Ruh Roh.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:39 schreef Mykonos het volgende:
Volgens mij gaat het hier om Le Sacre du Printemps, van Stravinsky.
En ja, dat wist ik, moest alleen ff opzoeken van wie het ook al weer was...
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:59 schreef Gehenna het volgende:
moest vandaag eerder kijken die van de orginal dixieland jass band had ik geweten
Mag Mykonos de OP nog eens goed doorlezen en een vraag bedenken zonder een punt te krijgen..quote:Op zaterdag 31 juli 2010 17:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ruh Roh.
En nu? belsen?
Antwoord is namelijk wel goed...
Het gebeurt anders vaak zat, onder het mom 'goed genoeg'. Al helemaal als een vraag al een tijdje open staat en meerdere spelers geven aan het niet te weten of het te hebben opgezocht...quote:Op zaterdag 31 juli 2010 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nou, dat lijkt me niet TSE..wat een kromme vraag.
Oja, da's van het Oudhollandse "opzoggen", was ik ff vergeten.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oud Hollandse spelling, in het kader van 'Ken je klassiekers' hier...
quote:Op zondag 1 augustus 2010 00:19 schreef Mark het volgende:
Iemand vertellen dat ie kan opzoggen hoort niet in dit topic
met opzoggen kan ik zeggen dat dat kloptquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:23 schreef Gehenna het volgende:
zonder op te zoggen, kan ik zeggen dat het Dvorak moet zijn, zijn 9e sympfonie
Iig de guitigste kuiltjes dit jaarquote:
quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
His Purple Highness en Minneapolis Midget iig nog.
ah, daar wassie al geradenquote:
n00biedoobiedoo +1quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Freedy Johnson - No Violins
Lagwagon - Violins
Shriekback - My spine is the bass line
quote:is a rock band formed in 1977 by Electric Light Orchestra member Mik Kaminski on violins, and former member Mike de Albuquerque on guitar and vocals; plus Barry Dunnery (formerly of Necromandus), John Hodgson (drums), Paul Mann, John Marcangelo (keyboards) and Ian Whitmore (bass guitar and vocals).
At the time Kaminski was still a member of the Electric Light Orchestra, who were then enjoying their greatest success.
They released two albums, No Cause For Alarm (1979), and Stop Cloning About (1980); and later featured on the Electric Light Orchestra's compilation album, Friends & Relatives.In addition, in early 1979made the UK Singles Chart Top 40, thus becoming a one hit wonder with their instrumental single, "Clog Dance", which made Number 17 in March.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |