Ik deel deze conclusie met jequote:Op maandag 2 augustus 2010 15:40 schreef nikk het volgende:
[..]
Je hebt een punt. De rechtse variant was echter zeer snel buiten beeld geraakt. Het begin zie ik als iets breder dan enkel het startpunt. Maar dat is dan weer een andere discussie. Waar we het wel eens over kunnen worden is dat Rutte al heel lang pleit voor een middenkabinet. En dat het Cohen is geweest die dat niet wilde. Maar Cohen heeft wel een goed punt in deze. Het is vreemd dat er niet eerst verder wordt gekeken naar andere meerderheidskabinetten.
Wat zijn sommige mensen toch kortzichtig, een land draait op kleine ondernemers en nieuwe ondernemers, die hun hoofd durven uit te steken, daar hebben die lui in die villa's helemaal niets mee van doen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Lees es effe, ik heb het over alle maatregelen waarmee links de rijken wil treffen. En dat zijn er nogal wat.
Want links kan niet uitstaan dat er mensen zijn die in villa's wonen, terwijl anderen het met een tweekamerappartementje moeten doen.
Feit is dat de meeste rijken in Nederland ook de werkgevers zijn van miljoenen mensen. Ga je die fors meer belasting laten betalen, plus nog alle andere maatregelen, waaronder de HRA afschaffen voor huizen boven de 350 000 euro, dan vrees ik dat zij zullen gaan onderzoeken of het niet goedkoper is om zaken te doen vanuit een ander land. En dat kan China zijn, maar ook elk ander lagelonenland.
Geeshquote:Op maandag 2 augustus 2010 15:36 schreef Gia het volgende:
[..]
Lees es effe, ik heb het over alle maatregelen waarmee links de rijken wil treffen. En dat zijn er nogal wat.
Want links kan niet uitstaan dat er mensen zijn die in villa's wonen, terwijl anderen het met een tweekamerappartementje moeten doen.
Feit is dat de meeste rijken in Nederland ook de werkgevers zijn van miljoenen mensen. Ga je die fors meer belasting laten betalen, plus nog alle andere maatregelen, waaronder de HRA afschaffen voor huizen boven de 350 000 euro, dan vrees ik dat zij zullen gaan onderzoeken of het niet goedkoper is om zaken te doen vanuit een ander land. En dat kan China zijn, maar ook elk ander lagelonenland.
Inderdaad. En die kleine ondernemers wonen niet in villa's, maar in bescheiden rijtjeshuizen in nieuwbouwwijken. Het MKB is de ruggengraat van de Nederlandse economie. Verder is de suggestie dat 'linksen' jaloers zijn op mensen met topinkomens natuurlijk ook ronduit lachwekkendquote:Op maandag 2 augustus 2010 16:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat zijn sommige mensen toch kortzichtig, een land draait op kleine ondernemers en nieuwe ondernemers, die hun hoofd durven uit te steken, daar hebben die lui in die villa's helemaal niets mee van doen.
Waarom denkt toch iedereen dat een land draait op geerfd geld?
Da's zo'n grap in Wassenaar, daar heb je veel geerfd geld. Die lui waren de eersten die als een gek Polen begonnen in te huren, vervolgens kwamen er ''toevallig'' extreem veel inbraken en nu hebben ze een hekel aan Polen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad. En die kleine ondernemers wonen niet in villa's, maar in bescheiden rijtjeshuizen in nieuwbouwwijken. Het MKB is de ruggengraat van de Nederlandse economie. Verder is de suggestie dat 'linksen' jaloers zijn op mensen met topinkomens natuurlijk ook ronduit lachwekkend
Lees dan maar een wat groter stukje tekst:quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
GeeshZo veel fail in een klein stukje text.
Wij van WC-Eend...quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:45 schreef Gia het volgende:
Lees dan maar een wat groter stukje tekst:
http://www.taxci.nl/read/verplaatsing_bedrijf_buitenlan
Mwah, door afschaffen van (bijvoorbeeld) de HRA voor de hogere inkomens wordt het bedrijf zelf niet direct getroffen, alleen de directeur. Deze zal er misschien voor kiezen om naar het buitenland te vertrekken als hij/zij verwacht het daar beter te hebben, het bedrijf zal echter in Nederland blijven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit is puur een verkoop praatje. Het enige wat wel klopt is dat we qua belasting in Nederland al vrij hoog zitten. Dat is inderdaad waar, en bij veel hogere belastingen we netto minder zullen krijgen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat is wat men noemt suggestieve berichtgeving. Niet teveel lezen dat soort dingen. Dat is niet goed voor het behouden van een eigen mening.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dit serieus ga nemen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:45 schreef Gia het volgende:
[..]
En Cohen bij NOVA.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:10 schreef Mike het volgende:
Vanavond Roemer en de voorzitter van het CDA bij K&vdB...kan interessante tv opleveren.
Met de kanttekening, dat politiek nu al zoveel jaren lachwekkend is, dat het misschien tijd wordt om die dingen wel weer serieus te gaan nemen, anders kunnen we net zo goed Albert Verlinde premier laten worden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:10 schreef kingmob het volgende:
Positief gezien ben ik wel zeer benieuwd hoe dit afloopt. Saai is het in elk geval niet.
Ik zei altijd dat ik zou verhuizen als extreem rechts aan de macht kwam, nu heb ik het verdorie al gedaan, weg statementquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:16 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Met de kanttekening, dat politiek nu al zoveel jaren lachwekkend is, dat het misschien tijd wordt om die dingen wel weer serieus te gaan nemen, anders kunnen we net zo goed Albert Verlinde premier laten worden.
Straks durf ik op vakantie niet meer te zeggen dat ik in Nederland woon.
ik zie de tegenspraak niet?quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:33 schreef Scorpie het volgende:
Wel grappig dat zo`n user als Lamon aan de ene kant iemand uitlacht om zijn bronnen, maar vervolgens wel met een stalen gezicht durft te stellen dat hij zich schaamt voor Nederland om zijn politieke klimaat
Weet nou niet of ik daarom moet huilen of moet lachen, zoveel Royal Sadness in 1 FOK!ker
Ik hoop niet dat CDA hierin gaat trappen. Beetje CDA straks overal hun zin in geven met die 21 zeteltjes. Dus byebye vakantiegeld voor AOW-ers. Alsof ze het al niet moeilijk genoeg hebben.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:10 schreef Mike het volgende:
Vanavond Roemer en de voorzitter van het CDA bij K&vdB...kan interessante tv opleveren.
Ik snap echt niks van je post. Je reageert op iemand die zegt dat Roemer en iemand van het CDA vanavond op TV komen en je hele post gaat over het CDA de zin geven en de PvdA.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:38 schreef Gia het volgende:
Ik hoop niet dat CDA hierin gaat trappen. Beetje CDA straks overal hun zin in geven met die 21 zeteltjes. Dus byebye vakantiegeld voor AOW-ers. Alsof ze het al niet moeilijk genoeg hebben.
Gaan ze daar dan tegenover zetten dat de AOW en andere uitkeringen omhoog moeten? Lost wel wat op, inderdaad.
Sowieso moet CDA niet vergeten dat PvdA het kabinet heeft laten struikelen en een nieuwe samenwerking met die partij gedoemd is te mislukken.
En een rechts kabinet heeft wel een sociale insteek. Je bent plots heel erg begaan met AOW'ers terwijl de minima juist het hardst worden gepakt door rechts.quote:Op maandag 2 augustus 2010 17:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat CDA hierin gaat trappen. Beetje CDA straks overal hun zin in geven met die 21 zeteltjes. Dus byebye vakantiegeld voor AOW-ers. Alsof ze het al niet moeilijk genoeg hebben.
Gaan ze daar dan tegenover zetten dat de AOW en andere uitkeringen omhoog moeten? Lost wel wat op, inderdaad.
Sowieso moet CDA niet vergeten dat PvdA het kabinet heeft laten struikelen en een nieuwe samenwerking met die partij gedoemd is te mislukken.
ik dacht dat het ironisch was? Maar dat heb ik vaker bij posts van Gia tbhquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En een rechts kabinet heeft wel een sociale insteek. Je bent plots heel erg begaan met AOW'ers terwijl de minima juist het hardst worden gepakt door rechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |