Weettoch nie hate anders verlatuhquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al die dagtop cijferneukers zitten nu toch hier?
Ik heb toestemming van mezelf. Ik heb er al weken niet meer echt in gestaan.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik ben nooit verder gekomen dan de FOK! chat (toen het nog leuk was) en een aantal MP3 roomsquote:
Nee, het valt niet meer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dramaqueen please![]()
Als je uberhaupt nog een jurkje durft te passen en uberhaupt al vindt, zal het wel meevallen
Hoe lang ben je?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het valt niet meer.Ik ben gelukkig wel lang, dat scheelt nog een beetje.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Pheno en ik zijn de senioren van deze SC
http://www.hockeydrunk.co(...)/fucking_magnets.jpgquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:00 schreef Bellatrix het volgende:
Stranger: Fucking magnets, how do they work?
Ik dacht al, het moet een meme zijn.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:03 schreef Cee het volgende:
[..]
http://www.hockeydrunk.co(...)/fucking_magnets.jpg
Moe, net afgewerktquote:
Nou bak ijs weg en rondjes rennen. Anders niet klagenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het valt niet meer.Ik ben gelukkig wel lang, dat scheelt nog een beetje.
ik sta er wel regelmatig in, maar niet hoog.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb toestemming van mezelf. Ik heb er al weken niet meer echt in gestaan.
Ik ben PR verdomme!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik sta er wel regelmatig in, maar niet hoog.
Een dag van het Wk heb ik me helemaal het lazarus gemod in Wk en toen had ik er iets van 300, een absoluut PR
Je vergeet Volendam SC.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |