Voor rechtsgeschiedenis heb ik een hele goede samenvatting voor je liggen, hoef je het boek nooit te openen. Nog nooit zo een goed tentamen gemaaktquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:12 schreef evelien89 het volgende:
Ik heb mn boeken deze week binnengekregen (eerstejaars aan de UU). Met t oog op het weer leek het me wel een goed idee om ze al door te lezen. Ik kan alleen niet zeggen dat ik ze in één ruk heb uitgelezen, heb al moeite met 1 zin die 2 pagina's door lijkt te gaan.
Vinden jullie het nou écht interessant om te lezen? Dan bedoel ik bijvoorbeeld de Europese Codificatiegeschiedenis en Beginselen van de dem. rechtsstaat.
Ik snap precies wat je bedoelt. Heb uit pure wanhoop dat ding gewoon maar vastgeplakt en toen rondom geknipt. Misschien had ik op de basisschool toch wat beter moeten opletten bij handenarbeid...quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:42 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hahaha ja en zelf plastificeren, was in Leiden ookM'n kaart zag er dan ook niet uit
Ik moest een legitimatie- en een collegekaart plastificeren. Bij die ene ging het helemaal fout dus dat plastificeren heb ik daar maar gelatenquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:25 schreef Skage101 het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt. Heb uit pure wanhoop dat ding gewoon maar vastgeplakt en toen rondom geknipt. Misschien had ik op de basisschool toch wat beter moeten opletten bij handenarbeid...
Och, zo vaak hoef je hem toch niet te laten zien.... *hoopt hard*
Probeer in ieder geval terecht te komen in een groep die je denkt leuk te vinden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik meld mij maar ook in het topic van WO rechten. Ik ben eerstejaars op de Erasmus Universiteit Rotterdam. Daarvoor heb ik de HBO-opleiding MER afgerond. Mijn rooster weet ik al ongeveer, maar ik ben afhankelijk van de examencommissie van EUR Rechtsgeleerdheid. Ik had namelijk een aanvraag ingediend voor vrijstellingen begin augustus, maar ik moet nog te horen krijgen of ik die vrijstellingen daadwerkelijk krijg. Het studerend leven met vrijstellingen ziet er een stuk beter uit. Ik heb gisteren wetbundels gehaald bij Selexyz en meteen maar aan de slag gegaan met de labels aanbrengen. Woensdag is de bijeenkomst waar alles uitgelegd zal worden en de werkgroepen gaan worden ingedeeld.
Alleen bij tentamens en hertentamens, dus ik hoop ook voor je dat je hem niet zo vaak hoeft te laten zienquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:25 schreef Skage101 het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt. Heb uit pure wanhoop dat ding gewoon maar vastgeplakt en toen rondom geknipt. Misschien had ik op de basisschool toch wat beter moeten opletten bij handenarbeid...
Och, zo vaak hoef je hem toch niet te laten zien.... *hoopt hard*
Is dat niet donderdag?quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:44 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik meld mij maar ook in het topic van WO rechten. Ik ben eerstejaars op de Erasmus Universiteit Rotterdam. Daarvoor heb ik de HBO-opleiding MER afgerond. Mijn rooster weet ik al ongeveer, maar ik ben afhankelijk van de examencommissie van EUR Rechtsgeleerdheid. Ik had namelijk een aanvraag ingediend voor vrijstellingen begin augustus, maar ik moet nog te horen krijgen of ik die vrijstellingen daadwerkelijk krijg. Het studerend leven met vrijstellingen ziet er een stuk beter uit. Ik heb gisteren wetbundels gehaald bij Selexyz en meteen maar aan de slag gegaan met de labels aanbrengen. Woensdag is de bijeenkomst waar alles uitgelegd zal worden en de werkgroepen gaan worden ingedeeld.
In Maastricht ook zag ik vandaagquote:Op maandag 30 augustus 2010 18:47 schreef Mandal het volgende:
In Rotterdam verkoopt de studievereniging van Rechtsgeleerdheid alleen de Kluwer bundel, zegt genoeg over welke handiger is
Oude knarren en nieuwe knorren, we hebben ze allemaal liefquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:49 schreef Thisbe het volgende:
Ik zie dat ik nog steeds in de op voorkom.
Ik ben blij dat de oude knarren nog steeds gewaardeerd worden!
Mooi gezegd DonJames!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:18 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oude knarren en nieuwe knorren, we hebben ze allemaal lief
Volgens mij gebruikt elke rechtenstudent die samenvattingquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:21 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Voor rechtsgeschiedenis heb ik een hele goede samenvatting voor je liggen, hoef je het boek nooit te openen. Nog nooit zo een goed tentamen gemaakt
Ouderwets Prota/Codificatiegeschiedenis geleerd.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:14 schreef aaipod het volgende:
[..]
Volgens mij gebruikt elke rechtenstudent die samenvatting
Poeh, Asser serie hè... Kun je hem niet in de bibliotheek raadplegen en het een en ander kopiëren?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een boek rechtspersonenrecht liggen
fucking 235 euro
http://www.jongbloed.nl/B(...)otschap-9262095.aspx
au
"maar een half jaartje"quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:02 schreef dreamzk het volgende:
Eerste dag op de UvA gehad, ziet er allemaal erg leuk uit (vooral de vrouwen) alleen ik zit in een ontzettend saaie werkgroep. Gelukkig maar een half jaartje en dan ben ik met ze klaar
Wtf.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een boek rechtspersonenrecht liggen
fucking 235 euro
http://www.jongbloed.nl/B(...)otschap-9262095.aspx
au
Wtfquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 14:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
We moeten hem helemaal lezen hoe ik het begreep, dat wordt dan 1000 pagina;s kopieren
Gelukkig heb je ook niet zo veel contacturen, of wel?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:02 schreef dreamzk het volgende:
Eerste dag op de UvA gehad, ziet er allemaal erg leuk uit (vooral de vrouwen) alleen ik zit in een ontzettend saaie werkgroep. Gelukkig maar een half jaartje en dan ben ik met ze klaar
Welk vak? Inleiding in de rechtswetenschap? Dan zit je ook nog met ze opgescheept voor een practicumopdracht (mag je fijn in een groepje doen)!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:02 schreef dreamzk het volgende:
Maakt dat nou uit. Zien ze er een beetje uit?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:13 schreef dreamzk het volgende:
Ja ik weet het, ik moet een project met ze doen voor 5 ects. Er zitten gewoon allemaal gekken tussen waar ik dus absoluut geen band mee zal krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |