abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85919456
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:45 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Maakt dat nou uit. Zien ze er een beetje uit?
Never judge a book on it's cover!

en stiekem wel doen :@
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:44:48 #252
269368 Kimochi
Discodip O+
pi_85920389
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:02 schreef dreamzk het volgende:
Eerste dag op de UvA gehad, ziet er allemaal erg leuk uit (vooral de vrouwen :P) alleen ik zit in een ontzettend saaie werkgroep. Gelukkig maar een half jaartje en dan ben ik met ze klaar :)
Volgens mij is dit je enige interesse. _O-
pi_85921042
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 18:44 schreef Kimochi het volgende:

[..]

Dat was sinds vorig jaar toch al algemeen bekend? _O-
pi_85921092
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:01 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Dat was sinds vorig jaar toch al algemeen bekend? _O-
Niks mis mee :7.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:15:29 #255
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_85921584
quote:

[..]

Scherp! :s)
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_85922444
quote:

[..]

Rechten, de tweede keus van élke uitgelote gynaecologiestudent
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:03:46 #257
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_85923497
Kimochi heeft wel een beetje gelijk :P Ga nu toch eens studeren, dreamzk. Vorig jaar had je het ook steeds over zo'n mokkel terwijl wij het over Bestuursrecht, Strafrecht en wat niet hadden :D

Willekeurige dreamzk post:

quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 19:22 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Haha ik heb het geluk dat de geile studiegenoot weer bij mijn werkgroep is ingedeeld, dus direct bij eerste strafrecht college afgesproken dat we samen die paper maken. Goal :P

Ik maak me ook geen zorgen om dat tentamen, telt toch maar voor 10%.
Vraag me af hoe de paper uiteindelijk geworden is? :9

edit: Maar ik ben er zelf ook niet vies van :P Gisteren mijn boeken verkocht aan een te leuk eerstejaarsje. Ze is uiteindelijk anderhalf uur hier gebleven en vandaag smste ze dat het erg gezellig was en of ik ook een keer bij haar langskom :9~

[ Bericht 13% gewijzigd door aaipod op 31-08-2010 20:15:57 ]
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:12:27 #258
124676 RobertoCarlos
pi_85923838
Dreamzk, hoeveel jaar moet je nog en hoe lang heb je daar voor?
pi_85924179
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:03 schreef aaipod het volgende:
Kimochi heeft wel een beetje gelijk :P Ga nu toch eens studeren, dreamzk. Vorig jaar had je het ook steeds over zo'n mokkel terwijl wij het over Bestuursrecht, Strafrecht en wat niet hadden :D

Willekeurige dreamzk post:
[..]

Vraag me af hoe de paper uiteindelijk geworden is? :9

edit: Maar ik ben er zelf ook niet vies van :P Gisteren mijn boeken verkocht aan een te leuk eerstejaarsje. Ze is uiteindelijk anderhalf uur hier gebleven en vandaag smste ze dat het erg gezellig was en of ik ook een keer bij haar langskom :9~
Dus ik moet nog uitkijken ook als ik dat boek aan jou verkoop voor ik straks gehosseld word? :P
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:42:28 #260
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_85924939
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:21 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Dus ik moet nog uitkijken ook als ik dat boek aan jou verkoop voor ik straks gehosseld word? :P
Alleen als je hem langs komt brengen. Maar ik gok niet dat je binnen de aankomende 2 weken in Groningen bent en ik heb hem wel zsm nodig :P Maar mocht het toch zo zijn dan probeer ik je te hosselen hoor :*
pi_85925091
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:42 schreef aaipod het volgende:

[..]

Alleen als je hem langs komt brengen. Maar ik gok niet dat je binnen de aankomende 2 weken in Groningen bent en ik heb hem wel zsm nodig :P Maar mocht het toch zo zijn dan probeer ik je te hosselen hoor :*
_O- _O-
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:21:34 #262
269368 Kimochi
Discodip O+
pi_85926586
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:21 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Jij bent veel te oud. :N ;)
pi_85934245
Als het toch over boeken gaat ;) ik zoek nog de volgende boeken voor een leuk prijsje:
- Inleiding in het Nederlandse Recht (J.W.P. Verheugt, 15e druk)
- Juridische vaardigheden - rechtsvinding (geen ISBN, is mij ook niet duidelijk welk boek dit nu precies is)
- Handboek van het Nederlandse Staatsrecht (van der Pot - Donner, 15e druk)
Ik ben tevens bereid gehosseld te worden mits hosselaar vrouwelijk is :9

Volgende week los, jeej ~O>
Quidquid latine dictum sit, altum viditur
pi_85937680
quote:
Op woensdag 1 september 2010 00:01 schreef Dionysius85 het volgende:
- Juridische vaardigheden - rechtsvinding (geen ISBN, is mij ook niet duidelijk welk boek dit nu precies is)
Deze dus:
quote:
U dient het boek Juridische Vaardigheden, rechtsvinding 2010-2011 ( is nieuwste druk) aan te schaffen voor de vakken Juridische Vaardighden A, B en C. (niet zoals in Ocasys staat 2009)
Ben ik nou gek of is er over heel dit boek niets te vinden op internet :{
En ja, ik zal me nu niet verder druk maken en gaan slapen :Z
  woensdag 1 september 2010 @ 10:28:37 #265
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_85940562
quote:
Op woensdag 1 september 2010 03:48 schreef Dionysius85 het volgende:

[..]

Deze dus:
[..]

Ben ik nou gek of is er over heel dit boek niets te vinden op internet :{
En ja, ik zal me nu niet verder druk maken en gaan slapen :Z
Groningen neem ik aan? Die verkopen ze in ieder geval via de JFV (maar voor die boekenmarkt ben je al te laat) en vorig jaar ook bij Boomker en Savenije hier: http://maps.google.nl/pla(...)savenije?hl=nl&gl=nl

2de hands zal je hem niet kunnen kopen want het boek wordt 'speciaal' voor dat jaar gedrukt. Wij hadden de 2009-2010 versie. ik kan me echter niet voorstellen dat een nieuwe druk zo ontzettend noodzakelijk is want er worden enkel globaal wat oude arresten behandeld en de rest van de stof is ook niet dusdanig onderhevig aan verandering dat het een jaarlijkse herdruk rechtvaardigt, maar het is natuurlijk een mooie manier om je boek elk jaar weer te slijten aan een paar honderd mensen

Die andere boeken kan ik je helaas ook niet aan helpen. Inleiding heb ik inmiddels al verkocht en van der Pot heb ik volgend jaar weer nodig.. Ik kan vanmiddag even aan een werkgroepgenoot vragen of die één van de twee boeken eventueel kwijt wil though. :)
pi_85943054
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 21:21 schreef Kimochi het volgende:

[..]

Jij bent veel te oud. :N ;)
Ik ben inderdaad geen 14 meer :P
pi_85945104
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dreamzk, hoeveel jaar moet je nog en hoe lang heb je daar voor?
Lekker geroddeld over mij gisteravond zie ik :P Maar ik ben dit jaar opnieuwe begonnen omdat ik vorig jaar mn BSA niet haalde op de UU, dit jaar dus wel vlammen. Deze week maar boeken halen en al beginnen met volgende week voor te bereiden.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_85946800
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad geen 14 meer :P
Da's niet te oud voor mij >:) }) ~O>

quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef dreamzk het volgende:
Lekker geroddeld over mij gisteravond zie ik :P Maar ik ben dit jaar opnieuwe begonnen omdat ik vorig jaar mn BSA niet haalde op de UU, dit jaar dus wel vlammen. Deze week maar boeken halen en al beginnen met volgende week voor te bereiden.
Wat een geluk dan dat je niet in een werkgroep met alleen maar mooie vrouwen bent geplaatst. :D
pi_85946978
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:31 schreef DonJames het volgende:

[..]

Da's niet te oud voor mij >:) }) ~O>
[..]

Wat een geluk dan dat je niet in een werkgroep met alleen maar mooie vrouwen bent geplaatst. :D
_O- _O-
pi_85947054
Ok, ik zal wel geen aansluiting meer kunnen vinden bij de jeugd van tegenwoordig, maar wat is hosselen?
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_85947162
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:37 schreef Thisbe het volgende:
Ok, ik zal wel geen aansluiting meer kunnen vinden bij de jeugd van tegenwoordig, maar wat is hosselen?
Regelen, alsin een meisje regelen. Playerterm voor versieren.
pi_85947219
quote:
Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Zoals mijn oma zegt: "Eerst studeren, daarna een vrijer." :')
pi_85947689
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:41 schreef Kimochi het volgende:

[..]

Zoals mijn oma zegt: "Eerst studeren, daarna een vrijer." :')
je oma is ongetwijfeld een wijze vrouw, maar ik denk (en hoop) dat ze deeltijdstudenten over het hoofd ziet. Vorig jaar zat ik bij diverse 40-plussers in de werkgroep, en dat zou toch wat sneu zijn..
pi_85947968
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:53 schreef DonJames het volgende:

[..]

je oma is ongetwijfeld een wijze vrouw, maar ik denk (en hoop) dat ze deeltijdstudenten over het hoofd ziet. Vorig jaar zat ik bij diverse 40-plussers in de werkgroep, en dat zou toch wat sneu zijn..
Juist die! Die hebben nóg minder tijd om te studeren, dusse... :P
pi_85948810
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:59 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Juist die! Die hebben nóg minder tijd om te studeren, dusse... :P
;(

Na de uitspraak nog eens te hebben gelezen kom ik tot de conclusie dat Oma het waarschijnlijk anders heeft bedoeld. Ze schreef "Eerst studeren, daarna een vrijer", waaruit ik kan afleiden dat ik na het studeren (als in: "huiswerk maken" of "leren voor een tentamen') een vrijer mag (...), waarbij het woord "een" bewust is gekozen om aan te duiden dat het inderdaad een willekeurige persoon mag zijn, en niet noodzakelijkerwijs elke keer dezelfde. Oma was haar tijd ver vooruit!
pi_85949131
quote:
Op woensdag 1 september 2010 14:20 schreef DonJames het volgende:

[..]

;(

Na de uitspraak nog eens te hebben gelezen kom ik tot de conclusie dat Oma het waarschijnlijk anders heeft bedoeld. Ze schreef "Eerst studeren, daarna een vrijer", waaruit ik kan afleiden dat ik na het studeren (als in: "huiswerk maken" of "leren voor een tentamen') een vrijer mag (...), waarbij het woord "een" bewust is gekozen om aan te duiden dat het inderdaad een willekeurige persoon mag zijn, en niet noodzakelijkerwijs elke keer dezelfde. Oma was haar tijd ver vooruit!
En dreamzk heeft het dus allemaal allang begrepen! :P
pi_85952073
quote:
Op woensdag 1 september 2010 10:28 schreef aaipod het volgende:
Groningen inderdaad. Bedankt voor de tip m.b.t. Boomker & Savenije, ze hebben hem op voorraad.
Van der Pot's heb ik inmiddels, over Verheugt's inleiding in het Nederlandse Recht ben ik in contact, komt vast goed.
pi_85954127
quote:
Op woensdag 1 september 2010 13:53 schreef DonJames het volgende:

[..]

Vind ik niet echt, daarom de :')
Ik bedoelde meer dat dit weer een ander uiterste is. _O-
pi_85954175
Hertentamen strafrecht tóch gehaald. :D En staats- en bestuurs ook. Als ik nou rechtsfilosofie ook heb gehaald, heb ik mijn P binnen. :9
  woensdag 1 september 2010 @ 18:58:50 #280
124676 RobertoCarlos
pi_85957847
quote:
Op woensdag 1 september 2010 16:54 schreef Smart_ass het volgende:
Hertentamen strafrecht tóch gehaald. :D En staats- en bestuurs ook. Als ik nou rechtsfilosofie ook heb gehaald, heb ik mijn P binnen. :9
Thumbs up! :s) Uh.... waar zit je eigenlijk?
pi_85958339
Nijmegen.
pi_85958826
Dan zit ik dit vanaf 13 september bij je in de collegebanken bij strafprocesrecht *O*
pi_85959401
Ik dacht dat jij je bachelor al binnen had?
pi_85961373
Allemaal gepraat over eerstejaars

:9~

Je moet eens in de Negende kijken Aaipod
pi_85971176
Ik zal me ook maar weer eens melden. Dit jaar begin ik aan m'n Master Fiscaal Recht. *O*
  donderdag 2 september 2010 @ 04:35:08 #286
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_85974778
quote:
Op woensdag 1 september 2010 20:21 schreef Maharbal het volgende:
Allemaal gepraat over eerstejaars

:9~

Je moet eens in de Negende kijken Aaipod
Daar kom ik net uitlopen. Vieze stinkkroeg :P Veelste druk ook nog. Nee ik houd het wel bij boeken verkopen :D
pi_85977144
quote:
Op woensdag 1 september 2010 19:35 schreef Smart_ass het volgende:
Ik dacht dat jij je bachelor al binnen had?
Nog 2 (of 3, moet er nog één terugkrijgen) vakken te gaan :)
pi_85977793
Btw smart_ass, staat er al iets van strafrecht op blackboard? bij mij komt die hele cursus niet in mijn cursussenvak voor :{
pi_85978748
Bij mij staat ie wel gewoon bij my courses.
pi_85978783
Moest wel eerst bellen want ik kon me niet meer inschrijven voor de werkgroepen, was geen plek meer. Ik wist trouwens ook helemaal niet dat je je ook voor hoorcolleges in moest schrijven. :o Ik dacht alleen werkcolleges is wel prima, mja niet dus. :P
pi_85983495
quote:
Op donderdag 2 september 2010 04:35 schreef aaipod het volgende:

[..]

Daar kom ik net uitlopen. Vieze stinkkroeg :P Veelste druk ook nog. Nee ik houd het wel bij boeken verkopen :D
Ja, vieze stinkkroeg. Maar wel een hoop eerstejaars / jongere meiden :D
  donderdag 2 september 2010 @ 13:41:54 #292
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_85983672
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:36 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Ja, vieze stinkkroeg. Maar wel een hoop eerstejaars / jongere meiden :D
Ja klopt wel, en ook leuke meisjes :P Ik had ook de meest geweldige openingszin gisteren. Alles ging goed, maar na 10 minuten praten bleek ze een vriendin van mijn ex te zijn :( Daarna had ik er ook geen zin meer in en was het een vieze stinkkroeg! Mijn vriend had meer geluk en vanavond zijn we uitgenodigd voor een housewarming van zo'n meisje. Hopen dat daar geen vriendinnen van mijn ex rondlopen. Nieuwe ronde nieuwe kansen :P
pi_85983805
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:41 schreef aaipod het volgende:

[..]

Ja klopt wel, en ook leuke meisjes :P Ik had ook de meest geweldige openingszin gisteren. Alles ging goed, maar na 10 minuten praten bleek ze een vriendin van mijn ex te zijn :( Daarna had ik er ook geen zin meer in en was het een vieze stinkkroeg! Mijn vriend had meer geluk en vanavond zijn we uitgenodigd voor een housewarming van zo'n meisje. Hopen dat daar geen vriendinnen van mijn ex rondlopen. Nieuwe ronde nieuwe kansen :P
Zeg dan even je openingszin :P *nieuwsgierigheid*
pi_85983808
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:41 schreef aaipod het volgende:

[..]

:D. Ik kan vanavond helaas niet uit, moet morgen werken
  donderdag 2 september 2010 @ 13:55:11 #295
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_85984126
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:46 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Zeg dan even je openingszin :P *nieuwsgierigheid*
Hij is stiekem wel gejat van TV hoor, van dat programma van die dwazen uit Den Haag die naar Chersonissos gaan. (of eigenlijk van Youtube want ik kijk nooit tv).

Je zegt dus tegen een meisje: "Hey kom jij uit Griekenland?", en dan zegt ze: "Nee :? Hoezo?", waarop jij zegt: "Ah! Maar ik dacht dat alle godinnen daar vandaan kwamen?!"

Die is zo fout dat het werkt :D
pi_85984212
quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:55 schreef aaipod het volgende:

[..]

Hij is stiekem wel gejat van TV hoor, van dat programma van die dwazen uit Den Haag die naar Chersonissos gaan. (of eigenlijk van Youtube want ik kijk nooit tv).

Je zegt dus tegen een meisje: "Hey kom jij uit Griekenland?", en dan zegt ze: "Nee :? Hoezo?", waarop jij zegt: "Ah! Maar ik dacht dat alle godinnen daar vandaan kwamen?!"

Hahaha, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Serieus? :D Schandalig haha.

Ik gebruik geen openingszinnen, ik doe niet aan die onzin. Als ik met iemand wil praten zeg ik "Hoi, ik ben <xxx>. Hoe heet jij"?

En toch vind ik 'm grappig haha. Hoe reageerde ze?

[ Bericht 1% gewijzigd door Maharbal op 02-09-2010 14:20:32 ]
pi_85985165
quote:

Dan neem ik aan dat die kroeg een Skihutderivaat is?

quote:
Op donderdag 2 september 2010 13:57 schreef Maharbal het volgende:
Hahaha, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Serieus? :D Schandalig haha.

Ik gebruik geen openingszinnen, ik doe niet aan die onzin. Als ik met iemand wil praten zeg ik "Hoi, ik ben <xxx>. Hoe heet jij"?
Je kan "Hoi, ik ben fiscalist" ook nog proberen. Misschien werkt het wel bij golddiggers. :')
pi_85985208
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:27 schreef DonJames het volgende:

[..]

Dan neem ik aan dat die kroeg een Skihutderivaat is?
[..]

Je kan "Hoi, ik ben fiscalist" ook nog proberen. Misschien werkt het wel bij golddiggers. :')
Gelukkig weet niemand wat derivaten zijn, dus misschien werkt 'ie wel bij de maandelijkse borrel van bankiers :D

Haha, hoi ik ben fiscalist. No thanks, de standaardreactie is vaak al: "Is dat niet verschrikkelijk saai?"
Die reactie wil je niet uitlokken bij een meisje dat je interesse heeft gewekt :P
  donderdag 2 september 2010 @ 14:43:28 #299
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_85985719
quote:

[..]

_O-
pi_85985805
quote:
Op donderdag 2 september 2010 14:28 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Gelukkig weet niemand wat derivaten zijn, dus misschien werkt 'ie wel bij de maandelijkse borrel van bankiers :D

Haha, hoi ik ben fiscalist. No thanks, de standaardreactie is vaak al: "Is dat niet verschrikkelijk saai?"
Die reactie wil je niet uitlokken bij een meisje dat je interesse heeft gewekt :P
Ik kan tenminste nog zeggen "ik werrrk op een advocatenkantoorrr" met Gooise "r" dus :') Tot op heden is 'ie niet volledig succesvol gebleken maar ook geen 100%%-failure })
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')