbouwd
En jij was 20? En dan vind je het grappig dat je een vriend moet regelen voor een 14-jarige Afghaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik voel me niet beter als de rest, behalve als ze zichzelf 'belachelijk' maken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:32 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Jezelf 'beter' voelen dan de rest.
Hoger dan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik voel me niet beter als de rest, behalve als ze zichzelf 'belachelijk' maken.
Van mij mogen ze er zo bij lopen, dat is hun keuze.. Maar ga dan niet mij er mee lastig vallen__!
Dikke mensen ook... GATVERDAMME ga afvallenze moeten gewoon wegen belasting invoeren voor die mensen en de CO2 uitstoot van zo'n vetklep is waarschijnlijk nog hoger als dat van mijn auto
Hij heeft nog nooit gewerkt en zal nog wel meer dingen niet hebben gedaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En jij was 20? En dan vind je het grappig dat je een vriend moet regelen voor een 14-jarige Afghaan?
Kankerrrrrr. Ik vind het niet gek meer dat jij PVV hebt gestemd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Van mij mogen ze er zo bij lopen, dat is hun keuze.. Maar ga dan niet mij er mee lastig vallen__!
Dikke mensen ook... GATVERDAMME ga afvallenze moeten gewoon wegen belasting invoeren voor die mensen en de CO2 uitstoot van zo'n vetklep is waarschijnlijk nog hoger als dat van mijn auto
What the fuck man.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
JE MAG NIET MET KANKER SCHELDEN!!quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kankerrrrrr. Ik vind het niet gek meer dat jij PVV hebt gestemd.
Jullie mam.quote:
Ik ga als 20 jarige geen 14 jarige idioot slaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wel sneu dat je daar een vriend voor nodig hebt.
Hey het zijn niet alleen debielen die PVV stemmen he.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En je vriend wel?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ga als 20 jarige geen 14 jarige idioot slaan
Ben er nog steeds geen één tegengekomen die dat niet was eigenlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hey het zijn niet alleen debielen die PVV stemmen he.
En ik dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ben er nog steeds geen één tegengekomen die dat niet was eigenlijk.
Nee, je laat het een vriend doen, dat is een heel stuk beterquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:39 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik ga als 20 jarige geen 14 jarige idioot slaan
Dude ga eens naar een strand en dan zie je een moddervette moeder en vader aankomen lopen met 3 van die kleine koters die gewoon elkaar als strandbal kunnen gebruikenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:37 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
What the fuck man.
Ben jij geestelijk gehandicapt ofzo?
Het enige standpunt wat ze weten van die partij is de islamisering.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En je argumenten daarvoor waren?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:41 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb ik gedaan ja. Anders was het CDA geworden.
En zelfs dat kunnen ze niet goed verdedigen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:41 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Het enige standpunt wat ze weten van die partij is de islamisering.
En wat doe je straks als je collega overgewicht blijkt te hebben? Bel je je pappie op en vraag je of hij het even oplost voor je? Of betaalt hij je zoveel dat je sowieso nooit hoeft te werken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:41 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dude ga eens naar een strand en dan zie je een moddervette moeder en vader aankomen lopen met 3 van die kleine koters die gewoon elkaar als strandbal kunnen gebruiken___!
Als ik aan het eten ben en dat komt langs denderen dan ben ik meteen mijn eetlust kwijt.
Ik had hem met alle liefde zelf kapot geslagen maar als ik als 20 jarige een kind ga slaan ben ik harder de lul als hij waarschijnlijk... + hij wilde mij gaan slaan.. ik had niets tegen dat kind maar hij schijnbaar wel tegen mijquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, je laat het een vriend doen, dat is een heel stuk beter.
Right, en je bent niet volwassen genoeg dat jong te negeren? Nee, je roept een vriend die hem wel 'graag had verbouwd'quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:42 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik had hem met alle liefde zelf kapot geslagen maar als ik als 20 jarige een kind ga slaan ben ik harder de lul als hij waarschijnlijk... + hij wilde mij gaan slaan.. ik had niets tegen dat kind maar hij schijnbaar wel tegen mij
Zolang hij maar niet uit de kleren gaat kan ik er wel mee leven.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En wat doe je straks als je collega overgewicht blijkt te hebben? Bel je je pappie op en vraag je of hij het even oplost voor je? Of betaalt hij je zoveel dat je sowieso nooit hoeft te werken?
De derde mongool is gearriveerdquote:
Teren op je ouders.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:45 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet uit de kleren gaat kan ik er wel mee leven.
En ik ga wel werken na mijn studie
Dat is geen trollen meer, dat heet achterlijk zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
En bij elke post denk ik meer en meer dat ze trollen zijn.
Dat zijn wij heul nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Een 14 jarig jongetje kapot willen maken als 20 jarige. Fucking hell.Bij elke post van die twee krijg ik meer de neiging xyzyx en Aapvis even heel hard door elkaar te rammelen.
En bij elke post denk ik meer en meer dat ze trollen zijn.
Dat kind begon mij zelfs bedreigingen te smsen (vraag me niet hoe hij aan mijn nr was gekomen) en een keer stond hij met een paar kut koters hier voor het hek...quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Right, en je bent niet volwassen genoeg dat jong te negeren? Nee, je roept een vriend die hem wel 'graag had verbouwd'.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat kind begon mij zelfs bedreigingen te smsen (vraag me niet hoe hij aan mijn nr was gekomen) en een keer stond hij met een paar kut koters hier voor het hek...
Ik trok me er aan het begin ook niets van aan maar hij bleef gewoon door gaan en de maat was vol toen hij shit over mij ging lullen tegen mijn vrienden.
Ik had hem met alle liefde een mes gegeven en vervolgens een kogel door zijn knie geschoten onder het mom van zelf verdediging want dat kind was gewoon walgelijk bezig.
Bwhehequote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef xyzyx het volgende:
Ik had hem met alle liefde een mes gegeven en vervolgens een kogel door zijn knie geschoten onder het mom van zelf verdediging want dat kind was gewoon walgelijk bezig.
Ik word er niet boos om, ik schaam me ervoor dat mensen als jullie bestaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:47 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Dat zijn wij heul niet![]()
Wij delen alleen onze meningen met jullie!
Dat jullie daar boos om worden ligt aan jullie
Hij was VEERTIEN.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat kind begon mij zelfs bedreigingen te smsen (vraag me niet hoe hij aan mijn nr was gekomen) en een keer stond hij met een paar kut koters hier voor het hek...
Ik trok me er aan het begin ook niets van aan maar hij bleef gewoon door gaan en de maat was vol toen hij shit over mij ging lullen tegen mijn vrienden.
Héquote:
Ja zulke neigingen heb ik zoms ook bij van die kutkinderen die dingen dat ze alles zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:48 schreef xyzyx het volgende:
[..]
In 5628 zijn ze nog niet gespot!quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oké ik ben hier weg, stuur me maar een PM als Aapvis en xyzxlcjis zich niet meer in de SC vertonen. Deprimerend gewoon.
Oh hier moet ik nog even op reageren:quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja zulke neigingen heb ik zoms ook bij van die kutkinderen die dingen dat ze alles zijn
En dus moet hij nog leren wat goed is, geef hem een slag voor zn kanis!quote:
Een 14 jarig kereltje dat een mes trekt tegen een kind van 7 dat vervelend doet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:49 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik word er niet boos om, ik schaam me ervoor dat mensen als jullie bestaan.
[..]
Hij was VEERTIEN.
Alstu, hier is het forum dat voor mensen zoals jullie bedoeld is:quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:50 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Ja zulke neigingen heb ik zoms ook bij van die kutkinderen die dingen dat ze alles zijn
Zijn geloofsovertuiging zal hier vast mee te maken hebbenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:51 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Een 14 jarig kereltje dat een mes trekt tegen een kind van 7 dat vervelend doet.
En ik heb niets tegen hem gedaan, nooit uitgescholden of wat dan ook.. Alleen een paar x met zijn vriendin gepraat tijdens het honden uitlaten en schijnbaar mag dat van die islam niet.. Verbaasd mezelf dat hij haar niet in een burka laat lopen.
Dat.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dus moet hij nog leren wat goed is, geef hem een slag voor zn kanis!
Zelfsquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat.
Leren dat sommige dingen niet door de beugel kunnenZijn ouders doen het niet dus moeten anderen het maar doen.
Ja, bij jouquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Aapvis het volgende:
WTF Hebben jullie nooit zoiets van als iemand zo kut is dat je denkt van:
Val toch dood
Denken en doen zijn twee verschillende dingen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Aapvis het volgende:
Val toch dood
Ik heb nog nooit een Nederlander zo'n probleem horen maken over iemand die gewoon met zijn vriendin praat als hij haar tegen komt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zijn geloofsovertuiging zal hier vast mee te maken hebben![]()
Hij heeft dat toch ook niet gedaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Denken en doen zijn twee verschillende dingen.
Dan willen we die mensen niet door hun knie schieten maar lossen we het volwassen op. En ik heb daar eigenlijk weinig last van, alleen met jou en xyzyx op het moment. Maar daar wordt aan gewerkt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Aapvis het volgende:
Val toch dood
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef Aapvis het volgende:
Val toch dood
quote:
Dat kan door de cultuur daar komen. Maar dat is iets anders dan de geloofsovertuiging.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Nederlander zo'n probleem horen maken over iemand die gewoon met zijn vriendin praat als hij haar tegen komt.
Dus dan ligt het maar aan het geloofquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:53 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Nederlander zo'n probleem horen maken over iemand die gewoon met zijn vriendin praat als hij haar tegen komt.
Hij legt een mes op de keel van een 7 jarig kind.. Zelfs voor een 14 jarige vind ik dat soort dingen niet kunnen..quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dan willen we die mensen niet door hun knie schieten maar lossen we het volwassen op. En ik heb daar eigenlijk weinig last van, alleen met jou en xyzyx op het moment. Maar daar wordt aan gewerkt.
Ja en dan is het jouw taak daar vrienden voor te regelen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij legt een mes op de keel van een 7 jarig kind.. Zelfs voor een 14 jarige vind ik dat soort dingen niet kunnen..
quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus dan ligt het maar aan het geloof?
Dat is sowieso debiel, hoe oud je ook bent. Maar dan moet je hem aangeven, en niet zo dom zijn 'hem een kogel door zo'n knie te willen gooien'.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij legt een mes op de keel van een 7 jarig kind.. Zelfs voor een 14 jarige vind ik dat soort dingen niet kunnen..
Geloof =/= cultuur.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
Burka en hoofddoekjes dragen horen toch ook onder het geloof? Of zeggen ze dat alleen maar zodat het mag onder het mom van vrijheid van geloof mogen hebben_!
Ik snap niet wat ruzie opeens met hoofddoekjes te maken heeft, maar soitquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:57 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
Burka en hoofddoekjes dragen horen toch ook onder het geloof? Of zeggen ze dat alleen maar zodat het mag onder het mom van vrijheid van geloof mogen hebben_!
Moet je je daar dan mee bemoeien?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:56 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Hij ging mij bedreigen en zeiken dat hij me wilde slaan.. En dan zegt een vriend van mij dat hij hem wel een pak slaag wil geven als hij echt kwam om ruzie te zoeken dus was hij mee gegaan naar waar die kerel ook zou komen.. Helaas was ik 13 jaar ouder als wat hij nog wel aan kon dus kwam hij niet opdagen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja en dan is het jouw taak daar vrienden voor te regelen?
Ze luisteren wel allemaal kutmuziek.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ohja en voor de duidelijkheid, niet iedereen die een hoofddoek draagt is moslim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |