Ik verwacht er maar niet te veel van.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Dank je![]()
Ik ben benieuwd wat voor (Leidse) show ze er volgende week woensdag bij de uitreiking van maken....
Is idd absurd.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Moet dit jaar 270 euro neertellen in het eerste blok, belachelijk, en dat is zelfs zonder wetbundels.
Eerst opening academisch jaar, de beste krijgt een dikke beurs, muziekstukje, gezamenlijke foto en daarna je P ophalen bij de tafel waaronder jouw achternaam valt (A-E etc). Evt nog een drankje erna.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Dank je![]()
Ik ben benieuwd wat voor (Leidse) show ze er volgende week woensdag bij de uitreiking van maken....
Ja dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:12 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Is idd absurd.
Ik word dan altijd gek als vervolgens blijkt dat je een bepaald boek helemaal niet nodig hebt gehad.
Misschien is het toch de moeite waard om eerst maar eens tijdens het eerste college te kijken welke boeken je eigenlijk echt nodig hebt, bijv. arrestenbundels
Heb geen P gehaaldquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:40 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Ik verwacht er maar niet te veel van.![]()
Misschien kunnen iessie en Trinity ons even inlichten?
dat van die beurs wist ik nietquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:13 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Eerst opening academisch jaar, de beste krijgt een dikke beurs, muziekstukje, gezamenlijke foto en daarna je P ophalen bij de tafel waaronder jouw achternaam valt (A-E etc). Evt nog een drankje erna.
Als het goed is heb je nog een e-mail gekregen (24/08) met daarin alle tijden en locaties. Ik mag om 11 uur aantreden in A 2.09. Tijd is verplaatst i.v.m. de intree week.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:02 schreef Ruud_Kawasaki het volgende:
Voor de eerstejaars UvA studenten..
Weten jullie hoe laat de intro op 30aug begint? Want in de mail staat 9:30 en op de website staat 11 uur. Is het bekend bij één van jullie of moet ik morgen even bellen?
klopt idd.. 1 dag na mijn vraag kreeg ik het mailtje idd..quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:33 schreef Skage101 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je nog een e-mail gekregen (24/08) met daarin alle tijden en locaties. Ik mag om 11 uur aantreden in A 2.09. Tijd is verplaatst i.v.m. de intree week.
Morgen maar eens kijken of ik A.2.09 überhaupt vinden kan
ps. Zou ik ook een vermelding mogen als student van de Uni van Damsko?
Waar precies?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:05 schreef Mandal het volgende:
Ik ga aankomend jaar ook rechten studerenAlleen ik weet niet welke wettenbundel ik moet aanschaffen
Vermande of Kluwer...
Rotterdamquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:19 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Waar precies?
Op pagina 9 van het vorige topic staan de pro's en contra's van beide wetbundels geloof ik [SC] WO Rechten #46 - wordt het deze vakantie een zomerhuisje, vakantievilla of een duivenhok?Ik heb het liefst de Kluwer (dit jaar in groen/goud
).
In elke werkgroep die ik heb gehad had de docent een Kluwer met paginanummering, waarbij vaak het paginanummer werd genoemd om in het begin makkelijker een artikel te kunnen vinden.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef Mandal het volgende:
[..]
RotterdamEn bedankt voor de link! Ga ze zelf ook nog in de winkel bekijken. Is het overigens het heel hinderlijk dat de Vermande geen paginanummering heeft of valt dat wel mee?
Zelfde hier op de uvaquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
In elke werkgroep die ik heb gehad had de docent een Kluwer met paginanummering, waarbij vaak het paginanummer werd genoemd om in het begin makkelijker een artikel te kunnen vinden.
Ik vind het juist errug prettig dat je gewoon direct via de artikelen, die op de pagina staan, kunt zoeken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:24 schreef Mandal het volgende:
[..]
RotterdamEn bedankt voor de link! Ga ze zelf ook nog in de winkel bekijken. Is het overigens het heel hinderlijk dat de Vermande geen paginanummering heeft of valt dat wel mee?
Ik heb mijn collegekaart al binnen gekregen. Mocht mooi knippen en plakken met een pasfoto om mijn kaart "officieel" te maken.quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:05 schreef dreamzk het volgende:
Nog evne een vlug vraagje voor de beginnende studenten aan de UvA, hebben je college kaart al binnen? Vriend van mij die ook begint heeft hem nl al wel binnen maar ik heb nog niks gekregen.
Ik heb het eerste jaar geen één boek volledig uitgelezen (3 stuks zelfs geen 1x open gehad ) en toch alles gehaald.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:12 schreef evelien89 het volgende:
Vinden jullie het nou écht interessant om te lezen? Dan bedoel ik bijvoorbeeld de Europese Codificatiegeschiedenis en Beginselen van de dem. rechtsstaat.
Ja. Ik kan er niet mee omgaan (Lees: Hij was nogal "flodderig" geworden.)quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Kopen jullie elk jaar een nieuwe wetbundel?
Beginselen vond ik ook niet het meest boeiende boek inderdaad, die andere had ik niet. Aan het niveau wen je snel genoeg, gewoon even doorbijten in het begin.quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:12 schreef evelien89 het volgende:
Vinden jullie het nou écht interessant om te lezen? Dan bedoel ik bijvoorbeeld de Europese Codificatiegeschiedenis en Beginselen van de dem. rechtsstaat.
Hahaha ja en zelf plastificeren, was in Leiden ookquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:05 schreef Skage101 het volgende:
[..]
Ik heb mijn collegekaart al binnen gekregen. Mocht mooi knippen en plakken met een pasfoto om mijn kaart "officieel" te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |