Kan Job beter niet doen, je vangt meer vliegen met stroop dan met zuur.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:16 schreef waht het volgende:
Als ik Job was zou ik me vanaf nu nooit meer scheren. Voornamelijk om angst in te boezemen bij de achterban van de PVV, daar zitten de meeste mensen met pogonofobie wat gelinkt is aan islamofobie.
1-0 voor remlof.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:10 schreef remlof het volgende:
Bij de beëdiging van het PvdA-CDA-SP-D66-GL kabinet onder zijn leiding natuurlijk.
Er kunnen nog een paar partijen afvallen, een meerderheid schijnt niet meer nodig te zijn tegenwoordig
Ja inderdaad, PvdA+SP+GL+D66 hebben al veel meer zetels samen dan VVD+CDAquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:24 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
1-0 voor remlof.
Overigens mag je dat CDA wel achterwege laten.![]()
Is dat zo? Ik ben de scores vergeten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja inderdaad, PvdA+SP+GL+D66 hebben al veel meer zetels samen dan VVD+CDA
Dan hebben ze geen meerderheid meer.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:24 schreef BradleyQ het volgende:
[..]
1-0 voor remlof.
Overigens mag je dat CDA wel achterwege laten.![]()
Klinkt stabielquote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja inderdaad, PvdA+SP+GL+D66 hebben al veel meer zetels samen dan VVD+CDA
Stabieler dan met gedoogsteun van een éénpersoonspartij die vrolijk tegen de democratische beginselen van onze rechtsstaat te keer mag blijven gaan.quote:
Denemarken Oostenrijk, daar hebben/hadden pvv-achtige partijen het ook voor het zeggen en toch functioneert het land nog prima. Geen mensen deporteert. Alleen een lage immigratie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Stabieler dan met gedoogsteun van een éénpersoonspartij die vrolijk tegen de democratische beginselen van onze rechtsstaat te keer mag blijven gaan.
Zal het inderdaad ook goed doen voor ons aanzien in het buitenland
Denemarken en Oostenrijk zijn kleine landjes op het wereldtoneel. Nederland doet altijd zijn uiterste best om aansluiting te vinden bij de groten. Die aansluiting kunnen we wel vergeten met de handtekening van een xenofoob onder het "gedoogakkoord".quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Denemarken Oostenrijk, daar hebben/hadden pvv-achtige partijen het ook voor het zeggen en toch functioneert het land nog prima. Geen mensen deporteert. Alleen een lage immigratie.
Nee, ik volg geen xenofoben op twitter.quote:Anyway, jij hebt de tweet gelezen van Wilders? Daarin vertelt hij hoe dhr Cohen zijn best gedaan heeft om Wilders in het zadel te helpen.
Dat zou zomaar kunnen gezien het feit dat informateur Lubbers nog niet aan de opdracht die hij van de koningin heeft gekregen heeft kunnen voldoen.quote:Ojah, en jij denkt dat de SP gaat regeren?
1quote:Op zaterdag 31 juli 2010 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Denemarken en Oostenrijk zijn kleine landjes op het wereldtoneel. Nederland doet altijd zijn uiterste best om aansluiting te vinden bij de groten. Die aansluiting kunnen we wel vergeten met de handtekening van een xenofoob onder het "gedoogakkoord".
[..]
Nee, ik volg geen xenofoben op twitter.
[..]
Dat zou zomaar kunnen gezien het feit dat informateur Lubbers nog niet aan de opdracht die hij van de koningin heeft gekregen heeft kunnen voldoen.
Dat heb'k nog nooit gedaan. En punt 2 is dat mijn pc vaag doet.quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:17 schreef Ringo het volgende:
Godschristus phpmystyle, leer es quoten..
Als Cohen zichzelf weet te blijven kan hij nog een goede invloed hebben op de landelijke politiek in dat opzicht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:42 schreef JellieVrolijk het volgende:
Ik denk dat Cohen inderdaad is ingezet om de PvdA naar een verkiezingszege te leiden. Net niet gelukt. Maar ik denk ook niet dat ie nu de partij maar gewoon in de steek gaat laten. Ik denk dat ie dus blijft zitten maar geef hem een jaar of twee, ongeacht de ontwikkelingen. Het lijkt me een gevoelig en eerlijk mens en ik denk dat meedraaien op het hoogste nivo hem parten zal gaan spelen, zowel fysiek als geestelijk. De rol van raddraaier ligt hem niet en die hebben we ook al genoeg in de politiek. Triest dat de politiek tegenwoordig RTL show nieuws schijnt te evenaren.
quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:56 schreef DrDentz het volgende:
Cohen in de oppositie hoort niet. Hij is een regent.
Jouw bericht staat helemaal vol met wishfull thinking.quote:Op zondag 1 augustus 2010 02:55 schreef herbert64 het volgende:
Verlaat? LOL... Het komende kabinet valt geheid vrij snel en dan kan niets het komende premierschap van Cohen meer in de weg staan. VVD zal verliezen en dan zal de PvdA de grootste partij worden. Daar twijfelt niemand over. De vraag is niet óf het komende kabinet zal vallen, maar wanneer. De PVV zal dan groeien en de PvdA waarschijnlijk ook iets. De PVV zal nooit regeren, dus daarom staat dan niets meer een premierschap van Cohen in de weg.
Even een leuk weetje: Churchill stotterde ook. Het heeft hem niet echt geremd, wel?quote:Op zondag 1 augustus 2010 07:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
![]()
Jobje, De Hakkelende Hakkelaar of De Stotterende Stotteraar.
Geweldig zal zijn optreden zijn op wereldniveau tussen de 'groten' der aarde als hij niets aan zijn spraakgebrek doet.
Behalve Balkenende 2 dan, en wat was dat ook al weer voor combinatie...?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:08 schreef PVVvoorNL het volgende:
[..]
Jouw bericht staat helemaal vol met wishfull thinking.kijk anders even welke partijen de afgelopen jaren een kabinet hebben laten vallen.. dat zijn voornamelijk de linkse partijen.
VVD en CDA zijn nu veel en veel rechtser geworden, en al helemaal met de hete adem van Geert in hun nek.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:10 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Behalve Balkenende 2 dan, en wat was dat ook al weer voor combinatie...?
Juist ja, minderheidskabinet VVD/CDA.
Nee hoor. Rechts wilde tegen de afspraken in een 2e verlenging Uruzgan. Rechts heeft de meeste kabinetten laten vallen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:08 schreef PVVvoorNL het volgende:
[..]
Jouw bericht staat helemaal vol met wishfull thinking.kijk anders even welke partijen de afgelopen jaren een kabinet hebben laten vallen.. dat zijn voornamelijk de linkse partijen.
Omdat ze 2 of 3 zetels hebben verloren?quote:Op zondag 1 augustus 2010 12:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Woutertje heeft het kabinet laten vallen zodat Joppie PM kon worden. Alleen het volk wou geen PvdA meer,....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |