Zijn verschillende standjes waar je dat wel kan hebben hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet als ze een ''afdakje'' hebben.
Is dat ooit anders geweest dan?quote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb helemaal in m'n hoofd hoe jij er uit ziet en ik dacht dus ook dat je zo rond de 1.60 bent.
Dan nog,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn verschillende standjes waar je dat wel kan hebben hoor
Succesquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Vroeger was het leuker, maar is omgetoverd naar r&p sc. Maar dat is nu een erg rustige sc. Prima te volgen.
Geen idee, haha. Kwam er een paar maanden geleden regelmatig, soms nog weleens. Maar echt gezellig kun je het niet noemen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Is dat ooit anders geweest dan?
Hihihi je zei flinkequote:
Ik sport genoeg omdatniet te hebben.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet als ze een ''afdakje'' hebben.
ik ging daar net kijken, kreeg ik verkeringquote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat klopt. Vroeger was het leuker, maar is omgetoverd naar r&p sc. Maar dat is nu een erg rustige sc. Prima te volgen.
Laat ze het maar niet horen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:10 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen idee, haha. Kwam er een paar maanden geleden regelmatig, soms nog weleens. Maar echt gezellig kun je het niet noemen.
quote:
Niet slopen hequote:
Vlaamse reuzen ftwquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |