gewoon makenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb er nog geen gehad
Als ik een keer tijd enz. heb dan ga ik er eentje makenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:37 schreef Ladylike het volgende:
begin maar eens met tomaat, ei, komkommer.. en ik denk dan ook nog aan bv spek, kaas, uien, div. sausjes...
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Mag ik ook een loempiaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:39 schreef Ladylike het volgende:
ik ga hier trouwens eens wat voedsel zoeken, ben bij mn schoonouders die er zelf niet zijn
maar er ligt altijd wel een pizza, loempia of stokbrood in de diepvries
ham, tomaat,komkommer, uien, ananas, mayo,ketchup, mosterd, cheddarcheese en natuurlijk de hamburgerquote:
kom maarquote:
voor mij eentje zonder die ananas aubquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ham, tomaat,komkommer, uien, ananas, mayo,ketchup, mosterd, cheddarcheese en natuurlijk de hamburger
als jij MPG oppikt...quote:
Doe mij er ook maar eentjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ham, tomaat,komkommer, uien, ananas, mayo,ketchup, mosterd, cheddarcheese en natuurlijk de hamburger
bak het deze keer eerstquote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:39 schreef Ladylike het volgende:
ik ga hier trouwens eens wat voedsel zoeken, ben bij mn schoonouders die er zelf niet zijn
maar er ligt altijd wel een pizza, loempia of stokbrood in de diepvries
moet je met LL maar meerijdenquote:
een pizza bakken? een loempia bakken? een stokbrood bakken?quote:
Weetje hoe ver dat is?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
moet je met LL maar meerijden
ik pik jou wel op, rijd op gasquote:
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 13:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een pizza bakken? een loempia bakken? een stokbrood bakken?![]()
maar goed dat nic kookt in de club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |