Volgens mij is hij inderdaad dood, alleen weet hij het zelf nog niet. Best sneu eigenlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat nou te laat? Er wordt hier toch geen hele topic-reeks geopend voor een ouwe vent die al dood is ofzo, toch?
Tja.. Hij is een halfjaar geleden volledig gerehabiliteerd op Nowlive en sindsdien is het alleen nog maar verder bergafwaarts gegaan..quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mij staat er ook iets van bij dat het wel een kecke user was, maar dit is een beetje pauper wat hij nu doet
Hij is ook al heul 58 ofzo, echt een opa!quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Kan ze wel, tegen zielige oude hulpbehoevende opaatjes!
Hij weet mijn naam? Da's meer dan ik over hem weetquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:12 schreef Myraela het volgende:
Ian_nick, hij vind je niet misstaan in een tbs-kliniek.
Hij kwam tot Ian.quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij weet mijn naam? Da's meer dan ik over hem weet
quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Zijn hele harses is zeg maar de vleesgeworden versie van mijn chaggo ava's
Da's een opblaaspopquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:14 schreef mootie het volgende:
Lurkt ook ff, ligt die vrouw daar zeg maar altijd op de bank?
Gaaf hè?quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:18 schreef mootie het volgende:
Ik moet een beetje lachen... dit zijn dus allemaal volwassen mensen? Die elkaar op een chatje in de haren vliegen en elkaar het licht in de ogen niet gunnen?
Die zelfs hier komen rellen terwijl ze een perfect eigen forum hebben met een sufgeneukte haan!quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:18 schreef mootie het volgende:
Ik moet een beetje lachen... dit zijn dus allemaal volwassen mensen? Die elkaar op een chatje in de haren vliegen en elkaar het licht in de ogen niet gunnen?
Noemen ze hém al Fatty Blob, dát wil ik wetenquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:20 schreef mootie het volgende:
Lmao ze noemen zijn vrouw oomie, ik lig toch wel dubbel hier.
wel 2 hele avondjesquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:21 schreef Myraela het volgende:
Hij is ook iedere avond uit eten geweest.Hij is maar een weekendje weg geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |