whahahah nou ga die kleuter stream van Fatty Blob toch niet met DGK vergelijken he.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nu even niet nee. Oop schijnt er een weekendje tussenuit te zijn.
Ach, in DGK kregen ze ook af en toe een breakout
Een grap? Hier? Voor jou? Er is helaas geen flatgebouw in de buurt hoog genoeg om van af te springen voordat dát gebeurd....quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Dan zeg je: whahahaha ok![]()
En dan probeer je een grap te maken om mij te behagen
Ik check regelmatig maar ik denk dat hij ook daar z'n inloggevens van kwijt is of zo.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:42 schreef Jian het volgende:
Ik heb die stream van Opa eigenlijk nog nooit gezien. Wanneer komt ie er weer op ? Als het echte cult is ga ik m steunen
Nee man, dat heeft yvonne ook gedaan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik check regelmatig maar ik denk dat hij ook daar z'n inloggevens van kwijt is of zo.
Tss.... kolere, hoe té laat kun je nog zijn tegenwoordig....quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:42 schreef Jian het volgende:
Ik heb die stream van Opa eigenlijk nog nooit gezien. Wanneer komt ie er weer op ? Als het echte cult is ga ik m steunen
Ben jij een soort persoonlijke Jian-basher?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.... kolere, hoe té laat kun je nog zijn tegenwoordig....
Wat nou te laat? Er wordt hier toch geen hele topic-reeks geopend voor een ouwe vent die al dood is ofzo, toch?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.... kolere, hoe té laat kun je nog zijn tegenwoordig....
En wie ben jij?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij een soort persoonlijke Jian-basher?
Bij gebrek aan een groupiequote:Op zondag 1 augustus 2010 20:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben jij een soort persoonlijke Jian-basher?
Ik lees "Nobody" klopt dat een beetje?quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo? Mijn naam staat naast elke post.
Jaquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik lees "Nobody" klopt dat een beetje?
Is dat waar je je mee bezighoudt tegenwoordig? Ik voel plaatsvervangenende schaamte opkomen voor je...quote:
Geloof het of niet, maar Gher was vroeger één der strijdbaren, maar sinds de RLS-en zijn gestopt komt ie z'n stoel niet meer uit en scheld ie op iedereen, inclusief de wijkverpleegster die 2 x per dag zijn luier komt verschonenquote:
Mij staat er ook iets van bij dat het wel een kecke user was, maar dit is een beetje pauper wat hij nu doetquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar Gher was vroeger één der strijdbaren, maar sinds de RLS-en zijn gestopt komt ie z'n stoel niet meer uit en scheld ie op iedereen, inclusief de wijkverpleegster die 2 x per daag zijn luier komt verschonen
Hmm.. een slecht aftreksel van wat ooit een gloreuze reactant was, ik voel écht met je mee hier, onder deze omstandigheden te moeten werken...quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof het of niet, maar Gher was vroeger één der strijdbaren, maar sinds de RLS-en zijn gestopt komt ie z'n stoel niet meer uit en scheld ie op iedereen, inclusief de wijkverpleegster die 2 x per dag zijn luier komt verschonen
Kan ze wel, tegen zielige oude hulpbehoevende opaatjes!quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee man, dat heeft yvonne ook gedaan.
Er klopt niets van, zeg ik je.
Ik had altijd groupies zeikerd, maar sinds Ian hier rond loopt is het kut. Die gast heeft de aaibaarheidsfactor van een gewonde puppyquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is dat waar je je mee bezighoudt tegenwoordig? Ik voel plaatsvervangenende schaamte opkomen voor je...
En eigenwaarde? Waar is die?quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had altijd groupies zeikerd, maar sinds Ian hier rond loopt is het kut. Die gast heeft de aaibaarheidsfactor van een gewonde puppy
Als het om groupies gaat is alles geoorloofd.quote:
Misschien heeft ie zijn webcam terug gestuurd naar B.COM.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik check regelmatig maar ik denk dat hij ook daar z'n inloggevens van kwijt is of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |