Dat is ook een leuke seriequote:Op dinsdag 3 augustus 2010 02:29 schreef Steve het volgende:
Pilot van Beautiful People gekeken, best geinig.
geniet er van, het is je gegundquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat een feest zeg, ik word er verlegen van en dat gebeurt me niet zo vaak
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:56 schreef TheaterMaMa het volgende:
Wat een feest zeg, ik word er verlegen van en dat gebeurt me niet zo vaak
quote:
Die zijn allemaal met kerst verwekt ongeveerquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:21 schreef GenusButeo het volgende:
Wat hebben veel ouders geanticipeerd op de zomer om hun homo's te baren.
He toch. Ik dacht Raoul zaterdag gedag te kunnen zeggenquote:AMSTERDAM - Gordon is weer vrijgezel. De 42-jarige Topper en zijn vriend Raoul hebben vrijdag een punt achter hun relatie gezet. In het weekeinde bracht Gordon zijn familieleden op de hoogte van de breuk. Dit meldt Shownieuws.
Afgelopen zondag kwam ik heul toevallgi bij RTL 4 de legendarsiche aflevering van Gillend naar huis tegen die Gordon had opgenomen samen met Mark van der Linden in zijn appartement in Kaapstad samen met zijn toenmalige spaanse vriend Jose.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He toch. Ik dacht Raoul zaterdag gedag te kunnen zeggen
Nou zal ie wel niet op de boot staan!
Vooral eigenlijk omdat het zich dus afspeelde in Kaapstad en ik wel een voorliefde voor die stand ontwikkeld hebt. Verder was het toendertijd ook een enorme rel bij RTL boulevard omdat Gordon en Mark daar toen alle twee achter de desk zaten als deskundige en Gordon op hoge poten bij Erland Galjaard geeist had dat Mark van der Linden eruit gegooid zou wordenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:47 schreef Vlarp het volgende:
Waarom weet je al die details nog, Stroekie?
nee want dit was juist oud nieuws, het nieuwe nieuws dat het met zijn laatste vriend Raul ook over is kwam bij Ang3l vandaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:57 schreef Steve het volgende:
Fijn dat we weer helemaal up to date zijn.
ontnuchteren?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
had je tot nu toe weer nodig om te ontnuchteren van afgelopen weekend ?
en ben je nu helemaal gesettled?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ontnuchteren?nee hoor. had het druk en geen zin.
oooooooooo is dat het??quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 11:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Afgelopen zondag kwam ik heul toevallgi bij RTL 4 de legendarsiche aflevering van Gillend naar huis tegen die Gordon had opgenomen samen met Mark van der Linden in zijn appartement in Kaapstad samen met zijn toenmalige spaanse vriend Jose.
Daar stonden Gordon en Mark nog te vertellen hoe hecht hun vriendschap in die 17 jaar was geworden en meer bla bla en dat Mark net uit een relatie kwam van 9 jaar.
Naderhand is daar volop heisa over ontstaan omdat toen Gordon die week elders aan het filmen was Marik met Jose het bed ingedoken was
Nee nog lang niet, Er moet een nieuwe vloer in etc, maar voor die korte duur ga ik niet alles verbouwen etc. Tenminste ik ben er nog niet uit. Kan het eventueel aan houden voor de keren dat ik weer in Nederland ben.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ben je nu helemaal gesettled?
is alles in het appartement op dit moment naar je wens ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |