Ruh Roh.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:39 schreef Mykonos het volgende:
Volgens mij gaat het hier om Le Sacre du Printemps, van Stravinsky.
En ja, dat wist ik, moest alleen ff opzoeken van wie het ook al weer was...
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef Gehenna het volgende:
moest vandaag eerder kijken die van de orginal dixieland jass band had ik geweten
Mag Mykonos de OP nog eens goed doorlezen en een vraag bedenken zonder een punt te krijgen..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ruh Roh.
En nu? belsen?
Antwoord is namelijk wel goed...
Het gebeurt anders vaak zat, onder het mom 'goed genoeg'. Al helemaal als een vraag al een tijdje open staat en meerdere spelers geven aan het niet te weten of het te hebben opgezocht...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, dat lijkt me niet TSE..wat een kromme vraag.
Oja, da's van het Oudhollandse "opzoggen", was ik ff vergeten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oud Hollandse spelling, in het kader van 'Ken je klassiekers' hier...
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:19 schreef Mark het volgende:
Iemand vertellen dat ie kan opzoggen hoort niet in dit topic
met opzoggen kan ik zeggen dat dat kloptquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:23 schreef Gehenna het volgende:
zonder op te zoggen, kan ik zeggen dat het Dvorak moet zijn, zijn 9e sympfonie
Iig de guitigste kuiltjes dit jaarquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
His Purple Highness en Minneapolis Midget iig nog.
ah, daar wassie al geradenquote:
n00biedoobiedoo +1quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Freedy Johnson - No Violins
Lagwagon - Violins
Shriekback - My spine is the bass line
quote:is a rock band formed in 1977 by Electric Light Orchestra member Mik Kaminski on violins, and former member Mike de Albuquerque on guitar and vocals; plus Barry Dunnery (formerly of Necromandus), John Hodgson (drums), Paul Mann, John Marcangelo (keyboards) and Ian Whitmore (bass guitar and vocals).
At the time Kaminski was still a member of the Electric Light Orchestra, who were then enjoying their greatest success.
They released two albums, No Cause For Alarm (1979), and Stop Cloning About (1980); and later featured on the Electric Light Orchestra's compilation album, Friends & Relatives.In addition, in early 1979made the UK Singles Chart Top 40, thus becoming a one hit wonder with their instrumental single, "Clog Dance", which made Number 17 in March.
Same here ...quote:Op zondag 1 augustus 2010 22:55 schreef Grobbel het volgende:
Maar 'Wise Up' is het nummer dat nog het meest onlosmakelijk is verbonden met deze film. Instant kippenvel en een scene die me altijd zal bijblijven.
quote:Boot lickin, piss drinkin,
fingerfriggin, tit tweakin,
love bitin, arse lickin,
shit stabbin, mother fuckin,
spunk lovin, ball bustin,
cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin,
cool livin, ever givin
Ja, ik kwam niet verder dan " Iets met Bananas" .....quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:58 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
iggyinthehouse +1
Dit is de andere ; mooi stukje muziekgeschiedenis![]()
quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:19 schreef WeezerButler het volgende:
Useless man van Minty
Gerard Ekdom brult dat altijd woord voor woord mee
quote:An anonymous Russian billionaire has paid $1 million to star alongsidein her latest music video. The 30-year old man, simply referred to as Arkady, will forever immortalized in the video “
”.
Siquote:Op maandag 2 augustus 2010 13:35 schreef Gehenna het volgende:
zoveel geld, dat gaat dus over iets heel groots
Lady Gaga??
en haar laatste hit was toch alejandro?
1 miljoen voor Alicia Keysquote:
Er mag gestemd worden...quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:41 schreef ranja het volgende:
[..]
1 miljoen voor Alicia KeysZat eerder aan iemand als Britney Spears te denken maar blijkbaar heeft Lady Gaga die status ook al, volgens die miljardair in elk geval...
Dat is de zanger van Gym Class Heroes, genaamd Travis.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:59 schreef Gehenna het volgende:
Wie is deze stoere jongen dan?
[ afbeelding ]
idd Travis "Travie" McCoyquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:45 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Dat is de zanger van Gym Class Heroes, genaamd Travis.
al 3 goedquote:Op maandag 2 augustus 2010 17:15 schreef cafca het volgende:
The Clash - 1
The Nozems - 2
Mudhoney - 5
Van Morrison - 18
Husker Du -8
Ik geloof niet dat ik Tong ooit heb kunnen betrappen op het liefhebber zijn van mr. White in welke band dan ookquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:48 schreef Pink_Floyd het volgende:
Jack White op 3? White Stripes en The Raconteurs? Al was de eerste volgens mij in 2005...
Nederlandse punkband, en ook irl bekenden van Tong geloof ik.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:17 schreef Gehenna het volgende:
the nozems?? daar had ik nog nooit van gehoord...
cat stevensquote:Op maandag 2 augustus 2010 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Doen we er nog één vanavond?
[ afbeelding ]
Onder welke naam boekte hij z'n eerste hits?
2, maar misschien is dit er wel 1 van?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:36 schreef cafca het volgende:
Kris Kross waren toch drie van die kleine mannekes?
Geen Kris Kross.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:14 schreef ranja het volgende:
[..]
2, maar misschien is dit er wel 1 van?
3T waren de 3 kleine mannetjes en BVSMP de iets grotere kleine mannetjes...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:36 schreef cafca het volgende:
Kris Kross waren toch drie van die kleine mannekes?
Nee, ik weet het weer. Kriss Kross waren 2 van die mannekes die zo hard heen en weer jump jumpte dat het er 3 lekenquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 09:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
3T waren de 3 kleine mannetjes en BVSMP de iets grotere kleine mannetjes...
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:38 schreef WeezerButler het volgende:
Zie nu dat er een aardige Rasta vibe op de achtergrond te vinden is.
Een van de Marley telgen ???
Weer niet...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:45 schreef horned_reaper het volgende:
Calvin George Scott ? Ook wel Coco Tea genoemd......
Die is een stukje ouder...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 14:30 schreef bartrid het volgende:
Hij doet me denken aan Lee Scratch Perry...
Uit de spelregels:quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 18:29 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Er staat nog een vraag open...
quote:En als er een stilte valt?
Als een vraagsteller te lang, zeg een uur, niet reageert op antwoorden, dan wordt de openstaande vraag geparkeerd. Iemand anders mag dan een vraag stellen, zodat het spel gewoon verder kan.
Mocht de originele vraagsteller later nog terugkomen en het goede antwoord is gegeven, dan krijgt de user met het goede antwoord alsnog zijn punt, maar mag hij of zij geen nieuwe vraag stellen. Het spel is dan immers allang verder. Is het goede antwoord nog niet gegeven, dan kan de originele vragensteller eventueel, als hij weer een vraag mag verzinnen, de geparkeerde vraag opnieuw opbrengen.
Ook als degene die het goede antwoord gegeven heeft niet binnen een uur een nieuwe vraag stelt, mag een willekeurig iemand een vraag bedenken. Anders loopt het topic namelijk een beetje vast...
Het eerste optreden in Nederland van RATM nog gezien in 1992 in Paradiso.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zack 'Fuck You I Won't Do What You Tell Me' de la Rocha ...
Er stond helemaal geen antwoord open? :S Ik heb alle antwoorden die zijn gegeven afgewezen..... er is gewoon nog geen goed antwoord gegeven, en ik zit hier te wachten tot iemand met het juiste antwoord komt.quote:
Jouw vraag stond toch gewoon open? En als er meer dan een uur geen hints of verdere reacties komen van de kant van de vraagsteller dan mag er een nieuwe vraag worden gesteld. Dit is ingesteld om de vaart erin te houden, zoals ook in de spelregel omschreven staat.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er stond helemaal geen antwoord open? :S Ik heb alle antwoorden die zijn gegeven afgewezen..... er is gewoon nog geen goed antwoord gegeven, en ik zit hier te wachten tot iemand met het juiste antwoord komt.
Dan kan je altijd nog meer hints geven, of zelfs een rebus of zoquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 19:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er stond helemaal geen antwoord open? :S Ik heb alle antwoorden die zijn gegeven afgewezen..... er is gewoon nog geen goed antwoord gegeven, en ik zit hier te wachten tot iemand met het juiste antwoord komt.
Everon?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:44 schreef horned_reaper het volgende:
En zelf voor de mensen die totaal geen idee hebben waar ik het over heb zal ik een soort van Rebusgeven.
De bandnaam is opgedeeld uit een ander woord voor het engelse woord "Always" met daar aan vast de engelse vertaling van het nederlandse woord "Door" of "Op"
Zo niet, heb nog nooit van ze gehoord...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:49 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
MadMaster +1
Dat was niet zo moeilijk
naja, Jody stond behoorlijk lang op 1 in die zomer, als t m niet was, had ik het lastiger gehad, was toen niet zo met top 40 bezig. En als MC Hammer in 1990 niet t goede antwoord was, was het London beat wel.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:07 schreef Pink_Floyd het volgende:
Die laatste twee ik ook, maar dat het in je hoofd blijft hangen qua week!
Nee, we zijn nu weer helemaal bij...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:12 schreef WeezerButler het volgende:
Mmm, ik sluit me net aan. ligt het aan mij of is het een beetje chaotisch qua vragen ??
Had die hint niet gezien..., nu wel... and thinking...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:24 schreef MadMaster het volgende:
simon and garfunkel - el condor pasa (week14 t/m 20)
De link met Rob de Nijs en Elton John zie ik bij hen niet zo overigens...
Hmm goeie, maar dan ga ik toch eerder voor My special prayerquote:
Ow, niet gezien door al dat checken van de genoemde titels en uitvoerenden...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Opgezocht; het is sterker dan mezelf.
Volgens mijn bron is het goede antwoord al gegeven.
ChiefBigFoot +1quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:25 schreef ChiefBigFoot het volgende:
In the Summertime misschien?Van Mungo Jerry
Graag gedaan, ben zelf bezig om de onbekendere hits/uitvoerenden uit de kelders van de Top 40 weer wat helderder op het netvlies te krijgen, je komt soms de vreemdste zaken tegen...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel een lekkere hersenpijnigvraag
I Put A Spell On You & Up Around The Bend...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:22 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Pure gok was dat.
Creedence Clearwater Revival had twee nummer 1-hits in Nederland in 1970. Welke nummers waren dat?
Niet om het punt (die is dan voor Burnett), maar dat was niet opgenomen in de vraag...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:29 schreef ChiefBigFoot het volgende:
De goede antwoorden zijn gegeven, maar niet in de goede 'paren'.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet om het punt (die is dan voor Burnett), maar dat was niet opgenomen in de vraag...
Ik wel, via Photobucket en weet zeker dat het goed is, omdat ik de Guru een tijdje geleden ook al gevraagd heb. Ik kan op het werk Tinypic ook niet meer gebruiken, omdat er nu zo'n 'typ het woord in'-beveiliging opzit en dat werkt hier niet. Thuis wel...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |