whahahah nou ga die kleuter stream van Fatty Blob toch niet met DGK vergelijken he.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu even niet nee. Oop schijnt er een weekendje tussenuit te zijn.
Ach, in DGK kregen ze ook af en toe een breakout
Een grap? Hier? Voor jou? Er is helaas geen flatgebouw in de buurt hoog genoeg om van af te springen voordat dát gebeurd....quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Dan zeg je: whahahaha ok![]()
En dan probeer je een grap te maken om mij te behagen
Ik check regelmatig maar ik denk dat hij ook daar z'n inloggevens van kwijt is of zo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:42 schreef Jian het volgende:
Ik heb die stream van Opa eigenlijk nog nooit gezien. Wanneer komt ie er weer op ? Als het echte cult is ga ik m steunen
Nee man, dat heeft yvonne ook gedaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik check regelmatig maar ik denk dat hij ook daar z'n inloggevens van kwijt is of zo.
Tss.... kolere, hoe té laat kun je nog zijn tegenwoordig....quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:42 schreef Jian het volgende:
Ik heb die stream van Opa eigenlijk nog nooit gezien. Wanneer komt ie er weer op ? Als het echte cult is ga ik m steunen
Ben jij een soort persoonlijke Jian-basher?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.... kolere, hoe té laat kun je nog zijn tegenwoordig....
Wat nou te laat? Er wordt hier toch geen hele topic-reeks geopend voor een ouwe vent die al dood is ofzo, toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.... kolere, hoe té laat kun je nog zijn tegenwoordig....
En wie ben jij?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij een soort persoonlijke Jian-basher?
Bij gebrek aan een groupiequote:Op zondag 1 augustus 2010 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij een soort persoonlijke Jian-basher?
Ik lees "Nobody" klopt dat een beetje?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo? Mijn naam staat naast elke post.
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik lees "Nobody" klopt dat een beetje?
Is dat waar je je mee bezighoudt tegenwoordig? Ik voel plaatsvervangenende schaamte opkomen voor je...quote:
Geloof het of niet, maar Gher was vroeger één der strijdbaren, maar sinds de RLS-en zijn gestopt komt ie z'n stoel niet meer uit en scheld ie op iedereen, inclusief de wijkverpleegster die 2 x per dag zijn luier komt verschonenquote:
Mij staat er ook iets van bij dat het wel een kecke user was, maar dit is een beetje pauper wat hij nu doetquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar Gher was vroeger één der strijdbaren, maar sinds de RLS-en zijn gestopt komt ie z'n stoel niet meer uit en scheld ie op iedereen, inclusief de wijkverpleegster die 2 x per daag zijn luier komt verschonen
Hmm.. een slecht aftreksel van wat ooit een gloreuze reactant was, ik voel écht met je mee hier, onder deze omstandigheden te moeten werken...quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar Gher was vroeger één der strijdbaren, maar sinds de RLS-en zijn gestopt komt ie z'n stoel niet meer uit en scheld ie op iedereen, inclusief de wijkverpleegster die 2 x per dag zijn luier komt verschonen
Kan ze wel, tegen zielige oude hulpbehoevende opaatjes!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, dat heeft yvonne ook gedaan.
Er klopt niets van, zeg ik je.
Ik had altijd groupies zeikerd, maar sinds Ian hier rond loopt is het kut. Die gast heeft de aaibaarheidsfactor van een gewonde puppyquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat waar je je mee bezighoudt tegenwoordig? Ik voel plaatsvervangenende schaamte opkomen voor je...
En eigenwaarde? Waar is die?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had altijd groupies zeikerd, maar sinds Ian hier rond loopt is het kut. Die gast heeft de aaibaarheidsfactor van een gewonde puppy
Als het om groupies gaat is alles geoorloofd.quote:
Misschien heeft ie zijn webcam terug gestuurd naar B.COM.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik check regelmatig maar ik denk dat hij ook daar z'n inloggevens van kwijt is of zo.
Volgens mij is hij inderdaad dood, alleen weet hij het zelf nog niet. Best sneu eigenlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat nou te laat? Er wordt hier toch geen hele topic-reeks geopend voor een ouwe vent die al dood is ofzo, toch?
Tja.. Hij is een halfjaar geleden volledig gerehabiliteerd op Nowlive en sindsdien is het alleen nog maar verder bergafwaarts gegaan..quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mij staat er ook iets van bij dat het wel een kecke user was, maar dit is een beetje pauper wat hij nu doet
Hij is ook al heul 58 ofzo, echt een opa!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan ze wel, tegen zielige oude hulpbehoevende opaatjes!
Hij weet mijn naam? Da's meer dan ik over hem weetquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:12 schreef Myraela het volgende:
Ian_nick, hij vind je niet misstaan in een tbs-kliniek.
Hij kwam tot Ian.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij weet mijn naam? Da's meer dan ik over hem weet
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn hele harses is zeg maar de vleesgeworden versie van mijn chaggo ava's
Da's een opblaaspopquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:14 schreef mootie het volgende:
Lurkt ook ff, ligt die vrouw daar zeg maar altijd op de bank?
Gaaf hè?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:18 schreef mootie het volgende:
Ik moet een beetje lachen... dit zijn dus allemaal volwassen mensen? Die elkaar op een chatje in de haren vliegen en elkaar het licht in de ogen niet gunnen?
Die zelfs hier komen rellen terwijl ze een perfect eigen forum hebben met een sufgeneukte haan!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:18 schreef mootie het volgende:
Ik moet een beetje lachen... dit zijn dus allemaal volwassen mensen? Die elkaar op een chatje in de haren vliegen en elkaar het licht in de ogen niet gunnen?
Noemen ze hém al Fatty Blob, dát wil ik wetenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:20 schreef mootie het volgende:
Lmao ze noemen zijn vrouw oomie, ik lig toch wel dubbel hier.
wel 2 hele avondjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:21 schreef Myraela het volgende:
Hij is ook iedere avond uit eten geweest.Hij is maar een weekendje weg geweest.
Ik wil me wel op die chat gaan melden maar ik gok op een insta-ban.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Jian het volgende:
Wie gaat daar nou effe relle, ik ben ben te lui om een account aan te maken
Ik heb het ook wel weer gehadquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ow, FUCK OFF!
Ik klik die stream aan staat dat lijk van 'm te dansen in d'r nieuwe jasje?
Sodeflikker op, ik ga naar mijn asbak zitten kijken
Het lukt je HIER nog niet eens druiloor... wat verwacht je nou van dit stelletje lafbekken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Jian het volgende:
Wie gaat daar nou effe relle, ik ben ben te lui om een account aan te maken
Gast, pauper nou 's op met dat gejank op één en dezelfde persoon steedsquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het lukt je HIER nog niet eens druiloor... wat verwacht je nou van dit stelletje lafbekken?
Wat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:29 schreef mootie het volgende:
Gewoon een regelrechte bedreiging, dikkie hoopt dat Ian zijn arm eraf rukt!
Ahh.. een eerlijke reactie.. eindelijk...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, pauper nou 's op met dat gejank op één en dezelfde persoon steeds
Huh?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:29 schreef mootie het volgende:
Gewoon een regelrechte bedreiging, dikkie hoopt dat Ian zijn arm eraf rukt!
Jij bent?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh.. een eerlijke reactie.. eindelijk...
Godverdomme Gher, voer je kutoorlog in de FB, dit is Holy-Opa-Groundquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het lukt je HIER nog niet eens druiloor... wat verwacht je nou van dit stelletje lafbekken?
Yup.. en Opa is namelijk géén Real Life Soap zoals je al een tijdje weet... net als al die andere Ouwe Geile Opa-Oma-streams....quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Godverdomme Gher, voer je kutoorlog in de FB, dit is Holy-Opa-Ground
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:33 schreef Gert het volgende:
Post effe vol deze dan, want aangezien de stream weer online is kan het echte Opa-topic met OP weer van stal.
En ik probéérde uit te leggen dat hij nog mocht postenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:35 schreef Gert het volgende:
Ian, lampie!
"je hoort in een TBS-kliniek".
"Ik heb al een account lampelul"![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian mag een half uur aan 't gas gaan hangen.
Nu mag je een half uur aan het gas gaan hangen overigens.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik probéérde uit te leggen dat hij nog mocht posten
Oh, was dat het?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:33 schreef mootie het volgende:
Blijkbaar ben je een rukker, en hij hoopt dat je je arm verliest bij het rukken.
Mijn hart sloeg even over bij die bedreiging!
Wie is Jacq?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:42 schreef spuitje het volgende:
Heb het idee dat die vrouw van hem van schaamte een beetje ligt dood te gaan op die bank...........
En Jacq mag als moderator blijven, die blij!![]()
Nou ik vond het lullig, stel die arm gaat er echt af, en je breekt de andere arm, dan kan je helemaal niet meer rukken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, was dat het?
Ik ruk nooit zo wild, eerlijk gezegd.
En hij moest z'n afgerukte arm in z'n hol steken ook nog.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ik vond het lullig, stel die arm gaat er echt af, en je breekt de andere arm, dan kan je helemaal niet meer rukken.
Dat moet ik dan verdomme wel goed timen met het breken van mijn andere arm, anders lukt dat nooitquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij moest z'n afgerukte arm in z'n hol steken ook nog.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij moest z'n afgerukte arm in z'n hol steken ook nog.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
En Blob denkt dat dat lekker ligt op die manier, aan het gas?
JacqHassel, de zelfbenoemde verpleegster die op een scooter haar clienten bezoekt. Gevreesd op vele forums vanwege haar scherpe tong. Grote vriendin van Margo en nu dus ook van Opaatje.Heeft een eigen forum maar ben de naam even vergeten en is verder lid op elk forum wat ze kan vindenquote:
Het is op een enge manier wel fascinered, die chat ook. Het is zo ver buiten mijn wereldje zeg maar, ik blijf gewoon met openhangende mond lezen.quote:
O had 'm net weer uitgezet. Please do tell.quote:
Je gaat toch niet kwijlen he? Moet je een bakkie? \--/quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is op een enge manier wel fascinered, die chat ook. Het is zo ver buiten mijn wereldje zeg maar, ik blijf gewoon met openhangende mond lezen.
En niet te vergeten een grote schijnheil..lult met alle winden mee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
JacqHassel, de zelfbenoemde verpleegster die op een scooter haar clienten bezoekt. Gevreesd op vele forums vanwege haar scherpe tong. Grote vriendin van Margo en nu dus ook van Opaatje.Heeft een eigen forum maar ben de naam even vergeten en is verder lid op elk forum wat ze kan vindenZo ook hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |