Daar stopte ik met lezen. Dan vraag je er ook om.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:14 schreef Splutje het volgende:
Gisteravond een verjaardag en daarna uit gegaan inGouda
Ik kan het je niet kwalijk nemen, ik zou ook gestopt zijn met lezen. Maar lees toch nog maar even verderquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:15 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Daar stopte ik met lezen. Dan vraag je er ook om.
Ik neuk je moeder in een boerka.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:16 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik kan het je niet kwalijk nemen, ik zou ook gestopt zijn met lezen. Maar lees toch nog maar even verder
WAJJJJJOOOO!quote:
Dat dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou er niet veel van verwachten hoor, is niet meer dan een schrammetje. Maar ik zal een foto posten om dit topic kracht bij te zettenquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:19 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik zou er niet veel van verwachten hoor, is niet meer dan een schrammetje. Maar ik zal een foto posten om dit topic kracht bij te zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NIETUSquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat dus.
En :
HET HADDEN OOK ZOMAAR AUTOCHTONE NEDERLANDERS KUNNEN ZIJN!!1!!111
De politie heeft ze uiteraard niet gevondenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:23 schreef Appelknaller het volgende:
Daar kom je goed mee weg, dat ze die kankerventjes even oppakken
En dan ook nog een picquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:20 schreef Rectum het volgende:
Een goed verhaal, een terechte klacht, een niet-onaardige TS. Dit topic heeft alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
Dat is het vervelende met dit soort situaties, je hebt geen idee wie die mensen zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:25 schreef Splutje het volgende:
[..]
De politie heeft ze uiteraard niet gevonden
Idd, de politie van een stadje als Gouda heeft geen flauw benul uit welke hoek dit komt en wie het eventueel geweest zouden kunnen zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:27 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Dat is het vervelende met dit soort situaties, je hebt geen idee wie die mensen zijn
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
En dan ook nog een pic![]()
[ afbeelding ]een SNIJwond? ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit ziet er eerder uit alsof je je geschaafd hebt![]()
Dat zei ik tochquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
een SNIJwond? ...
dit ziet er eerder uit alsof je je geschaafd hebt
mietjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:35 schreef RichCalibier het volgende:
Splutje is een mietje en projecteert dat doorgaans op mij
[..]
[ afbeelding ]TS had een bijna-doodervaring!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat moet ie scheren dan?quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:32 schreef Pluckie het volgende:
[..]
TS heeft iets te dicht tegen het scheerapparaat aan gestaan.
Waar heb jij het nou weer over manquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:35 schreef RichCalibier het volgende:
Splutje is een mietje en projecteert dat doorgaans op mij
They pull a knife, you pull a gun. He sends one of yours to the hospital, you send one of his to the morgue.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:36 schreef jatog het volgende:
eigenlijk toen hun een mes trokken, moest jij een pipa trekken![]()
dan schijten hun dood
Ok.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:36 schreef jatog het volgende:
eigenlijk toen hun een mes trokken, moest jij een pipa trekken![]()
dan schijten hun dood
Helaas zijn er ook wat veel van in Gouda.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:25 schreef Splutje het volgende:
[..]
De politie heeft ze uiteraard niet gevonden
Overal in Nederland van 10 jaar geledenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:46 schreef Lexis het volgende:
Gouda![]()
Tenminste, toen ik er 10 jaar geleden woonde.
Inderdaad, met mijn signalement van "licht getint" en "Arabische tongval" konden ze dan ook niet veelquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Helaas zijn er ook wat veel van in Gouda.
zo handel je mocro's jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:38 schreef padlarf het volgende:
[..]
They pull a knife, you pull a gun. He sends one of yours to the hospital, you send one of his to the morgue.
Gewoon meerijden met de popo en de eerste de beste mocro op laten pakkenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:51 schreef Splutje het volgende:
[..]
Inderdaad, met mijn signalement van "licht getint" en "Arabische tongval" konden ze dan ook niet veel
Pas maar op, het schijnt dat ze moeders een boerka aantrekken en dan een poging doen haar te bevruchtenquote:
Ik heb toen ik vanochtend terug reed ook 36 keer gedacht dat ik hem zag lopenquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:58 schreef Skonk het volgende:
[..]
Gewoon meerijden met de popo en de eerste de beste mocro op laten pakken
Alsof die onschuldig is
Ik begon nog wel over normen en waarden maar het mocht niet baten.quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:19 schreef BasementDweller het volgende:
Ik zou zeggen dat als hij iemand in een boerka had geneukt dat het waarschijnlijk zijn eigen moeder was. In de het moment van lichte verbazing dat volgt, zou ik zijn mes afpakken en hem in tweeën breken. Vervolgens zou ik een flyer van Wilders uitdelen en rustig aan de scene verlaten.
quote:
Ja en heel snel weer wegge-editquote:Op zondag 1 augustus 2010 15:33 schreef Fortitude het volgende:
De stoere jongens zijn gearriveerd in dit topic.![]()
Ben je bicultureel?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:31 schreef Ypmaha het volgende:
TS ik zit erover te denken om in gouda een opleiding te volgen. toch maar niet doen dus?
Ik weet niet of je bedreven bent in ninja gevechtstechnieken en/of in bezit bent van een vuurwapen? In dat geval kan je het makkelijk doenquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:31 schreef Ypmaha het volgende:
TS ik zit erover te denken om in gouda een opleiding te volgen. toch maar niet doen dus?
dat dusquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:36 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bedreven bent in ninja gevechtstechnieken en/of in bezit bent van een vuurwapen? In dat geval kan je het makkelijk doen
[..]
[ afbeelding ]Gast, ik had minstens 12 hechtingen verwachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Derhalve onterechte klacht.
Dit. Als het CDA weer in de regering zit is dit probleem zo opgelost.quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:10 schreef Omkron het volgende:
Slechts een incident, niets aan de hand, doorlopen mensen.
Leugensquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:17 schreef xLvk het volgende:
oehw, bij mij kwamen ze meteen met een 9 milimeter dreigen. Wat een fijne mensen zijn het toch.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:13 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dit. Als de PVV in de regering zit is dit probleem zo opgelost.
Als die Marokkaan wel goed had gestoken was TS nu dood geweest hequote:Op zondag 1 augustus 2010 17:09 schreef luckass het volgende:
[..]
Gast, ik had minstens 12 hechtingen verwacht.
Derhalve onterechte klacht.
ALS hij had gestoken. Hij hield nu alleen het mes, dat volgens mij trouwens een kermisexemplaar was ofzoquote:Op zondag 1 augustus 2010 17:50 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Als die Marokkaan wel goed had gestoken was TS nu dood geweest he
zo kansloos zijn ze dus, bij ons kwamen ze een keer met 7 man in een golf 3 (quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:33 schreef Hard_Feesten het volgende:
Ik geloof er niks van dat dit het hele verhaal is. Wat deed jij dan? Je zal het er zelf wel naar gemaakt hebben.
En nou niet aankomen met "omdat ze niet van vrolijke mensen houden"
van voor de oorlog van de uitslag hequote:Op zondag 1 augustus 2010 14:20 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht.
Maar hé, je hebt nu wel stoere snijwonden om te tonen aan mensen terwijl je "ZIE JE DIT, DIT KOMT NOG UIT DE OORLOG" schreeuwt.
Belachelijk dat je carnavalskleding draagt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zo kansloos zijn ze dus, bij ons kwamen ze een keer met 7 man in een golf 3 () voorbij gereden, uit het raam schreeuwend, en even verderop stopten ze en kwamen ze ook dreigen en doen, omdat we carnavalskleren aanhadden
![]()
carnaval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |