Dat mensen deze man nog serieus nemen..quote:Tot zover onze voorspelling qua invulling van de 45 draaidagen voor 6 afleveringen van drie kwartier voor de nieuwe vakantie het ethische verantwoorde reisprogramma van Paul Zakkenvöller. Bon voyage!
Dat mensen GeenStijl nog serieus nemenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:15 schreef Holograph het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)_paul_rosenmoll.html
[..]
Dat mensen deze man nog serieus nemen..
Volgens mij is alles wat er staat geen leugen? Of zeg jij maar op welk moment ze liegen?quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:01 schreef tsijben het volgende:
[..]
Dat mensen GeenStijl nog serieus nemen
Als er iets is waar Al-Qaida wel eens naar toe mocht..
Paul Zakkenvoller. Wat een grap, hoe kom je erop? Dus de beste man is een zakkenvuller omdat hij een reisprogramma maakt? Ja, ik denk dat meeste Fokkers zo'n aanbieding zouden afslaan. Geld, wat moet je ermee?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:15 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik vind het nogal tegenvallen. Zijn reisprogramma's zijn voorspelbaar en hebben weinig diepgang en zijn Uruzganreportage van een tijdje terug had ook niet zoveel inhoud en was opvallend kritiekloos. Hij liet Van MIddelkoop veel te makkelijk wegkomen met z'n standaard promopraatjes, in ieder geval in het stuk dat ik ervan heb gezien.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:06 schreef Arcee het volgende:
Rosenmöller is voormalig lijsttrekker van GL en tegenwoordig onafhankelijk journalist (wat-ie verrassend goed doet, vind ik).
Dan heb je waarschijnlijk het nieuws niet goed bijgehouden (alhoewel de NOS dit soort dingen niet meldt), maar hij is een Zakkenvöller omdat: http://www.nrc.nl/nieuwst(...)e/Wel_een_topinkomen,_maar_niet_op_de_lijstquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Paul Zakkenvoller. Wat een grap, hoe kom je erop? Dus de beste man is een zakkenvuller omdat hij een reisprogramma maakt? Ja, ik denk dat meeste Fokkers zo'n aanbieding zouden afslaan. Geld, wat moet je ermee?
Jij als rechts figuur maakt weer eens duidelijk waarom rechtse idioten echt een enorm tekort aan hersens hebben.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:43 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk het nieuws niet goed bijgehouden (alhoewel de NOS dit soort dingen niet meldt), maar hij is een Zakkenvöller omdat: http://www.nrc.nl/nieuwst(...)e/Wel_een_topinkomen,_maar_niet_op_de_lijst
Hij verdient 194.434 EUR aan publiek geld, en dat terwijl hij streed tegen de graaicultuur.
En als je dan ook je geld verdient met reisjes maken in Afrika, dan maak je een karikatuur van je eigen persoon..
Dat zijn feiten linkse debiel. Kun je daar niet mee omgaan of zo? Of probeer je sowieso alles wat links is goed te praten?quote:Op maandag 2 augustus 2010 04:07 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Jij als rechts figuur maakt weer eens duidelijk waarom rechtse idioten echt een enorm tekort aan hersens hebben.
Communisten die niet willen dat mensen veel verdienenquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:15 schreef Holograph het volgende:
[..]
Als je links bent zal je het wel goed vinden inderdaad.quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:06 schreef Arcee het volgende:
Opvallend moment uit de verkiezingscampagne: het interview van Paul Rosenmöller met Femke Halsema. Rosenmöller is voormalig lijsttrekker van GL en tegenwoordig onafhankelijk journalist (wat-ie verrassend goed doet, vind ik).
Ik volg even je argumentatie: Paus Rosenmöller verdient buiten proportioneel veel aan publiek geld met reisjes maken in Afrika, ik geef daar een bron voor, en daardoor ben ik een rechtse idioot die een tekort heeft aan hersenen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 04:07 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Jij als rechts figuur maakt weer eens duidelijk waarom rechtse idioten echt een enorm tekort aan hersens hebben.
Dit dusquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:59 schreef Ringo het volgende:
Godstering, is de mensheid aan verkeerde straling blootgesteld?. Zelfs zo'n topic wordt binnen de kortste keren verkloot door een bende zuurspugers die van niet-denken hun hobby hebben gemaakt.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:06 schreef Arcee het volgende:
Opvallend moment uit de verkiezingscampagne: het interview van Paul Rosenmöller met Femke Halsema. Rosenmöller is voormalig lijsttrekker van GL en tegenwoordig onafhankelijk journalist (wat-ie verrassend goed doet, vind ik).
Rosenmöller is kritisch in het interview en dat is opvallend omdat hij haar voorganger is. Ook spreken ze elkaar met u aan, wat het er nog wat ongemakkelijker op maakt.
[ afbeelding ]
Ik vond het 1 van de boeiendste momenten uit de campagne. Opname van 3 maanden geleden, maar interessant om nog eens te kijken: http://player.omroep.nl/?aflID=11024440
Inderdaad jammer. Het is namelijk wel boeiend om te zien. Helaas wordt het vooral gezien als gerommel in de marge, veel minder belangrijk dan of de lijsttrekker van een grote middenpartij wel of niet stottert, of dat die en die in de peilingen hoger staat. In de Nederlandse politieke cultuur is erg weinig ruimte voor mensen met visie, ook als jij of ik die visie persoonlijk abject vindt. Hetzelfde geldt voor capaciteiten: politieke macht gaat niet om capaciteiten, behalve het vermogen van een Wilders om het beleid te bepalen, maar zelf buiten schot te blijven met het minderheidskabinet straks. Eeuwig zonde.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:59 schreef Ringo het volgende:
Godstering, is de mensheid aan verkeerde straling blootgesteld?. Zelfs zo'n topic wordt binnen de kortste keren verkloot door een bende zuurspugers die van niet-denken hun hobby hebben gemaakt.
Dat denk ik niet. GroenLinks is een partij die z'n wortels voor een aanzienlijk deel in het activisme heeft zitten. De zeer linkse achterban van GroenLinks (en dat is volgens mij een niet te onderschatten deel) accepteert een fusie met het in hun ogen rechtse D66 niet, want dat deel heeft nu al moeite met de liberalere koers die GroenLinks momenteel vaart. Die groep zal dan vermoedelijk naar de SP verkassen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 12:51 schreef Vasilevski het volgende:
Wat GL betreft, het eerste wat zij de komende jaren moeten doen is met D66 samengaan. Geef het een mooie naam en zorg voor een constante aanwezigheid van 20-30 zetels totdat die grote partijen permanent niet meer om je heen kunnen. Die ruimte die nu nog ontbreekt kan alsnog opengesteld worden, dat lijkt me een zekerheidje, als ze maar meer eensgezind en visionair worden.
Ik zou zo'n fusie wel zien zitten, als D66'er, en heb de indruk dat er bij D66 minder mensen problemen mee zullen hebben dan bij GroenLinks. Die achterban is inderdaad een stuk linkser dan de partijkoers van de laatste tijd, dus ik kan me voorstellen dat die dat een filnke stap te ver zullen vinden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:17 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. GroenLinks is een partij die z'n wortels voor een aanzienlijk deel in het activisme heeft zitten. De zeer linkse achterban van GroenLinks (en dat is volgens mij een niet te onderschatten deel) accepteert een fusie met het in hun ogen rechtse D66 niet, want dat deel heeft nu al moeite met de liberalere koers die GroenLinks momenteel vaart. Die groep zal dan vermoedelijk naar de SP verkassen.
Hetzelfde geldt voor de D66'ers die dichter bij de VVD staan dan bij de PvdA. Die zitten echt niet op een fusie met het in hun ogen te linkse GroenLinks te wachten. Ik denk dat de linksere GroenLinksers en de rechtsere D66'ers zeker goed zijn voor tien zetels. En dat een GLD66-combinatie dus evengoed rond de 10 zetels zal uitkomen, net zoveel als GL en D66 nu los van elkaar scoren. Hoogstens een paar zetels meer, er zullen wellicht wat liberalere PvdA'ers overstappen.
SP en VVD krijgen er dan vermoedelijk ook elke keer rond de 10 zetels bij. Structureel.
Lijkt me niet dat ze daar op zitten te wachten.
Hm, PvdD wordt volgens mij toch wel vaak gezien als teveel een one-issue-partij om op te stemmen... De SP is inderdaad niet progressief, maar een GLD66-combinatie zou wel progressief zijn, alleen niet meer zo links. Dus de kiezers zouden dan niet afhaken door het gebrek aan progressiviteit (want zo'n combinatie is gewoon net zo progressief als GL of D66 los), maar eerder door het gebrek aan linksheid, en die linksheid kunnen ze wel bij de SP vinden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:28 schreef StormWarning het volgende:
Ik zou zo'n fusie wel zien zitten, als D66'er, en heb de indruk dat er bij D66 minder mensen problemen mee zullen hebben dan bij GroenLinks. Die achterban is inderdaad een stuk linkser dan de partijkoers van de laatste tijd, dus ik kan me voorstellen dat die dat een filnke stap te ver zullen vinden.
Maar ik betwijfel of ze over zullen stappen naar de SP, die partij is misschien toch niet progressief genoeg. Misschien eerder PvdD?
`quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:28 schreef StormWarning het volgende:
[..]
Ik zou zo'n fusie wel zien zitten, als D66'er, en heb de indruk dat er bij D66 minder mensen problemen mee zullen hebben dan bij GroenLinks. Die achterban is inderdaad een stuk linkser dan de partijkoers van de laatste tijd, dus ik kan me voorstellen dat die dat een filnke stap te ver zullen vinden.
Maar ik betwijfel of ze over zullen stappen naar de SP, die partij is misschien toch niet progressief genoeg. Misschien eerder PvdD?
quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:59 schreef Ringo het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zou Rosenmüssert zijn telegram van Pol Pot nog in zijn nachtkastje hebben liggen?
Wel raar dat je als rechts persoon loopt te miepen over vermeend graaiersgedrag. Graaiers stemmen over het algemeen op rechts en vinden in de rechtse partijen een zeer willig oorquote:Op maandag 2 augustus 2010 04:26 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat zijn feiten linkse debiel. Kun je daar niet mee omgaan of zo? Of probeer je sowieso alles wat links is goed te praten?
Nee, wangeboorte... Paul zit niet meer bij GL en mag nu dus net als ieder ander een bestaan proberen op te bouwen. Denk toch godverdomme eerst eens aan de graaicultuur bij de zwakzinnige VVD'ers. Lijkt me iets belangrijker. Of gaat dat je dementerende pet te boven?quote:Op maandag 2 augustus 2010 04:26 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dat zijn feiten linkse debiel. Kun je daar niet mee omgaan of zo? Of probeer je sowieso alles wat links is goed te praten?
QFT.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:59 schreef Ringo het volgende:
Als jouw Paultje het doet heet dat een bestaan opbouwen en als een VVD'er het doet is het graaien?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 03:48 schreef herbert64 het volgende:
[..]
Nee, wangeboorte... Paul zit niet meer bij GL en mag nu dus net als ieder ander een bestaan proberen op te bouwen. Denk toch godverdomme eerst eens aan de graaicultuur bij de zwakzinnige VVD'ers. Lijkt me iets belangrijker. Of gaat dat je dementerende pet te boven?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |