True, dat zou die misschien nog uit kunnen zitten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:02 schreef VancouverFan het volgende:
Welnee....
Dit kabinet klapt voor de kerst weer. Verkiezingen in Januari, dan heeft Cohen weer een kans.
Commissaris bij de koningin wordt het dan. Kan ie het lekker rustiger aan doen. Alleen de provincie Noord-Holland is net vergeven aan Johan Remkes, dus hij zal wel genoegen moeten doen met een andere provincie.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:26 schreef Frano het volgende:
Hij is weg zodra de pvda weer een goedbetaald baantje voor hem heeft gevonden.
Hij schatte de kansen of het er zou komen ook verkeerd in.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
ik denk dat hij de inschatting wel kan maken hoelang het kabinet gaat zitten
Ach, maar hoelang het kabinet ong gaat zitten weet je niet. CDA en VVD mogen elkaar wel. Het hangt dus af van de betrouwbaarheid van Wilders. En dat is heel heel heel moeilijk te zeggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij schatte de kansen of het er zou komen ook verkeerd in.
Hij niet, maar de partij ook niet.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:08 schreef Frano het volgende:
Hij heeft nooit de intentie gehad om de partij te leiden, alleen om premier te zijn en stemmen te trekken.
Wilders roept van meet af aan al dat hij graag wil gedogen, dus ik denk niet dat hij snel de stekker eruit trekt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
Ach, maar hoelang het kabinet ong gaat zitten weet je niet. CDA en VVD mogen elkaar wel. Het hangt dus af van de betrouwbaarheid van Wilders. En dat is heel heel heel moeilijk te zeggen.
Die minderheidsregering heeft een veel langere houdbaarheid dan een meerderheidsregering met LPF Wilders erbij inderdaad.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:53 schreef Arcee het volgende:
[..]
Wilders roept van meet af aan al dat hij graag wil gedogen, dus ik denk niet dat hij snel de stekker eruit trekt.
Dit jammer genoeg, of misschien krijgt hij nog de functie waar hij achter aan zat in een paars plus kabinet. Al acht ik die kans klein...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:02 schreef VancouverFan het volgende:
Welnee....
Dit kabinet klapt voor de kerst weer. Verkiezingen in Januari, dan heeft Cohen weer een kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |