abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 augustus 2010 @ 17:00:40 #26
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_84778219
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:59 schreef Ringo het volgende:
Godstering, is de mensheid aan verkeerde straling blootgesteld? :{. Zelfs zo'n topic wordt binnen de kortste keren verkloot door een bende zuurspugers die van niet-denken hun hobby hebben gemaakt.
pi_84786011
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 14:54 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Zou Rosenmüssert zijn telegram van Pol Pot nog in zijn nachtkastje hebben liggen?
:')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_84787711
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 04:26 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Dat zijn feiten linkse debiel. Kun je daar niet mee omgaan of zo? Of probeer je sowieso alles wat links is goed te praten?
Wel raar dat je als rechts persoon loopt te miepen over vermeend graaiersgedrag. Graaiers stemmen over het algemeen op rechts en vinden in de rechtse partijen een zeer willig oor :?
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_84801327
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 04:26 schreef Nuchterheid het volgende:

[..]

Dat zijn feiten linkse debiel. Kun je daar niet mee omgaan of zo? Of probeer je sowieso alles wat links is goed te praten?
Nee, wangeboorte... Paul zit niet meer bij GL en mag nu dus net als ieder ander een bestaan proberen op te bouwen. Denk toch godverdomme eerst eens aan de graaicultuur bij de zwakzinnige VVD'ers. Lijkt me iets belangrijker. Of gaat dat je dementerende pet te boven?
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 10:15:58 #30
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_84804168
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 20:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

:')
http://www.theovangogh.nl/TRANEN.html
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_84804922
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 10:59 schreef Ringo het volgende:
Godstering, is de mensheid aan verkeerde straling blootgesteld? :{. Zelfs zo'n topic wordt binnen de kortste keren verkloot door een bende zuurspugers die van niet-denken hun hobby hebben gemaakt.
QFT.

Het niveau daalt (links én rechtsom ;)) met rasse schreden. En dat terwijl ik dacht dat de bodem al aardig bereikt was.
pi_84807436
quote:
Op dinsdag 3 augustus 2010 03:48 schreef herbert64 het volgende:

[..]

Nee, wangeboorte... Paul zit niet meer bij GL en mag nu dus net als ieder ander een bestaan proberen op te bouwen. Denk toch godverdomme eerst eens aan de graaicultuur bij de zwakzinnige VVD'ers. Lijkt me iets belangrijker. Of gaat dat je dementerende pet te boven?
Als jouw Paultje het doet heet dat een bestaan opbouwen en als een VVD'er het doet is het graaien? :') Ik had al het vermoeden dat ik bij jou met een gefrustreerde eenzame oude hippie te maken had die sowieso voor geen enkele reden vatbaar zou zijn maar je maakt het me zo wel erg gemakkelijk hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nuchterheid op 03-08-2010 12:13:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')