De binnenplaats is alleen bereikbaar via een bedrijfsruimte, kleine kans dat ze werken in het weekend.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:48 schreef Greys het volgende:
Hij wacht wel tot hij up kan.
En anders kom jij tot the rescue, plukt hem van dat binnenplaatsje en zet hem via die ladder daarboven
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan mensen die bij mij naar binnen gluren, dus ik doe dat ook vrijwel nooit bij anderen.quote:En OMG, wat kan jij lekker naar de buren glurenIs het wat, daar bij die gerania?
En die ladder, is die van jou of kan je die gebruiken? Want daarmee kan je dan misschien ook naar beneden dat plaatsje op? Of probeer zelf de tuinstoelkussenlandingsbaan, voor als je naar beneden moetquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:52 schreef APK het volgende:
[..]
De binnenplaats is alleen bereikbaar via een bedrijfsruimte, kleine kans dat ze werken in het weekend.
Dat zal ook wel anders zijn voor een provinciaaltje als ik. Ik zie daar meteen van die filmtaferelen voor me, sexende buren voor het raam enzoquote:Ik heb een verschrikkelijke hekel aan mensen die bij mij naar binnen gluren, dus ik doe dat ook vrijwel nooit bij anderen.
En waarschijnlijk zal hij wel redelijk goed landen gok ik? En dan gooi je gewoon voer naar benedenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
En die ladder, is die van jou of kan je die gebruiken? Want daarmee kan je dan misschien ook naar beneden dat plaatsje op? Of probeer zelf de tuinstoelkussenlandingsbaan, voor als je naar beneden moet
Ik zat ook meteen te kijkenquote:Dat zal ook wel anders zijn voor een provinciaaltje als ik. Ik zie daar meteen van die filmtaferelen voor me, sexende buren voor het raam enzo![]()
Ik zag hetquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef APK het volgende:
Die ladder leidt naar mijn dakterras en zit vast.
Ik heb ook even de post aangepast en de rolgordijnen bij de benedenburen naar beneden gedaan.
Bummer.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:01 schreef APK het volgende:
Die ladder leidt naar mijn dakterras en zit vast.
Partypooper!Fantasie-killer.quote:Ik heb ook even de post aangepast en de rolgordijnen bij de benedenburen naar beneden gedaan.
Het dak van die bedrijfsruimte heeft zo'n daklichtkoepel.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
OFFFFFFFFFFFFFFF leen de stoelkussens van Greys, gooi ze van het balkon en spring zelf als test om te kijken of het een beetje zacht landt
Believe me, er is daar geen thermiek.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:06 schreef childintime het volgende:
Als'ie precies de goede thermiek te pakken kan krijgen overleeft'ie het misschien wel. Is het plaatsje beneden afgesloten en kunnen er geen katten komen?
Mooi, dan zit'ie daar wel heel veilig. Eerst "vliegt" ie naar beneden en dan kan'ie daar lekker een beetje oefenen, tot'ie er echt zelf uit kan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Het dak van die bedrijfsruimte heeft zo'n daklichtkoepel.
Is al eens een kat van de bovenbuurvrouw doorheen geflikkerd.![]()
Verder kunnen daar geen katten komen.
Dat wordt dus echt 'The Great Gonzo'quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:09 schreef childintime het volgende:
Mooi, dan zit'ie daar wel heel veilig. Eerst "vliegt" ie naar beneden en dan kan'ie daar lekker een beetje oefenen, tot'ie er echt zelf uit kan.
Ik vind je heul schattigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Dat wordt dus echt 'The Great Gonzo'![]()
Mocht dat gebeuren dan ga ik 'em zelf maandag ophalen en weer op mijn balkon zetten tot hij echt zijn vliegbrevet heeft.
Ach, als je niet met mensen om kunt gaan dan kom je al snel bij een paar Houtduiven terecht.quote:
Jaja, gewoon een klein hartje heb jij, APK!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, als je niet met mensen om kunt gaan dan kom je al snel bij een paar Houtduiven terecht.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef APK het volgende:
Mocht dat gebeuren dan ga ik 'em zelf maandag ophalen en weer op mijn balkon zetten tot hij echt zijn vliegbrevet heeft.
Ik vind hem ook schattig.quote:
Hihihi.....als je hem weer terugzet, is hij binnen no time weer benedenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Kan ik niet over meepraten, maar wel dat je vanaf mijn eerste week mij flink wegwijs hebtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:15 schreef APK het volgende:
Ach, als je niet met mensen om kunt gaan dan kom je al snel bij een paar Houtduiven terecht.
Een pak van mijn Hart.quote:
Zulke typesquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 01:07 schreef childintime het volgende:Achter me kwam een auto aan en die moest ook stoppen (omdat mijn auto middenop de weg stilstond
) Ging die vent zitten toeteren en op zijn voorhoofd wijzen....
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:01 schreef Greys het volgende:
APK, Ugly update! Zit ie er nog?
Heeft ie al een ongeduldige en enigszins hysterische blik in de ogen, klaar voor de sprong?
Whut? Wát een joekelquote:
Nee joh, dat beest groeit als kool.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? Wát een joekelHeb ik nou al die foto's iets gemist
![]()
Ik begon al te denkenquote:
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:08 schreef APK het volgende:
Sociaal is 'ie ook, gewoon even gratis een plantje van de buurman bemesten.![]()
Wat goedquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:15 schreef APK het volgende:
Hij is 'em een kwartiertje geleden gepeerd!![]()
[ afbeelding ]
Hij heeft duidelijk minder moeite met gluren bij de buren dan ik.
[ afbeelding ]
....Ook nog effe kijken wat ze bij de buren in de slaapkamer uitvreten.
[ afbeelding ]
En gewoon weer terug omhoog naar mijn verdieping!
quote:
Hij maakt me zo trots!quote:
The fatso can fly!quote:En gewoon weer terug omhoog naar mijn verdieping!
Hij wil niet meer in het babybedje.quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:10 schreef APK het volgende:
Hij slaapt nu op de vensterbank van de laatste foto, terwijl hij gewoon terug naar het nest had kunnen wandelen.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:15 schreef APK het volgende:![]()
En waar zit Houtduifje nu?quote:Op zondag 15 augustus 2010 01:10 schreef APK het volgende:
Hij slaapt nu op de vensterbank van de laatste foto, terwijl hij gewoon terug naar het
nest had kunnen wandelen.
Woooohoo, hij kan het!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 21:15 schreef APK het volgende:
Hij zit gewoon weer op z'n nest, zal wel weer gaan stunten als het donker wordtquote:Op zondag 15 augustus 2010 12:55 schreef tuinfluiter het volgende:
En waar zit Houtduifje nu?
Komen de ouders nog weleens langs, of is het nu op eigen poten staan.
Aw kijk hem zittenquote:Op zondag 15 augustus 2010 21:03 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien wel de laatste foto.
Hij zat op de railing bij mijn raam te poseren, ik loop even naar een andere kamer en hoor wat 'flap flap flap' en weg was 'ie.
Dat gekke beest gaat pas vliegen als het bijna donker is.
Snap ik.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:03 schreef APK het volgende:
Dat gekke beest gaat pas vliegen als het bijna donker is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |