Haringquote:Op zondag 1 augustus 2010 12:59 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wat is zout, en zal je waarschijnlijk nooit proeven? Tenzij je in een gekke bui bent.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:59 schreef Torrio het volgende:
[..]
Wat is zout, en zal je waarschijnlijk nooit proeven? Tenzij je in een gekke bui bent.
mjah ik snapte hem zelf ook al niet meerquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
vergroot de kansen op wat?![]()
Tja sommigen wonen liever in Drenthe en anderen niet....
ehm... sperma?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:59 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik moest ook even nadenken eroverquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zout, hmm vind ik dat nou echt zout smaken nee...
Cheese onionquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Liefst Paprika..
of bbq/ham, chees union, bolognese..
jij slikt?quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zout, hmm vind ik dat nou echt zout smaken nee...
ik snap je wel, maar nee die heb ik niet....quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Google maar op ´arschgewei´, dan snap je wat voor een tattoo ik bedoel.
Het is wel een typische smaak. Iemand zei een keer dat het naar warme brie smaaktquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is wel een typische smaak. Iemand zei een keer dat het naar warme brie smaakt
vertel danquote:Op zondag 1 augustus 2010 13:02 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nein. Ik begin nu ook te twijfelen over mijn antwoord, dat is ook niet altijd zout.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Het is wel een typische smaak. Iemand zei een keer dat het naar warme brie smaakt
Awwwwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |