Ahhww!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef APK het volgende:
Hele tijd niet gezien, maar opeens komt hij weer dagelijks langs.![]()
[ afbeelding ]
in onze achtertuin baden er 2 houtduiven én 2 tortelduiven in de waterval...waarom zou je daarop schieten? in "het wild"/ "de natuur" schijten duiven toch ook in water als ze er in de buurt zitten?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:20 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Nee, maar ze kakken wel zijn hele vijver onder, samen met de omliggende stenen. Vandaar misschien. Ik heb hier toch al meerdere geweerschoten gehoord
hou wel ff in de gaten dat het niet gaat stortregenen....ze zitten in je goot toch?quote:
Ik denk gewoon dezelfde ouders, maar zeker weten doe ik het nietquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:33 schreef tuinfluiter het volgende:
APK, Lente!! Nestje bouwen.
Is dit het jonge nu volwassen duifje op de foto of vader of moeder duif. Wat denk je?
[ afbeelding ]
Misschien wel een neefje of nichtje.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:58 schreef APK het volgende:
Ik denk gewoon dezelfde ouders, maar zeker weten doe ik het niet
quote:
Zal de buurman leuk vindenquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:10 schreef tuinfluiter het volgende:
Misschien wel een neefje of nichtje.
Komt de rest van de familie binnenkort ook over.
Komt je droom uit.
Duoquote:Op vrijdag 1 april 2011 00:23 schreef APK het volgende:
[..]
Zal de buurman leuk vinden
Dit was aan het eind van de middag, bij het wisselen van de wacht:
[ afbeelding ]
Meer dan twee tegelijk heb ik nooit op het balkon gezien volgens mij
Heb ook nog geen eieren gezien, maar dat komt misschien omdat er duiven op zitten
TWEELINGquote:
Over twee weken dus?quote:
HA! het kan nu al:quote:
Winter is voorbij al een ruime week, dus ik kan langskomenquote:De voorjaarsschoonmaak of grote schoonmaak werd/wordt aan het einde van de winterperiode uitgevoerd.
Is die foto van nu?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |