Automatische spellingschecker/verbeteraar.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:29 schreef Bartjebart het volgende:
Hoe kan een woord dat begint met een k opeens beginnen met een p?
quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Automatische spellingschecker/verbeteraar.
Ja zo'n stomme HTC hequote:Op zondag 1 augustus 2010 14:29 schreef Bartjebart het volgende:
Hoe kan een woord dat begint met een k opeens beginnen met een p?
Maar karate is een Nederlands woord, dus het zal wel in combi met een typo geweest zijnquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Automatische spellingschecker/verbeteraar.
Smartphonequote:Op zondag 1 augustus 2010 14:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Dat heb ik nog nooit gezien op een telefoon
Ik ga er naar toequote:Op zondag 1 augustus 2010 12:43 schreef Ang3l het volgende:
Het staat echt bijna de hele tijd op repeat
En als ze nou echt leuk zijn op LL10 wil ik ze nog wel eens zien in de Effenaar
Oeh, dan zou ik TV spotten in het wild!
Nog gefeliciteerd trouwens!quote:
Hoe vaak ben jij dit jaar al in de Efteling geweest Cre?quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:28 schreef creno het volgende:
wij zaten gisteren in de laatste boot van die dag in de vliegende hollander !
Op een HTC kun je de woordenlijst aanpassen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo'n stomme HTC he
Ik ga het een testen wat die van mij er van zou maken.
karate kid --> karate KID
Hij maakt van kid hoofdletters
Irritant, doet ie met THE ook altijd.
fijne vakantie !quote:Op zondag 1 augustus 2010 15:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben op vakantie! Tot over anderhalve week.
dank je welquote:Op zondag 1 augustus 2010 16:34 schreef samjustme het volgende:
@stroekie is wel een latertje gefeliciteerd [ afbeelding ]
doe je nuno de groeten ?quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:44 schreef TheVulture het volgende:
Zo koffer gepakt... vannacht om 1 uur naar Schiphol
Neequote:
Wut? Een schrijver in ons midden?quote:Op maandag 2 augustus 2010 03:49 schreef keizerpinguin het volgende:
Hey
Ik zag net op bol.com dat je boek dubbel leven daar te koop staat....
http://www.bol.com/nl/p/n(...)009601807/index.html
van 2 reeds uitgegeven boekenquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:28 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wut? Een schrijver in ons midden?
Ah, wat leuk.quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
van 2 reeds uitgegeven boeken
Cadans en Dubbel Leven
Alsnog gefeliciteerdquote:Op maandag 2 augustus 2010 12:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zijn alle twee ook erg leuke boeken om te lezen vind ik
het is erg vroeg voor een maarten van roozendaal bui, de enige sterke drank die ik in huis heb is Tia Maria, blues rook en whiskeyquote:
de LESBEAU reeks staat ook in General Chatquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:11 schreef HeulMacho het volgende:
Zeg minimacho's... is er ook een pottentopic?
Kan 't niet vinden in ONZ
wat een typische heteromannenvraag weerquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:11 schreef HeulMacho het volgende:
Jaquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
wat een typische heteromannenvraag weer
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik ga hem morgen maar eens proberen te spotten bij de sneak preview
dat is inderdaad wat ik ga doen watching itquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]Watch it.
Dan durft ie natuurlijk nooit dichtbij te komen
Meh, tweedehands, daar krijg ik geen geld (meer) voorquote:Op maandag 2 augustus 2010 03:49 schreef keizerpinguin het volgende:
Hey
Ik zag net op bol.com dat je boek dubbel leven daar te koop staat....
http://www.bol.com/nl/p/n(...)009601807/index.html
quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:11 schreef HeulMacho het volgende:
Minimachoquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:11 schreef HeulMacho het volgende:
Vergeleken bij de rest van de fokhelden natuurlijk welquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:18 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Minimacho. Dat vind ik klinken alsof we een minipik hebben.
Nee, je bent de grootste lul. Da's iets anders.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:19 schreef Cahir het volgende:
Ik heb altijd gehoord dat ik de grootste van allemaal had.
Puur uit interesse: wat doet een peetoom eigenlijk?quote:
is zeg maar het katholieke antwoord/alternatief voor voogdquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Puur uit interesse: wat doet een peetoom eigenlijk?
Die moeten zorgen voor een christelijke opvoeding. Tenminste, daar komt het vandaan volgens mij... Tegenwoordig hebben niet-christenen ook peetooms en peettantes.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:26 schreef wonderer het volgende:
Puur uit interesse: wat doet een peetoom eigenlijk?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is zeg maar het katholieke antwoord/alternatief voor voogd
De peetoom en tante behoren te controleren of de ouders hun petekind wel volgens de juiste katholieke traditie opvoeden.
Vertaald naar het nu en heden, je wordt geacht suikeroom te zijn en extra grote cadeautjes mee te brengen
en Rudy zal dan weer spreken over Peter en Meter, want zo noemen ze dit fenomeen in Belgiëquote:Op maandag 2 augustus 2010 19:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had het moeten weten. Alleen Katholieken kunnen zoiets bedenken
meten is wetenquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:19 schreef Cahir het volgende:
Ik heb altijd gehoord dat ik de grootste van allemaal had.
ik kan maar niet wennen aan je lelijke avatar, waar was dat nou ook al weer van?quote:Op maandag 2 augustus 2010 20:15 schreef Ang3l het volgende:
Mensen op fok meten met rare maten als alles altijd 25+ is
Ik welquote:
quote:Your songs remind me of swimming,
Which I forgot when I started to sink
Drank further away from the shore,
And deeper into the drink
Sat on the bottom of the ocean,
A stern and stubborn rock
Cos your songs remind me of swimming,
But somehow I forgot
I was sinking, now I'm sunk
And I was drinking, now I'm drunk
I tried to remember the chorus,
I can't remember the verse
Cos that song that sent me swimming,
Is now the life jacket that burst
Rotting like a wreck on the ocean floor,
Sinking like a siren that can't swim no more
Your songs remind me of swimming,
But I can't swim any more
Then all of a sudden, I heard a note,
It started in my chest and ended in my throat
Then I realised I was swimming,
And then I realised I was swimming,
Pull me out the water, cold and blue,
I open my eyes and I see that it's you,
So I dive straight back in the ocean
Take a deep breath, tuck the water in my chest
Cross my fingers and hope for the best
Oh, take a deep breath, tuck the water in my chest,
Cross my fingers and hope for the best
Then all of a sudden, I heard a note,
It started in my chest and ended in my throat
And then I realised I was swimming,
Jeps van mijn zus.quote:Op maandag 2 augustus 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
Is het van je zus? Of wat is je directe relatie?
En ga je nu wel goed opletten dat ze wel de juiste katholieke opvoeding krijgt?
spannend, maar gefeliciteerdquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:22 schreef creno het volgende:
Mijn nichtje heet Kelly. (de 3e met een Y op het eind, de anderen heten Cindy en Vicky).
Ze is wel veel te vroeg geboren, de zwangerschap was ook een groot drama. Vruchtwaterverlies in de 14e week, toen tijdje goed gegaan, toen weer een keer vruchtwater en bloedverlies. Een week of 2 geleden is ze opgenomen in Leuven nadat ze weer bloed en vruchtwater verloor, bleek 3 c,m ontsluiting. In het ziekenhuis (1,5uur rijden) hield ze bedrust. Vanacht had ze weer bloedverlies en besloten de artsen daar dat het vandaag gehaald zou worden.
Ik ging vandaag met mijn vader op bezoek en toen we daar aankwamen kregen we dat dus te horen, zij had dat even daarvoor van de arts te horen gekregen, we waren er net een uurtje en toen kwam de verpleegkundige haar halen. Haar man was onderweg dus die hebben wij nog even opgewacht en zijn toen weer richting huis gereden. We waren bijna thuis toen we een bericht kregen dat Kelly geboren was. (het is dus heel snel gegaan, binnen 1 uur en 50 minuten.)
maar ik welquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
dank dank dank, wil je geloven dat ik er zelf niet eens meer bij stil stond
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, je bent de grootste lul. Da's iets anders.
nee van mijn zusquote:Op maandag 2 augustus 2010 21:30 schreef wonderer het volgende:
Is het van je zus? Of wat is je directe relatie?
Mafkeesquote:
Dat is ook een leuke seriequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:29 schreef Steve het volgende:
Pilot van Beautiful People gekeken, best geinig.
geniet er van, het is je gegundquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat een feest zeg, ik word er verlegen van en dat gebeurt me niet zo vaak
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat een feest zeg, ik word er verlegen van en dat gebeurt me niet zo vaak
quote:
Die zijn allemaal met kerst verwekt ongeveerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:21 schreef GenusButeo het volgende:
Wat hebben veel ouders geanticipeerd op de zomer om hun homo's te baren.
He toch. Ik dacht Raoul zaterdag gedag te kunnen zeggenquote:AMSTERDAM - Gordon is weer vrijgezel. De 42-jarige Topper en zijn vriend Raoul hebben vrijdag een punt achter hun relatie gezet. In het weekeinde bracht Gordon zijn familieleden op de hoogte van de breuk. Dit meldt Shownieuws.
Afgelopen zondag kwam ik heul toevallgi bij RTL 4 de legendarsiche aflevering van Gillend naar huis tegen die Gordon had opgenomen samen met Mark van der Linden in zijn appartement in Kaapstad samen met zijn toenmalige spaanse vriend Jose.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He toch. Ik dacht Raoul zaterdag gedag te kunnen zeggen
Nou zal ie wel niet op de boot staan!
Vooral eigenlijk omdat het zich dus afspeelde in Kaapstad en ik wel een voorliefde voor die stand ontwikkeld hebt. Verder was het toendertijd ook een enorme rel bij RTL boulevard omdat Gordon en Mark daar toen alle twee achter de desk zaten als deskundige en Gordon op hoge poten bij Erland Galjaard geeist had dat Mark van der Linden eruit gegooid zou wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:47 schreef Vlarp het volgende:
Waarom weet je al die details nog, Stroekie?
nee want dit was juist oud nieuws, het nieuwe nieuws dat het met zijn laatste vriend Raul ook over is kwam bij Ang3l vandaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:57 schreef Steve het volgende:
Fijn dat we weer helemaal up to date zijn.
ontnuchteren?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je tot nu toe weer nodig om te ontnuchteren van afgelopen weekend ?
en ben je nu helemaal gesettled?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ontnuchteren?nee hoor. had het druk en geen zin.
oooooooooo is dat het??quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Afgelopen zondag kwam ik heul toevallgi bij RTL 4 de legendarsiche aflevering van Gillend naar huis tegen die Gordon had opgenomen samen met Mark van der Linden in zijn appartement in Kaapstad samen met zijn toenmalige spaanse vriend Jose.
Daar stonden Gordon en Mark nog te vertellen hoe hecht hun vriendschap in die 17 jaar was geworden en meer bla bla en dat Mark net uit een relatie kwam van 9 jaar.
Naderhand is daar volop heisa over ontstaan omdat toen Gordon die week elders aan het filmen was Marik met Jose het bed ingedoken was
Nee nog lang niet, Er moet een nieuwe vloer in etc, maar voor die korte duur ga ik niet alles verbouwen etc. Tenminste ik ben er nog niet uit. Kan het eventueel aan houden voor de keren dat ik weer in Nederland ben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ben je nu helemaal gesettled?
is alles in het appartement op dit moment naar je wens ?
Niet alleen in Belgie hoor. Ik kom oorspronkelijk uit de kop van Noord-Holland en daar spreken ze ook over Peter en Meter. Mijn Peter en Meter deden alleen niet aan dure cadeau's en zo. Sterker nog, mijn ouders kregen ruzie met ze, dus ik heb ze jaren niet gezien.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Rudy zal dan weer spreken over Peter en Meter, want zo noemen ze dit fenomeen in België
Ikzelf kom uit Amstelveen en daar is peettante en peetoom gangbaarder. Tuurlijk, ken ik ook peter en meter. Peter en meter, het lijken net namen van de characters uit die serie Niels Holgerson.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:27 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Niet alleen in Belgie hoor. Ik kom oorspronkelijk uit de kop van Noord-Holland en daar spreken ze ook over Peter en Meter. Mijn Peter en Meter deden alleen niet aan dure cadeau's en zo. Sterker nog, mijn ouders kregen ruzie met ze, dus ik heb ze jaren niet gezien.
Hahaha, jawel he.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ikzelf kom uit Amstelveen en daar is peettante en peetoom gangbaarder. Tuurlijk, ken ik ook peter en meter. Peter en meter, het lijken net namen van de characters uit die serie Niels Holgerson.
ja maar dat was dus het komkommer nieuws van 3 a 4 jaar geledenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:21 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
oooooooooo is dat het??enne, hoe weet jij dit?
IK had die aflevering gezien (Kaapstad) dat ze goede vrienden waren blablabla. en later hoorde ik dat ze erge ruzie hadden maar niemand wilde zeggen waarom.
Dus ik had destijds aan tout bekend Nederland *kuch* gevraagd wat de reden was maar niemand wist dat..
Dus die dikke is met die jongen naar het nest geweest??
altijd handig toch een pied a tèrre in Crime Cityquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee nog lang niet, Er moet een nieuwe vloer in etc, maar voor die korte duur ga ik niet alles verbouwen etc. Tenminste ik ben er nog niet uit. Kan het eventueel aan houden voor de keren dat ik weer in Nederland ben.
ik weet het niet.
Was dat alweer zo lang geleden?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja maar dat was dus het komkommer nieuws van 3 a 4 jaar geleden
ja dit jaar is het wel erg karig met komkommersquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:42 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Was dat alweer zo lang geleden?
Komkommernieuws? Nee, dit is smeuig!![]()
Nee, komkommernieuws is dat Bonnie een nieuwe single gaat uitbrengen. (las ik net). Vond haar leuker toen ze nog goed in de olie zat.
Nah, er is toch ook echt nieuws. Kabinet etc.. en Lindsay is weer vrij.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja dit jaar is het wel erg karig met komkommers
Vorig jaar was het topdrukte met faillisement van The Entertainment Groep, Jan en Yolanthe en Eddem en Petries. Komen we er dit jaar maar bekaaid vanaf
als je goed en ver had terug gelezen had je geweten dat juist Erik nu 10 dagen met vakantie isquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:45 schreef mike_hunt het volgende:
http://www.vkmag.com/maga(...)nnetje_al_flylashes/
Kep ze nog niet gespot. Leuke trent gaat dit worden.![]()
uiteraard SFW, Erik.
Bitch please, een moeder is nooit jonger dan zijn dochterquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:04 schreef mike_hunt het volgende:
@TMM gefeliciteerd jongen met je 25e verjaardag
o, vandaar dat het niet opschiet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je goed en ver had terug gelezen had je geweten dat juist Erik nu 10 dagen met vakantie is
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:50 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Bitch please, een moeder is nooit jonger dan zijn dochter
Jij denkt dat hij op vakantie alleem maar blikken met bruine bonen opwarmt ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, vandaar dat het niet opschiet.![]()
maar goed, hij zal dat misschien nog teruglezen, dus ik zet het er standaarde bij anders krijg ik wéér de wind van voren.
![]()
o, tis iets van boven de rivieren.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij op vakantie alleem maar blikken met bruine bonen opwarmt ?
niet geschoten is een volle zak altijd mis.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:55 schreef Steve het volgende:
Ik zie net een vacature voor een baan die mij ontzettend leuk lijkt, en waar niet heel veel banen zijn. Maar ja, ik moet nog een halfjaar studeren.![]()
Rechten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:57 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
niet geschoten is een volle zak altijd mis.![]()
wat studeerde je ook alweer?
getuigd wel van een soort van Lef en zelfvertrouwen als je daarop nu al reageertquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:55 schreef Steve het volgende:
Ik zie net een vacature voor een baan die mij ontzettend leuk lijkt, en waar niet heel veel banen zijn. Maar ja, ik moet nog een halfjaar studeren.![]()
ga je niet verder studeren? Je specialiceren in iets?quote:
Ben ik al mee bezig.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:06 schreef mike_hunt het volgende:
ga je niet verder studeren? Je specialiceren in iets?
Master?quote:
Gordon ook niet meer want die werd zeeziek, uhuhquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He toch. Ik dacht Raoul zaterdag gedag te kunnen zeggen
Nou zal ie wel niet op de boot staan!
ik bedoel te zeggen dat ik niet snel verlegen wordt, misschien vanavond als ik je spot bij de sneakquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:19 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Vorig jaar toch ook neem ik aan?
Ik en mijn voltallige "Gezelschap" crew worden dit hele jaar 35quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:04 schreef mike_hunt het volgende:
@TMM gefeliciteerd jongen met je 25e verjaardag
zit je weer in het buitenland dan?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee nog lang niet, Er moet een nieuwe vloer in etc, maar voor die korte duur ga ik niet alles verbouwen etc. Tenminste ik ben er nog niet uit. Kan het eventueel aan houden voor de keren dat ik weer in Nederland ben.
ik weet het niet.
had je genoeg ruimte op de achterbank ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:04 schreef Cahir het volgende:
Gisteren voor het eerst de auto voor mezelf gehad. Geweldig!
het nichtje moet naar de verjaardag van zijn petekind ook wel neefje genoemdquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zit je weer in het buitenland dan?
Waar woon je nu dan?
Dus je komt zaterdag niet naar de Gay pride?
Wie gaan er zaterdag wel naar de gay Pride?
Wat let je om niet toch te reageren met een enthousiaste brief, dat je nog een half jaar moet, maar je het zo'n leuke baan lijkt? Misschien kun je er een stage-achtige baan krijgen.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:55 schreef Steve het volgende:
Nee die zat vol met 3 passagiers.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je genoeg ruimte op de achterbank ?
Waarom verbaast het met niet dat jij een iPad hebt?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:07 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik heb een iPad.
En wat een geil ding is dat, ongelovelijk.
Omdat het een gadgetgeile technonerd is met een goed salaris en een hard-on voor dit soort dingeen?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom verbaast het met niet dat jij een iPad hebt?
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het een gadgetgeile technonerd is met een goed salaris en een hard-on voor dit soort dingeen?
Word jij eigenlijk nog gevoerd, of kun je al zelf eten?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:10 schreef Cahir het volgende:
[..]
Waarom verbaast het met niet dat jij een iPad hebt?
Sondevoeding is het helemaal.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Word jij eigenlijk nog gevoerd, of kun je al zelf eten?
dat kan ik op mijn beeldscherm ook, alleen het uitgummen gaat wat moeilijker.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:27 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik hoefde er eerst niet zo nodig eentje, maar als je zo'n ding in het echt hebt vast gehouden, dan vervallen alle bezwaren. Je kunt er zelfs lekker op tekenen.
Het is niet uit te leggen. Bijvoorbeeld websites bekijken kun je ook op een pc, notebook of smartphone. Maar op dit ding beleef je het anders, heel raar.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:52 schreef creno het volgende:
[..]
dat kan ik op mijn beeldscherm ook, alleen het uitgummen gaat wat moeilijker.
Ja. Je werkt met je vingers i.p.v. de gebruikelijke invoerapparatenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Het is niet uit te leggen. Bijvoorbeeld websites bekijken kun je ook op een pc, notebook of smartphone. Maar op dit ding beleef je het anders, heel raar.
Is het nu hip om beledigingen te gaan verzinnen die ik niet eens heb gezegd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik doe niet aan sondevoeding![]()
Maar goed, volgens Cahir doe ik sowieso niet zo aan voeding
Ik vind 't zonde, voeding.
Totdat je ze met elkaar vergelijkt. Ik bedoel echt vergelijkt, dus niet de specs op papier, maar in het gebruik. Misschien dat er over 1 of 2 jaar een Android gebaseerde tablet van HTC uitkomt die vergelijkbaar is, maar tot die tijd...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ja. Je werkt met je vingers i.p.v. de gebruikelijke invoerapparaten
Vind de iPad toch erg prijzig voor iets wat zo weinig kan. Voor minder haal je gewoon een Windows 7 tablet.
Hoezo dan? En welke windows/android tablets heb je allemaal uitgeprobeerd?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Totdat je ze met elkaar vergelijkt. Ik bedoel echt vergelijkt, dus niet de specs op papier, maar in het gebruik. Misschien dat er over 1 of 2 jaar een Android gebaseerde tablet van HTC uitkomt die vergelijkbaar is, maar tot die tijd...
iPad is geniaal voor mensen die niks van computers afweten en ook niet veel meer eisen dan beetje browsen. Voor de gevorderde gebruiker is de iPad natuurlijk drie keer niks omdat die zich veels te veel beperkt voelt.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:15 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Totdat je ze met elkaar vergelijkt. Ik bedoel echt vergelijkt, dus niet de specs op papier, maar in het gebruik. Misschien dat er over 1 of 2 jaar een Android gebaseerde tablet van HTC uitkomt die vergelijkbaar is, maar tot die tijd...
Ik heb een HP tablet geprobeerd, en dat was vreselijk. En een Android tablet van HTC is er nog niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo dan? En welke windows/android tablets heb je allemaal uitgeprobeerd?
Ik ben er blij mee, en wat jij vindt is onbelangrijk.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:19 schreef Cahir het volgende:
[..]
iPad is geniaal voor mensen die niks van computers afweten en ook niet veel meer eisen dan beetje browsen. Voor de gevorderde gebruiker is de iPad natuurlijk drie keer niks omdat die zich veels te veel beperkt voelt.
Wanneer ga je er koffie mee drinken in de starbucks, mockamore e.d.?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:20 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee, en wat jij vindt is onbelangrijk.
iPad users are selfish, stond van de week in de krant.
Oh ja! Dat kan ik nu ook... even kijken waar ze gratis internet hebbenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wanneer ga je er koffie mee drinken in de starbucks, mockamore e.d.?
Heb je wel gezegd. Read it back darlingquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:07 schreef Cahir het volgende:
[..]
Is het nu hip om beledigingen te gaan verzinnen die ik niet eens heb gezegd?
Ik ben CDP niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:42 schreef Cahir het volgende:
[..]
Wanneer ga je er koffie mee drinken in de starbucks, mockamore e.d.?
'meer eten' =/= 'jij eet niet'quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je wel gezegd. Read it back darlingIk moest meer eten toch? Daarom was ik zo dun
quote:1 The Fountain 2006
2 Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain 2001
3 Y tu mamá también 2001
4 Interview with the Vampire 1994
5 The Fall 2006
6 Das Experiment 2001
7 Requiem for a dream 2000
8 A serious man 2009
9 Inception 2010
10 Taking Woodstock 2009
11 Låt den rätte komma in (Let the right one in) 2008
12 Lars and the real girl 2007
13 Lola rennt (Run Lola Run) 1998
14 Little Miss Sunshine 2006
15 Festen (The Celebration) 1998
16 Cruel Intentions 1999
17 Gegen die Wand (Head on) 2004
18 Der Untergang 2004
19 Fucking Amàl 1998
20 Big fish 2003
21 Into the wild 2007
22 Vicky Christina Barcelona 2008
23 The Dark Crystal 1982
24 Notes on a scandal 2006
25 Labyrinth 1986
O ja, jij bent de koning van de nuances!quote:
die ligt toch standaard bij een homo in de kast op het basics schap?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:00 schreef creno het volgende:
fijn hoor, om vijf dagen van te voren te horen te krijgen dat ik een witte broek aan moet....
Hoezo dat?!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die ligt toch standaard bij een homo in de kast op het basics schap?
Ik heb een mooie witte broek, Hugo Boss nog wel, was keiduur en heb ik ooit aangeschaft voor sensation white, maar ik ben een stukje dikker geworden, dus die past niet meer.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die ligt toch standaard bij een homo in de kast op het basics schap?
Ja, in wit zie je poepvlekken toch veel te goed??quote:
Is dit je mannelijk kant die denkt of je vrouwelijk (hoe was ik dat eruit) kant ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, in wit zie je poepvlekken toch veel te goed??
waar is Mike die op zulke momenten een opmerking maakt over goed spoelenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet nog van niks, dus pech danquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:21 schreef creno het volgende:
[..]
Ik heb een mooie witte broek, Hugo Boss nog wel, was keiduur en heb ik ooit aangeschaft voor sensation white, maar ik ben een stukje dikker geworden, dus die past niet meer.
Maar dan nog, ik heb kleding die in het thema passen, behalve die witte broek, en dat wordt dus wel verwacht...
en tijdstechnisch lukt het je niet meer om nog een winkel zoals H en M of V en D binnen te lopen die nu uitverkoop hebben?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:21 schreef creno het volgende:
[..]
Ik heb een mooie witte broek, Hugo Boss nog wel, was keiduur en heb ik ooit aangeschaft voor sensation white, maar ik ben een stukje dikker geworden, dus die past niet meer.
Maar dan nog, ik heb kleding die in het thema passen, behalve die witte broek, en dat wordt dus wel verwacht...
Gewoon die Hugo Boss aandoen en dan de knoop openlatenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:21 schreef creno het volgende:
[..]
Ik heb geen vrouwelijke kant, dit was zuiver praktisch denkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:24 schreef creno het volgende:
[..]
Is dit je mannelijk kant die denkt of je vrouwelijk (hoe was ik dat eruit) kant ?
ik trek wel een witte jockstap aanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Gewoon die Hugo Boss aandoen en dan de knoop openlaten
Ik heb er nog wel eentje liggen, heupmaat 32-34.quote:
Niet eten, dat zei KP ook alquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en tijdstechnisch lukt het je niet meer om nog een winkel zoals H en M of V en D binnen te lopen die nu uitverkoop hebben?
en 5 dagen alleen maar drinken en niet eten is vast ook geen optie
als ze dan een dresscode hanteren horen ze toch juist outfits beschikbaar te stellenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:29 schreef creno het volgende:
[..]
Niet eten, dat zei KP ook al
Ik kan misschien vrijdagmiddag nog wel effe shoppen. Ik zie wel...
@ Ang3l, jullie zijn prijswinnaars, zou wel raar zijn als ze eisen aan jullie gaan stellen.
Je gaat als ober?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:36 schreef creno het volgende:
[ afbeelding ]
zonder strikje maar met een kroon, waaier en scepter, ben ik toch al behoorlijk in stijl.
Een witte slim-fit spijkerbroek? Maatje 30?quote:
Ieuw...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar kan ik niet inquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:54 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een witte slim-fit spijkerbroek? Maatje 30?
Bij de IKEA hadden ze de kingsize beddengoed in de Plundra.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik hoop dat ze iets met mijn maten kunnen
Die broek zal mij vast wel passenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 00:21 schreef creno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 01:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik hoop dat ze iets met mijn maten kunnen
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:00 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bij de IKEA hadden ze de kingsize beddengoed in de Plundra.
Tja... pech...quote:
Jeuj! Je hebt een slim-fit witte spijkerbroek gewonnen in maatje 30quote:
quote:
Tja, je mag een gegeven spijkerbroek niet in de pijp kijken...quote:
Wel in de gulp?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:19 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Tja, je mag een gegeven spijkerbroek niet in de pijp kijken...
quote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jeuj! Je hebt een slim-fit witte spijkerbroek gewonnen in maatje 30
Af te halen in New Hampshire, US
Al minstens 6x verliefd denk ikquote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:02 schreef Stroekie het volgende:
En zou Deceit al verlieft zijn op Gran Canaria ?
je moet op bed gaan liggen om ze aan te kunnen trekken ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:16 schreef Ang3l het volgende:
Whohik voelde me even Creno
Mijn Slim fit joe jeans zijn voor de eerste keer gewassen.
Holy crap!Breeeaaaaaaathe
En dat voelde niet fijn he !quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:16 schreef Ang3l het volgende:
Whohik voelde me even Creno
Mijn Slim fit joe jeans zijn voor de eerste keer gewassen.
Holy crap!Breeeaaaaaaathe
wat naar nu dat Deceit op vakantie is.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:38 schreef Tomasso het volgende:
Mogge.
Was ik helemaal vergeten te posten na mijn avonturen met SAJ, Vlarp en z'n man.
Eh nee? Waarom zou ik? Ik heb em niet gewonnen...quote:Op woensdag 4 augustus 2010 05:01 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
kun je hem niet voor me ophalen?
Je probeert de ervaring geestelijk te verdringen?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 09:38 schreef Tomasso het volgende:
Mogge.
Was ik helemaal vergeten te posten na mijn avonturen met SAJ, Vlarp en z'n man.
moet je er wel een linkje achter zetten en ons niet voor het lapje houden met underliningquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb hem trouwens gister gezien.
Goddamn he's scruffy pretty
en had je de jongeling uit Veldhoven nog aangesproken ?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb hem trouwens gister gezien.
Goddamn he's scruffy pretty
Ja dodo, dat hoef je niet te melden, dat zie ik zelf ook wel aan het gele envelopje!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 14:21 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Tuurlijk lijk ik op m'n foto!
En Ang3l... PM!![]()
Just kiddin', pop.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:14 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Het was gewoon dringend en ik let zelf ook niet altijd op die envelop. Maar tis al geregeld.
Das niet zo tofquote:
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je probeert de ervaring geestelijk te verdringen?
dat is echt vakantie van 3 weken zeg maar, ben tussendoor wel regelmatig 1 dagje vrij geweest, dus nee je hoeft geen medelij te hebbenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 16:15 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Das niet zo tofEn dat is ook gelijk de enige vakantie van het jaar of was er nog een vakantie in het begin van het jaar?
Ik ben nu net 3 dagen vrij, ik ben er hier thuis wel klaar mee
als je jezelf nu echt dreigt te gaan vervelen maar eens een farmville boerderij starten op feestboekquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:32 schreef hollander87 het volgende:
Thuis zitten en afwachten, het is zo'n geestdodende bezigheid![]()
Een dag vrij na een week werken is lekker maar na 3 dagen weet ik het al niet meer.... gelukkig nog maar 2,5 week vakantie
Oh, for pete's sake!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je jezelf nu echt dreigt te gaan vervelen maar eens een farmville boerderij starten op feestboek
Hoe is het met jou? Heb je een echt leven of zo?quote:
Of vrijdagochtend op vakantie gaanquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je jezelf nu echt dreigt te gaan vervelen maar eens een farmville boerderij starten op feestboek
Je kunt natuurlijk nog wel even een boek lezen of zoquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:09 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Of vrijdagochtend op vakantie gaan![]()
Maar tot die tijd, de verveling
Kan het trouwens zo zijn dat een van je boeken bij mij in de plaatstelijke bieb in het kindergedeelte staat? Is dat ook de bedoeling of niet?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk nog wel even een boek lezen of zo
Cadans wordt nog wel eens onder C geschaard ja, maar er staan een aantal expliciete seksscenes in, dus echt de kinderafdeling lijkt me niet, heheh. 15+ wordt nog wel eens gezegd.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:18 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Kan het trouwens zo zijn dat een van je boeken bij mij in de plaatstelijke bieb in het kindergedeelte staat? Is dat ook de bedoeling of niet?
Daarnaast moet ik nog 13 uur heen- en 13 uur terugreizen dus wat leesvoer is wel noodzakelijk ja
gewoon bol.com spoed bestelling van zowel Cadans als Dubbel leven, ben je direct voor de heen en terugreis onder de pannenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:18 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Kan het trouwens zo zijn dat een van je boeken bij mij in de plaatstelijke bieb in het kindergedeelte staat? Is dat ook de bedoeling of niet?
Daarnaast moet ik nog 13 uur heen- en 13 uur terugreizen dus wat leesvoer is wel noodzakelijk ja
Ja, behalve dat ie bij bol.com niet te verkrijgen isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gewoon bol.com spoed bestelling van zowel Cadans als Dubbel leven, ben je direct voor de heen en terugreis onder de pannen
Weer een paar tere kinderzieltjes verpest door de plaatselijke bibliotheek. Gelukkig maar dat ik niet op de bible-belt woon want anders zou er werk van gemaakt wordenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cadans wordt nog wel eens onder C geschaard ja, maar er staan een aantal expliciete seksscenes in, dus echt de kinderafdeling lijkt me niet, heheh. 15+ wordt nog wel eens gezegd.
cute hetero of cute heterhomo?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 15:04 schreef Great.Expectations het volgende:
'tuurlijk, Ang3l krijgt weer PM's van kei cute hetero's.![]()
![]()
was vast niet in de bieb van Maartensdijkquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:41 schreef hollander87 het volgende:
[..]
Weer een paar tere kinderzieltjes verpest door de plaatselijke bibliotheek. Gelukkig maar dat ik niet op de bible-belt woon want anders zou er werk van gemaakt worden
Mini bible-beltquote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was vast niet in de bieb van Maartensdijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |