Nergens te zien dus nu?quote:
Romantischquote:Mischien dat 'ie tegen zonsondergang even langs komt.
quote:
quote:Op maandag 16 augustus 2010 19:28 schreef APK het volgende:
Tot nu toe wel...
Mischien dat 'ie tegen zonsondergang even langs komt.
Beeldschone foto's, mooie kleuren, schitterend.quote:Op maandag 16 augustus 2010 20:35 schreef APK het volgende:
Er zijn nog wel sporen hoor, papa en mama zijn de druiven aan het consumeren:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:15 schreef APK het volgende:
Ach, als je niet met mensen om kunt gaan dan kom je al snel bij een paar Houtduiven terecht.
APK ik ben dankzij dit topic van je gaan houden.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:31 schreef APK het volgende:
Ik denk de wijde wereld in, Tuinfluitert...
Waarschijnlijk herkent hij zijn geboortegrond niet eens vanuit een vogelperspectief.
Het nest ga ik wel een keer opruimen als het een paar dagen droog is geweest.
HE'S ALIVE!!!!!!!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:00 schreef APK het volgende:
Guess who's back?![]()
[ afbeelding ]
Effe lekker in een plantenbak slapen.
[ afbeelding ]
Ja, heb je daar problemen mee ofzo?
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:00 schreef APK het volgende:
Guess who's back?![]()
Effe lekker in een plantenbak slapen.
Ja, heb je daar problemen mee ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Neeeeeeeequote:
Je bent deze weken heel druk met werken overdags .quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:32 schreef APK het volgende:
Ik ben een beetje een nachtmens, maar door omstandigheden (werk) moet ik tegenwoordig om 07.00u opstaan.
Wie kwam vanmorgen om 06.30u luidruchtig aanvliegen om mij aan te moedigen om vroeg op te staan?![]()
Mijn bed staat naast de vensterbank en waar hij (ik heb besloten dat het een hij is) zit is ongeveer 70cm van mijn hoofdkussen.
En gewoon blijven zitten als ik opsta en daarna koffie enzo in de vensterbank plaats.
Misschien is 'ie een beetje te relax.
Als ie een beetje mikt kan ie je zelfs wakker poepenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:32 schreef APK het volgende:
Ik ben een beetje een nachtmens, maar door omstandigheden (werk) moet ik tegenwoordig om 07.00u opstaan.
Wie kwam vanmorgen om 06.30u luidruchtig aanvliegen om mij aan te moedigen om vroeg op te staan?![]()
[ afbeelding ]
Mijn bed staat naast de vensterbank en waar hij (ik heb besloten dat het een hij is) zit is ongeveer 70cm van mijn hoofdkussen.
En gewoon blijven zitten als ik opsta en daarna koffie enzo in de vensterbank plaats.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Als ie een beetje mikt kan ie je zelfs wakker poepen![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:32 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:19 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een plantje neergezet om te vieren dat hij vandaag 4 weken oud is.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:19 schreef APK het volgende:
Ik heb een plantje neergezet om te vieren dat hij vandaag 4 weken oud is.
quote:
In je onderbroek op het dak rondhupsen?quote:
16.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:54 schreef APK het volgende:
Aleen als het er 17 zijn. [ afbeelding ]
Dagelijks.quote:
Aw, wat ontzettend leuk dat hij nog steeds bij je langs komt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Dagelijks.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg niets!quote:Een behoorlijk lui beest, hij vreet geen moer uit.
'S ochtends komt hij aanflapperen en vlak voor zonsondergang vertrekt hij weer richting een boom aan de gracht.
Houtduifje neemt uiteindelijk wel het goede voorbeeld van jou over,quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:20 schreef APK het volgende:
Dagelijks.![]()
Een behoorlijk lui beest, hij vreet geen moer uit.
'S ochtends komt hij aanflapperen en vlak voor zonsondergang
vertrekt hij weer richting een boom aan de gracht.
Wat tofquote:
Das wel ver vliegen hoor, naar Amsterdam!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Feelgoodtopic
![]()
En ik ben een beetje jaloers dat mijn jonge kraai niet zo trouw terugkeert naar mijn balkon.
Mss woont die nu ook wel bij jou!
Hé long time enz......quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik heb Hans al in geen weken meer gezien hoor
Zo te zien eet hij aardig zijn buikje vol.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:25 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat een dikkerd is het geworden.
Een echte FOK!erquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:20 schreef APK het volgende:
[
Een behoorlijk lui beest, hij vreet geen moer uit.
'S ochtends komt hij aanflapperen en vlak voor zonsondergang vertrekt hij weer richting een boom aan de gracht.
Ahh Pimpelmeesjesquote:Op zaterdag 4 september 2010 18:25 schreef APK het volgende:
Al een week niet meer gezien, alleen die ouwe komt af en toe nog even langs:
[ afbeelding ]
En hopelijk volgend jaar 'Het grote subtiele Pimpelmeesjes-topic'.![]()
[ afbeelding ]
Ook met elk jaar een nest?quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ahh Pimpelmeesjes![]()
Dat zijn m'n allerlieverlingst! Zitten ook al 108 jaar bij mn ouders in de tuin. Elk jaar.
Ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |