abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84733588
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 12:08 schreef PVVvoorNL het volgende:

[..]

Jouw bericht staat helemaal vol met wishfull thinking. :|W kijk anders even welke partijen de afgelopen jaren een kabinet hebben laten vallen.. dat zijn voornamelijk de linkse partijen. ;)
Nee hoor. Gewoon logisch nadenken. Maar ik geef toe dat dat iets is waar rechts heel veel problemen mee heeft.
pi_84733601
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:06 schreef herbert64 het volgende:

[..]

Omdat ze 2 of 3 zetels hebben verloren? _O- Sterke conclusie :X

Ze zijn gewoon bijna net zo groot als de grootste partij van Nederland Eppo.
De Eppo is geen partij :W
pi_84733620
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

De Eppo is geen partij :W
En als het dat wel was, zou jij hun belangrijkste lid zijn :W
pi_84733761
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:09 schreef herbert64 het volgende:

[..]

En als het dat wel was, zou jij hun belangrijkste lid zijn :W
Bedankt voor alle sterke argumenten, je kan zo Joppie vervangen _O_
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:19:10 #55
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_84733902
Ik wil niet dat Cohen weggaat. Ik wil die man zo graag in de oppositie zien, stotteren, zenuwachtig zijn. Lachen toch. En dan de verkiezings debatten met Geert en Mark weer. Chapeau.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
pi_84735432
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wil niet dat Cohen weggaat. Ik wil die man zo graag in de oppositie zien, stotteren, zenuwachtig zijn. Lachen toch. En dan de verkiezings debatten met Geert en Mark weer. Chapeau.
Geil hè, die geert en mark.
pi_84736405
Maart 2011
pi_84738875
Beetje mijn voorspelling kapen }:|
Seculier-Fundamentalistisch
pi_84738896
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 13:19 schreef phpmystyle het volgende:
:D :')

Jij bent gemeen.
pi_84742237
Aaah, wat schattig.
Je gelooft echt dat dit kabinet gaat lukken :p

Maar ontopic.. Hij blijft tot november in de kamer, daarna mag hij de regering in.
pi_84743486
verwacht wel dat cohen minimaal 4 jaar pvda leider blijft
pi_84743619
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 18:22 schreef arjan1212 het volgende:
verwacht wel dat cohen minimaal 4 jaar pvda leider blijft
Ik hoop het niet voor ze. Of eigenlijk ook wel :D
pi_84744801
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 00:08 schreef phpmystyle het volgende:
En misschien een Burka-verbod en zoiets als het beperken/bemoeilijken van nieuwe Moskeen.
Yes, eindelijk. Zijn hier nou werkelijk mensen die hier vrolijk van kunnen worden? Er zijn forse bezuinigingen nodig en sommigen maken zich desondanks druk om kleding die andere mensen dragen. Wat een droevenis.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 1 augustus 2010 @ 19:12:42 #64
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84745012
Nou ja, er zijn forse bezuinigingen nodig, maar ik ben vandaag toch onbekommerd naar het museum gegaan. Misschien heb ik zelfs de hele dag niet aan forse bezuinigingen gedacht. Het is dat jij ze nu ter sprake brengt, maar ik kan echt heel onverantwoord met mijn leven omspringen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_84745079
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:12 schreef Ringo het volgende:
Nou ja, er zijn forse bezuinigingen nodig, maar ik ben vandaag toch onbekommerd naar het museum gegaan. Misschien heb ik zelfs de hele dag niet aan forse bezuinigingen gedacht. Het is dat jij ze nu ter sprake brengt, maar ik kan echt heel onverantwoord met mijn leven omspringen.
Klopt, maar je snapt wat ik bedoel. Er wordt druk gesproken over bezuinigingen en eerlijk is eerlijk: de hand op de knip is nodig.
  zondag 1 augustus 2010 @ 19:15:20 #66
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84745110
Ik denk trouwens dat Job ook niks van die forse bezuinigingen moet hebben.
pi_84745282
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:15 schreef Ringo het volgende:
Ik denk trouwens dat Job ook niks van die forse bezuinigingen moet hebben.
Niet op kunstsubsidies in ieder geval. Job is dol op een bezoek aan het museum.
  zondag 1 augustus 2010 @ 19:22:48 #68
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84745385
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Niet op kunstsubsidies in ieder geval. Job is dol op een bezoek aan het museum.
En terecht. Je zou er toch niet aan moeten denken dat de cultuurloze horde ons gaat vertellen wat er in het Gemeentemuseum moet hangen.
  zondag 1 augustus 2010 @ 19:26:27 #69
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84745486
"Nee, verkoop die Mondriaans maar. Kosten teveel geld en bovendien, het líjkt geeneens ergens op. Doe ons maar Rien Poortvliet."
  zondag 1 augustus 2010 @ 19:52:58 #70
306966 Linkerrijtje
Fan van Johan Derksen
pi_84746294
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:26 schreef Ringo het volgende:
"Nee, verkoop die Mondriaans maar. Kosten teveel geld en bovendien, het líjkt geeneens ergens op. Doe ons maar Rien Poortvliet."
Koop nog maar 2 Mondriaans en laat 5.000 oudjes maar jarenlang verrekken in hun verzorgingstehuizen.
  zondag 1 augustus 2010 @ 20:21:35 #71
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_84747269
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:52 schreef Linkerrijtje het volgende:

[..]

Koop nog maar 2 Mondriaans en laat 5.000 oudjes maar jarenlang verrekken in hun verzorgingstehuizen.
Vijfduizend verrekkende bejaarden. :o Daar moet toch een mooi conceptueel kunstproject van te maken zijn.
  maandag 2 augustus 2010 @ 07:03:14 #72
306966 Linkerrijtje
Fan van Johan Derksen
pi_84761870
quote:
VVD: Andere opties onbespreekbaar
telegraaf
2-8-2010

DEN HAAG - „Ik ben niet meer beschikbaar voor andere varianten”, stelde VVD-leider Mark Rutte gisteren desgevraagd. Hiermee gooit Rutte de deur keihard in het slot voor PvdA, GroenLinks en D66. Voor hem zijn andere opties dan een rechts minderheidskabinet van VVD en CDA met gedoogsteun van de PVV nu niet meer bespreekbaar. Hij vindt het onbegrijpelijk dat PvdA-leider Cohen mort over de ontwikkelingen, omdat die zich volgens de VVD-leider zelf buitenspel heeft gezet en daarmee aan de wieg stond van rechtse samenwerking. „Cohen blokkeerde een kabinet van VVD, PvdA en CDA en wilde ook geen paars plus. Hij is de matchmaker van rechts. Dan moet hij nu geen krokodillentranen huilen.”

Rutte reageert met zijn duidelijke stellingname op kritiek van de linkse partijen en D66, die vinden dat eerst naar meerderheidskabinetten moet worden gekeken voor er over een in hun ogen instabiel minderheidskabinet wordt onderhandeld. Cohen, Halsema (GroenLinks) en Pechtold (D66) zullen dat vandaag kenbaar maken aan informateur Lubbers, die volgens hen in strijd heeft gehandeld met de opdracht van de Koningin om te zoeken naar meerderheidsvarianten. Rutte laakt de opstelling van Cohen. „Hij vroeg ons expliciet te gaan onderhandelen over rechts en nu dat lukt, is hij boos”, aldus Rutte. „In feite is Cohen de vroedvrouw van het minderheidskabinet.”

PVV-leider Wilders is het daarmee eens. „Echt ontzettend bedankt Job! Omdat jij een middenkabinet blokkeerde kan nu een rechtse politieke samenwerking ontstaan. Geweldig gedaan!” CDA-fractievoorzitter Verhagen: „Een middenkabinet blokkeren en dan moord en brand schreeuwen als rechts gloort. Cohen is niet geloofwaardig.”
Cohen, eat your heart out. 4 jaar in de oppositie, terwijl je toch al niet zo'n goede spreker bent. Dat wordt hakkelen bij elk debat.
  maandag 2 augustus 2010 @ 07:43:45 #73
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_84762075
Niet slim van Rutte. Maar dan ook ECHT niet slim. (Nog afgezien van de leugens in het bericht. Het was de VVD die Paars + blokkeerde met hun piketpaaltjes, bijvoorbeeld, en Lubbers heeft als opdracht ALLE meerderheidsvarianten te onderzoeken, niet alleen een 'rechts kabinet'). Hiermee maakt Rutte het mogelijk dat Nederland langer dan nodig zonder Kabinet zit, als de Kamer en de Koningin deze variant verwerpen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_84764956
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 07:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Niet slim van Rutte. Maar dan ook ECHT niet slim. (Nog afgezien van de leugens in het bericht. Het was de VVD die Paars + blokkeerde met hun piketpaaltjes, bijvoorbeeld, en Lubbers heeft als opdracht ALLE meerderheidsvarianten te onderzoeken, niet alleen een 'rechts kabinet'). Hiermee maakt Rutte het mogelijk dat Nederland langer dan nodig zonder Kabinet zit, als de Kamer en de Koningin deze variant verwerpen.
Oh als Rutten liegt zal er vast wel iemand komen die dit zal aangeven niet? Immers anders laat je je wel heel erg piepelen. Gezien het feit dat Joppie zijn mannetje wel staat verwacht ik binnen een uur een reactie van Joppie.
pi_84765539
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:52 schreef Linkerrijtje het volgende:Koop nog maar 2 Mondriaans en laat 5.000 oudjes maar jarenlang verrekken in hun verzorgingstehuizen.
Ik hoop dat je wel beseft dat die oudjes de komende jaren dankzij de VVD nog harder gaan verrekken? De VVD wil ze korten op hun toeslagen en ze extra laten betalen voor huur en maaltijden. En dat allemaal met gedoogsteun van Wilders die het zogenaamd ook zo goed met die oudjes voor had :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')