Ik wil me wel op die chat gaan melden maar ik gok op een insta-ban.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Jian het volgende:
Wie gaat daar nou effe relle, ik ben ben te lui om een account aan te maken
Ik heb het ook wel weer gehadquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Ian_Nick het volgende:
Ow, FUCK OFF!
Ik klik die stream aan staat dat lijk van 'm te dansen in d'r nieuwe jasje?
Sodeflikker op, ik ga naar mijn asbak zitten kijken
Het lukt je HIER nog niet eens druiloor... wat verwacht je nou van dit stelletje lafbekken?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:25 schreef Jian het volgende:
Wie gaat daar nou effe relle, ik ben ben te lui om een account aan te maken
Gast, pauper nou 's op met dat gejank op één en dezelfde persoon steedsquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het lukt je HIER nog niet eens druiloor... wat verwacht je nou van dit stelletje lafbekken?
Wat?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:29 schreef mootie het volgende:
Gewoon een regelrechte bedreiging, dikkie hoopt dat Ian zijn arm eraf rukt!
Ahh.. een eerlijke reactie.. eindelijk...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gast, pauper nou 's op met dat gejank op één en dezelfde persoon steeds
Huh?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:29 schreef mootie het volgende:
Gewoon een regelrechte bedreiging, dikkie hoopt dat Ian zijn arm eraf rukt!
Jij bent?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh.. een eerlijke reactie.. eindelijk...
Godverdomme Gher, voer je kutoorlog in de FB, dit is Holy-Opa-Groundquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het lukt je HIER nog niet eens druiloor... wat verwacht je nou van dit stelletje lafbekken?
Yup.. en Opa is namelijk géén Real Life Soap zoals je al een tijdje weet... net als al die andere Ouwe Geile Opa-Oma-streams....quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Godverdomme Gher, voer je kutoorlog in de FB, dit is Holy-Opa-Ground
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:33 schreef Gert het volgende:
Post effe vol deze dan, want aangezien de stream weer online is kan het echte Opa-topic met OP weer van stal.
En ik probéérde uit te leggen dat hij nog mocht postenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:35 schreef Gert het volgende:
Ian, lampie!
"je hoort in een TBS-kliniek".
"Ik heb al een account lampelul"![]()
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ian mag een half uur aan 't gas gaan hangen.
Nu mag je een half uur aan het gas gaan hangen overigens.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik probéérde uit te leggen dat hij nog mocht posten
Oh, was dat het?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:33 schreef mootie het volgende:
Blijkbaar ben je een rukker, en hij hoopt dat je je arm verliest bij het rukken.
Mijn hart sloeg even over bij die bedreiging!
Wie is Jacq?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:42 schreef spuitje het volgende:
Heb het idee dat die vrouw van hem van schaamte een beetje ligt dood te gaan op die bank...........
En Jacq mag als moderator blijven, die blij!![]()
Nou ik vond het lullig, stel die arm gaat er echt af, en je breekt de andere arm, dan kan je helemaal niet meer rukken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, was dat het?
Ik ruk nooit zo wild, eerlijk gezegd.
En hij moest z'n afgerukte arm in z'n hol steken ook nog.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou ik vond het lullig, stel die arm gaat er echt af, en je breekt de andere arm, dan kan je helemaal niet meer rukken.
Dat moet ik dan verdomme wel goed timen met het breken van mijn andere arm, anders lukt dat nooitquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij moest z'n afgerukte arm in z'n hol steken ook nog.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En hij moest z'n afgerukte arm in z'n hol steken ook nog.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:47 schreef mootie het volgende:
[..]
![]()
En Blob denkt dat dat lekker ligt op die manier, aan het gas?
JacqHassel, de zelfbenoemde verpleegster die op een scooter haar clienten bezoekt. Gevreesd op vele forums vanwege haar scherpe tong. Grote vriendin van Margo en nu dus ook van Opaatje.Heeft een eigen forum maar ben de naam even vergeten en is verder lid op elk forum wat ze kan vindenquote:
Het is op een enge manier wel fascinered, die chat ook. Het is zo ver buiten mijn wereldje zeg maar, ik blijf gewoon met openhangende mond lezen.quote:
O had 'm net weer uitgezet. Please do tell.quote:
Je gaat toch niet kwijlen he? Moet je een bakkie? \--/quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is op een enge manier wel fascinered, die chat ook. Het is zo ver buiten mijn wereldje zeg maar, ik blijf gewoon met openhangende mond lezen.
En niet te vergeten een grote schijnheil..lult met alle winden mee.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
JacqHassel, de zelfbenoemde verpleegster die op een scooter haar clienten bezoekt. Gevreesd op vele forums vanwege haar scherpe tong. Grote vriendin van Margo en nu dus ook van Opaatje.Heeft een eigen forum maar ben de naam even vergeten en is verder lid op elk forum wat ze kan vindenZo ook hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |