Wat je nu zegt grenst aan radicalismequote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is Nederland verwikkeld in een burgeroorlog. 8 jaar rechts beleid ondersteund door het continu verbaal neersabelen van een hele bevolkingsgroep trekt dit land niet. Ik denk dat zelfs ik naar de wapens zou grijpen dan.
Check alsjeblieft je spelling en kap met dat PVV-jargon.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij weet niet dat het leeuwendeel van de aangifte's geprullenmandeerd worden?
Als stadscommando's kinderen door de knieën gaan schieten ga ik stadscommando's door de knieën schieten. Maar dan moet je je wel afvragen wie er het eerst naar radicale maatregelen heeft gegrepen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat je nu zegt grenst aan radicalisme
Ik zit weer achter mijn mozillaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Check alsjeblieft je spelling en kap met dat PVV-jargon.
Tering, dit klinkt niet best. Waar heeft de pvv voorgesteld om kinderen door de knieën te schieten?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Als stadscommando's kinderen door de knieën gaan schieten ga ik stadscommando's door de knieën schieten. Maar dan moet je je wel afvragen wie er het eerst naar radicale maatregelen heeft gegrepen.
"Geprullenmandeerd", dat is van één van die zwakbegaafde PVV-kamerleden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zit weer achter mijn mozillaEn wat voor PVV-jargon?
Nou, ik hoorde gisteren in eenvandaag dat Richart De mos dat zei en ik vond dat wel leuk klinken. Maar nu bij nader inzien bestaat dat woord volgens mij geen eensquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
"Geprullenmandeerd", dat is van één van die zwakbegaafde PVV-kamerleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
20 mei. Lijkt me op z'n zachtst gezegd niet erg representatief meer.quote:
Luister ook naar wat die VVDer erop zegt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Tering, dit klinkt niet best. Waar heeft de pvv voorgesteld om kinderen door de knieën te schieten?
''ongeacht'' wie het zijn Remlof. Luisteren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Luister ook naar wat die VVDer erop zegt.
Remlof luistert niet naar wat rechts te zeggen heeft. Hij luistert liever naar linkse politici die schijt hebben aan de overheidsfinanciën, de overlast van allochtonen en de criminaliteitsbestrijding.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
''ongeacht'' wie het zijn Remlof. Luisteren.
In die peiling beslist niet.quote:
Ik zou dit haast als ophitsen en demagogie kunnen kwalificeren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is Nederland verwikkeld in een burgeroorlog. 8 jaar rechts beleid ondersteund door het continu verbaal neersabelen van een hele bevolkingsgroep trekt dit land niet. Ik denk dat zelfs ik naar de wapens zou grijpen dan.
Ik vind het raar dat je dit filmpje uitkiest, want de Roon wordt de vraag gesteld naar aanleiding van de uitlating van Wilders.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Luister ook naar wat die VVDer erop zegt.
Het is sowieso een overbodige opmerking gebleken: Vanaf 1:52 en verder.quote:De politie moet het recht krijgen met scherp te schieten op relschoppers. Dat zei PVV-voorman Geert Wilders dinsdag (dit is 29 mei 2007) na afloop van het vragenuurtje in de Tweede Kamer. Wilders opperde dit nadat vorige week een vriendschappelijke voetbalwedstrijd tussen Jong Oranje en Jong Marokko in Tilburg uit de hand liep.
Het optreden van de Tilburgse politie was een wanvertoning, stelde Wilders. De jeugdige Marokkaanse relschoppers zouden na de wedstrijd de vrije hand hebben gekregen. Ze moeten volgens Wilders keihard worden aangepakt. "Na een waarschuwing moet de politie het recht krijgen met scherp te schieten op bijvoorbeeld een been."
Je bevestigt werderom mijn punt dat je weinig of niets snapt van de politiekquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij weet niet dat het leeuwendeel van de aangiftes geprullenmandeerd worden?
Nou weet ik niet of wij hetzelfde lezen maar bij mij staat er:quote:
quote:Brede steun voor ‘premier Kroes’
Is dat een links iets dat ze iets lezen wat er niet staat?quote:ls Eurocommissaris Neelie Kroes de VVD-premierskandidaat wordt kan ze rekenen op brede steun: Kroes is als premier populairder dan Job Cohen en Jan Peter Balkenende. Dat blijkt uit onderzoek van EenVandaag.
Het ging erom dat Cohen boven Rutte uitkwam in die poll.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of wij hetzelfde lezen maar bij mij staat er:
[..]
[..]
Is dat een links iets dat ze iets lezen wat er niet staat?
mwah valt wel mee hoor. Rutte had en heeft het initiatief en blijkt meer te voelen voor extreem-rechts dan voor de PvdA. Daar kan Cohen niet veel aan doen natuurlijk...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:16 schreef eriksd het volgende:
Toch knap hoe Cohen het zo verpest heeft.
Er is er wel een hoop veranderd sinds 20 Mei. 10 Zetels aan PvdA stemmers ziet dat Job Cohen helemaal geen goede politicus is, en dat hij al helemaal geen premier moet worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Het ging erom dat Cohen boven Rutte uitkwam in die poll.
En toch op handen gedragen door de wanhopige linksen die geen goed alternatief hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:16 schreef eriksd het volgende:
Toch knap hoe Cohen het zo verpest heeft.
De 'boel bij elkaar houden' vanaf de oppositiebankjes gaat moeilijk worden vrees ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:59 schreef Urquhart het volgende:
Cohen is bij de PvdA binnengehaald en gepresenteerd als 'de nieuwe minister-president'. Nu hij dat niet is geworden, is dat wel een tegenvaller natuurlijk. Bovendien zijn voor een oppositieleider hele andere politieke kwaliteiten vereist, en ik ben benieuwd of Cohen die bezit. Ik vrees van niet.
Strijden tegen staadsdiscriminatie voor bepaalde geloven kan daarentegen wel weer prima van de oppositiebankjesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
De 'boel bij elkaar houden' vanaf de oppositiebankjes gaat moeilijk worden vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |