Oh die, die grotequote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das dan weer een ander
De strandwacht bedoel ik
Was niet vandaag toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:48 schreef Zeroku het volgende:
Weet iemand of AZ van MVV gewonnen heeft en zoja met hoeveel?
Spongebobquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das dan weer een ander
De strandwacht bedoel ik
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das dan weer een ander
De strandwacht bedoel ik
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
O oké. Ik had gewoon iets anders bij LL voorgesteld, Michael of Patrick of Dennis.
Dat vind ik dan weer echt niets voor hem.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:48 schreef Bellatrix het volgende:
O oké. Ik had gewoon iets anders bij LL voorgesteld, Michael of Patrick of Dennis.
Lennert vind ik een naam voor een jongen die LP's koopt in dat lege pakhuis in de Strijp en een brilletje heeft en een toekomst als accountant.quote:
Ja maar ik moet er nog steeds om lachenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil nieuwe afleveringen
[..]
Die ja
Ik ook, maar neit meer om de afleveringen die ik al tig keer heb gezienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik moet er nog steeds om lachen
Ik zag het al, thanksquote:
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb Spongebob echt nooit iets aan gevonden.
Ik ook niet..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lennert vind ik een naam voor een jongen die LP's koopt in dat lege pakhuis in de Strijp en een brilletje heeft en een toekomst als accountant.
ik word agressief van dat kutlachje van SBquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vond dat juist Bellahumorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
Nee ik vind hem er goed uit zien daarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
FoBo gezien?
Lijkt wel een beetje op je omschrijving toch?
Het is fucking vetquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind het ook gewoon wel bij m passenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer echt niets voor hem.Maar dat komt omdat ik alle 3 de namen al bij iemand anders ken.
Nee man. Ll isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
FoBo gezien?
Ik heb het ook nooit gesnaptquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
Nee dus, mij humor was Ren and Stimpy, Cow and Chicken, Johnny Bravo, Courage, dat werk.quote:
Mijn broertje kan die eng goed nadoenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik word agressief van dat kutlachje van SB
Mja, ik heb hem ook nooit veel op het forum gesproken, dus ik kreeg zijn naam al best snel te horen en heb zijn username nooit hoeven gebruiken.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het ook gewoon wel bij m passen
Maar dat is ook omdat ik al vrij snel wist dat ie zo heetteDaar deed ie nooit moeilijk over
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
FoBo gezien?
Nee.quote:
Irritant als andere mensen dat kunnen trouwens.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mijn broertje kan die eng goed nadoen
Ik vind Patrick leukquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik word agressief van dat kutlachje van SB
Ren and Stimpyquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dus, mij humor was Ren and Stimpy, Cow and Chicken, Johnny Bravo, Courage, dat werk.
Als jij het zegtquote:
Hallo Jeffrey. Ik ben Nanda.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:54 schreef Zeroku het volgende:
Ik snap ook niet waarom je je echte naam zou willen verbergen.
Aangenaam.quote:
R&S is viezer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ren and Stimpy![]()
das toch ongeveer dezelfde humor?
[..]
Als jij het zegt
Hallo Mirne, ik ben Jeffrey.quote:
Waar ken jij hem van dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik heb hem ook nooit veel op het forum gesproken, dus ik kreeg zijn naam al best snel te horen en heb zijn username nooit hoeven gebruiken.
Ik las: "Ik ben ben niet".quote:
Dat ookquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee dus, mij humor was Ren and Stimpy, Cow and Chicken, Johnny Bravo, Courage, dat werk.
Jeffrey, ben jij die jongen die in de bak heeft gezeten voor een overval en kom je uit Breda? Zo niet vergeet dat ik dit gezegd heb.quote:
Mijn achternaam is zo obvious Zoek maar een van de populairste achternamen uit en je hebt hemquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:55 schreef Bellatrix het volgende:
MIJN NAAM IS LISA, AANGENAAM. ACHTERNAAM ZEG IK NIET HAHA
Jaquote:
Ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jeffrey, ben jij die jongen die in de bak heeft gezeten voor een overval en kom je uit Breda? Zo niet vergeet dat ik dit gezegd heb.
Helaas. Een spruwwejager.quote:
Daten?quote:
Pindakaas is lekker.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Hallo Benny, Mirne, Simone, Nanda en Jeffrey, ik ben Peter...
En ik hou niet van pindakaas
Ik wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Hallo Benny, Mirne, Simone, Nanda en Jeffrey, ik ben Peter...
Surequote:
Mierlo heet toch iets met Kersen met Carnaval?quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Hallo Benny, Mirne, Simone, Lisa, Nanda en Jeffrey, ik ben Peter...
Pindakaas met suikerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg er altijd zo'n droge bek van
Oh, ik denk jullie kenden elkaar irl ofzoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel van FOK!.Maar begon in het fobo volgens mij. Ik weet het niet meer.
quote:
Hoi Peter. Aangenaam.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Nee. De Kersenpitten is een carnavalsvereniging in Mierlo. Een echte carnavalsnaam heeft Mierlo zover ik weet niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mierlo heet toch iets met Kersen met Carnaval?
Fles bier erbij en vreten maarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi Peterquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Dennis?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:58 schreef Bos81 het volgende:
Ik zeg mijn voornaam niet nog een keer. Heb hem hier al geneog geplaatst.
Dat kwam later.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik denk jullie kenden elkaar irl ofzo
Van mij mag je.quote:
Okee. Ik kom oorspronkelijk uit Geldrop, dus lekker dichtbijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoi Peter. Aangenaam.
[..]
Nee. De Kersenpitten is een carnavalsvereniging in Mierlo. Een echte carnavalsnaam heeft Mierlo zover ik weet niet.
Dat is wel waar. Goed punt. Je hebt me overtuigd. Pindakaas is fiesssssquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tof. Daar heb ik vijf jaar op school gezeten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Ik kom oorspronkelijk uit Geldrop, dus lekker dichtbij
Ik heet geen bos van achterenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dennis?
IK ken namelijk een Dennis Bos.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Goed punt. Je hebt me overtuigd. Pindakaas is fiesssss
OEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEHquote:
Hallo Erik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |