Never judge a book on it's cover!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Maakt dat nou uit. Zien ze er een beetje uit?
Volgens mij is dit je enige interesse.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:02 schreef dreamzk het volgende:
Eerste dag op de UvA gehad, ziet er allemaal erg leuk uit (vooral de vrouwen) alleen ik zit in een ontzettend saaie werkgroep. Gelukkig maar een half jaartje en dan ben ik met ze klaar
Dat was sinds vorig jaar toch al algemeen bekend?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:44 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Volgens mij is dit je enige interesse.
Niks mis meequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat was sinds vorig jaar toch al algemeen bekend?
Scherp!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:44 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Rechten, de tweede keus van élke uitgelote gynaecologiestudentquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:44 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Vraag me af hoe de paper uiteindelijk geworden is?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:22 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha ik heb het geluk dat de geile studiegenoot weer bij mijn werkgroep is ingedeeld, dus direct bij eerste strafrecht college afgesproken dat we samen die paper maken. Goal
Ik maak me ook geen zorgen om dat tentamen, telt toch maar voor 10%.
Dus ik moet nog uitkijken ook als ik dat boek aan jou verkoop voor ik straks gehosseld word?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:03 schreef aaipod het volgende:
Kimochi heeft wel een beetje gelijkGa nu toch eens studeren, dreamzk. Vorig jaar had je het ook steeds over zo'n mokkel terwijl wij het over Bestuursrecht, Strafrecht en wat niet hadden
Willekeurige dreamzk post:
[..]
Vraag me af hoe de paper uiteindelijk geworden is?![]()
edit: Maar ik ben er zelf ook niet vies vanGisteren mijn boeken verkocht aan een te leuk eerstejaarsje. Ze is uiteindelijk anderhalf uur hier gebleven en vandaag smste ze dat het erg gezellig was en of ik ook een keer bij haar langskom
![]()
Alleen als je hem langs komt brengen. Maar ik gok niet dat je binnen de aankomende 2 weken in Groningen bent en ik heb hem wel zsm nodigquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:21 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dus ik moet nog uitkijken ook als ik dat boek aan jou verkoop voor ik straks gehosseld word?
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:42 schreef aaipod het volgende:
[..]
Alleen als je hem langs komt brengen. Maar ik gok niet dat je binnen de aankomende 2 weken in Groningen bent en ik heb hem wel zsm nodigMaar mocht het toch zo zijn dan probeer ik je te hosselen hoor
Jij bent veel te oud.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:21 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dus ik moet nog uitkijken ook als ik dat boek aan jou verkoop voor ik straks gehosseld word?
Deze dus:quote:Op woensdag 1 september 2010 00:01 schreef Dionysius85 het volgende:
- Juridische vaardigheden - rechtsvinding (geen ISBN, is mij ook niet duidelijk welk boek dit nu precies is)
Ben ik nou gek of is er over heel dit boek niets te vinden op internetquote:U dient het boek Juridische Vaardigheden, rechtsvinding 2010-2011 ( is nieuwste druk) aan te schaffen voor de vakken Juridische Vaardighden A, B en C. (niet zoals in Ocasys staat 2009)
Groningen neem ik aan? Die verkopen ze in ieder geval via de JFV (maar voor die boekenmarkt ben je al te laat) en vorig jaar ook bij Boomker en Savenije hier: http://maps.google.nl/pla(...)savenije?hl=nl&gl=nlquote:Op woensdag 1 september 2010 03:48 schreef Dionysius85 het volgende:
[..]
Deze dus:
[..]
Ben ik nou gek of is er over heel dit boek niets te vinden op internet![]()
En ja, ik zal me nu niet verder druk maken en gaan slapen![]()
Lekker geroddeld over mij gisteravond zie ikquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dreamzk, hoeveel jaar moet je nog en hoe lang heb je daar voor?
Da's niet te oud voor mijquote:Op woensdag 1 september 2010 11:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen 14 meer
Wat een geluk dan dat je niet in een werkgroep met alleen maar mooie vrouwen bent geplaatst.quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef dreamzk het volgende:
Lekker geroddeld over mij gisteravond zie ikMaar ik ben dit jaar opnieuwe begonnen omdat ik vorig jaar mn BSA niet haalde op de UU, dit jaar dus wel vlammen. Deze week maar boeken halen en al beginnen met volgende week voor te bereiden.
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:31 schreef DonJames het volgende:
[..]
Da's niet te oud voor mij![]()
![]()
![]()
[..]
Wat een geluk dan dat je niet in een werkgroep met alleen maar mooie vrouwen bent geplaatst.
Regelen, alsin een meisje regelen. Playerterm voor versieren.quote:Op woensdag 1 september 2010 13:37 schreef Thisbe het volgende:
Ok, ik zal wel geen aansluiting meer kunnen vinden bij de jeugd van tegenwoordig, maar wat is hosselen?
Zoals mijn oma zegt: "Eerst studeren, daarna een vrijer."quote:Op woensdag 1 september 2010 12:43 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Lekker geroddeld over mij gisteravond zie ikMaar ik ben dit jaar opnieuwe begonnen omdat ik vorig jaar mn BSA niet haalde op de UU, dit jaar dus wel vlammen. Deze week maar boeken halen en al beginnen met volgende week voor te bereiden.
je oma is ongetwijfeld een wijze vrouw, maar ik denk (en hoop) dat ze deeltijdstudenten over het hoofd ziet. Vorig jaar zat ik bij diverse 40-plussers in de werkgroep, en dat zou toch wat sneu zijn..quote:Op woensdag 1 september 2010 13:41 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Zoals mijn oma zegt: "Eerst studeren, daarna een vrijer."
Juist die! Die hebben nóg minder tijd om te studeren, dusse...quote:Op woensdag 1 september 2010 13:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
je oma is ongetwijfeld een wijze vrouw, maar ik denk (en hoop) dat ze deeltijdstudenten over het hoofd ziet. Vorig jaar zat ik bij diverse 40-plussers in de werkgroep, en dat zou toch wat sneu zijn..
quote:Op woensdag 1 september 2010 13:59 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Juist die! Die hebben nóg minder tijd om te studeren, dusse...
En dreamzk heeft het dus allemaal allang begrepen!quote:Op woensdag 1 september 2010 14:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
![]()
Na de uitspraak nog eens te hebben gelezen kom ik tot de conclusie dat Oma het waarschijnlijk anders heeft bedoeld. Ze schreef "Eerst studeren, daarna een vrijer", waaruit ik kan afleiden dat ik na het studeren (als in: "huiswerk maken" of "leren voor een tentamen') een vrijer mag (...), waarbij het woord "een" bewust is gekozen om aan te duiden dat het inderdaad een willekeurige persoon mag zijn, en niet noodzakelijkerwijs elke keer dezelfde. Oma was haar tijd ver vooruit!
Groningen inderdaad. Bedankt voor de tip m.b.t. Boomker & Savenije, ze hebben hem op voorraad.quote:Op woensdag 1 september 2010 10:28 schreef aaipod het volgende:
Vind ik niet echt, daarom dequote:Op woensdag 1 september 2010 13:53 schreef DonJames het volgende:
[..]
je oma is ongetwijfeld een wijze vrouw, maar ik denk (en hoop) dat ze deeltijdstudenten over het hoofd ziet. Vorig jaar zat ik bij diverse 40-plussers in de werkgroep, en dat zou toch wat sneu zijn..
Thumbs up!quote:Op woensdag 1 september 2010 16:54 schreef Smart_ass het volgende:
Hertentamen strafrecht tóch gehaald.En staats- en bestuurs ook. Als ik nou rechtsfilosofie ook heb gehaald, heb ik mijn P binnen.
Daar kom ik net uitlopen. Vieze stinkkroegquote:Op woensdag 1 september 2010 20:21 schreef Maharbal het volgende:
Allemaal gepraat over eerstejaars
![]()
Je moet eens in de Negende kijken Aaipod
Nog 2 (of 3, moet er nog één terugkrijgen) vakken te gaanquote:Op woensdag 1 september 2010 19:35 schreef Smart_ass het volgende:
Ik dacht dat jij je bachelor al binnen had?
Ja, vieze stinkkroeg. Maar wel een hoop eerstejaars / jongere meidenquote:Op donderdag 2 september 2010 04:35 schreef aaipod het volgende:
[..]
Daar kom ik net uitlopen. Vieze stinkkroegVeelste druk ook nog. Nee ik houd het wel bij boeken verkopen
Ja klopt wel, en ook leuke meisjesquote:Op donderdag 2 september 2010 13:36 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, vieze stinkkroeg. Maar wel een hoop eerstejaars / jongere meiden
Zeg dan even je openingszinquote:Op donderdag 2 september 2010 13:41 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ja klopt wel, en ook leuke meisjesIk had ook de meest geweldige openingszin gisteren. Alles ging goed, maar na 10 minuten praten bleek ze een vriendin van mijn ex te zijn
Daarna had ik er ook geen zin meer in en was het een vieze stinkkroeg! Mijn vriend had meer geluk en vanavond zijn we uitgenodigd voor een housewarming van zo'n meisje. Hopen dat daar geen vriendinnen van mijn ex rondlopen. Nieuwe ronde nieuwe kansen
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:41 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ja klopt wel, en ook leuke meisjesIk had ook de meest geweldige openingszin gisteren. Alles ging goed, maar na 10 minuten praten bleek ze een vriendin van mijn ex te zijn
Daarna had ik er ook geen zin meer in en was het een vieze stinkkroeg! Mijn vriend had meer geluk en vanavond zijn we uitgenodigd voor een housewarming van zo'n meisje. Hopen dat daar geen vriendinnen van mijn ex rondlopen. Nieuwe ronde nieuwe kansen
Hij is stiekem wel gejat van TV hoor, van dat programma van die dwazen uit Den Haag die naar Chersonissos gaan. (of eigenlijk van Youtube want ik kijk nooit tv).quote:Op donderdag 2 september 2010 13:46 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Zeg dan even je openingszin*nieuwsgierigheid*
Hahaha, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Serieus?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:55 schreef aaipod het volgende:
[..]
Hij is stiekem wel gejat van TV hoor, van dat programma van die dwazen uit Den Haag die naar Chersonissos gaan. (of eigenlijk van Youtube want ik kijk nooit tv).
Je zegt dus tegen een meisje: "Hey kom jij uit Griekenland?", en dan zegt ze: "NeeHoezo?", waarop jij zegt: "Ah! Maar ik dacht dat alle godinnen daar vandaan kwamen?!"
Die is zo fout dat het werkt
Dan neem ik aan dat die kroeg een Skihutderivaat is?quote:Op donderdag 2 september 2010 13:55 schreef aaipod het volgende:
Hij is stiekem wel gejat van TV hoor, van dat programma van die dwazen uit Den Haag die naar Chersonissos gaan. (of eigenlijk van Youtube want ik kijk nooit tv).
Je zegt dus tegen een meisje: "Hey kom jij uit Griekenland?", en dan zegt ze: "NeeHoezo?", waarop jij zegt: "Ah! Maar ik dacht dat alle godinnen daar vandaan kwamen?!"
Je kan "Hoi, ik ben fiscalist" ook nog proberen. Misschien werkt het wel bij golddiggers.quote:Op donderdag 2 september 2010 13:57 schreef Maharbal het volgende:
Hahaha, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Serieus?Schandalig haha.
Ik gebruik geen openingszinnen, ik doe niet aan die onzin. Als ik met iemand wil praten zeg ik "Hoi, ik ben <xxx>. Hoe heet jij"?
Gelukkig weet niemand wat derivaten zijn, dus misschien werkt 'ie wel bij de maandelijkse borrel van bankiersquote:Op donderdag 2 september 2010 14:27 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat die kroeg een Skihutderivaat is?
[..]
Je kan "Hoi, ik ben fiscalist" ook nog proberen. Misschien werkt het wel bij golddiggers.
quote:Op donderdag 2 september 2010 13:55 schreef aaipod het volgende:
[..]
Ik kan tenminste nog zeggen "ik werrrk op een advocatenkantoorrr" met Gooise "r" dusquote:Op donderdag 2 september 2010 14:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gelukkig weet niemand wat derivaten zijn, dus misschien werkt 'ie wel bij de maandelijkse borrel van bankiers![]()
Haha, hoi ik ben fiscalist. No thanks, de standaardreactie is vaak al: "Is dat niet verschrikkelijk saai?"
Die reactie wil je niet uitlokken bij een meisje dat je interesse heeft gewekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |