Poehee, wat wordt er toch veel gepost..
Trix en ook Sorboo, ik wil jullie een hele dikke

geven. Ik heb geen tips, want ik maak wat jullie meemaken maar af en toe mee, niets structueels dus. Maar als het voorkomt kan ik me echt radeloos voelen. Ik hoop gewoon echt heel erg dat er een ommekeer komt, dat Stef en Isabeau echt het plezier van slapen en slapen in je eigen bedje gaan waarderen.
Twinkly, jeetje ontzag voor de nachtvoedingen. En Niels is lekker bezig

wat gaat dat snel allemaal.
Emmaatje, kleine sterke meid, gefeliciteerd
Keshet, ik heb als lurker ontzettend meegeleefd, wat heftig was het allemaal. Ik heb zelfs een traantje gelaten toen ik het fotoverslag toen ze naar huis mocht (ik denk velen van ons) Ook voor jou (en natuurlijk je man/vriend) een dikke

voor alles wat jullie hebben meegemaakt het afgelopen half jaar. Niet al het begin is even leuk...
Ons soort van schemaatje
Rond 7 uur en soms later gaat wekker Mette
- tussen 7 en half 8 kv 180/6
- rond 10 uur fruit met water
- rond 12 uur brood met water op KDV diksap
- rond 1 uur soms wat later een kv 180/6
- in het geval van 3 flessen krijgt ze rond 5 uur warm eten en yoghurt met beetje diksap
maar momenteel zit ze op 4 flessen en wil ze rond deze tijd echt alleen maar een fles dan krijgt 2 uur daarna warm eteb enzo. en dan nog een late fles tijd daarvan varieert. ook weer 180/6
Ze krijgt ook tussendoortjes zoals crackertje, soepstengel en rijstewafel.
Qua opvoeding, ik ben ook een informatiejunk maar merk dat het wat betreft ouderschap helemaal niet opgaat, wat ik best vreemd vind van mezelf. Wij doen het erg op gevoel en putten uit onze waardes die we beiden van onze eigen opvoeding hebben meegekregen. Ook wij zitten beroepsmatig veel achter de laptop (wij hebben beiden laptops), dit proberen we wel met een gezonde balans te houden. Ik ben zelf opgegroeid in een huis waar de tv altijd aanstond (niemand keek er echt na) en waar 3 computers tot onze beschikking waren (mn vader had als hobbie knutselen met computers). Ik heb altijd de voorkeur gegeven aan buiten spelen en tekenen en knutselen.
Wij vinden dus de gezonde balans in opvoeding het belangrijkst, maar voor de rest hebben we nog niet echt een strijdplan. We zien het wel..
Vandaag heeft vriendlief aan de telefoon gehangen met het KDV. Duizendmaal sorry, onvrede helemaal terecht, ze werken eraan dat het beter gaat worden op de groep. Dat is ook de rede waarom ze Mettes vaste zorgleidster hebben laten gaan (oftewel contract niet verlengd). Ze verzorgde alleen en deed geen moeite om ook het extra's te doen. Daarom nooit naar buiten enz..
Van alle kindjes hangen er foto's aan de muur, wie ze zijn. Van Mette heeft er nooit wat gehangen, ook dit hebben we aangegeven. Ik ging haar ophalen vandaag en er hing een foto, ik moest mn traantjes even inslikken, werd er beetje emo van (ineens kan het wel)
Er is sinds een maandje een nieuwe leidster, die heel lief is, heb even goed met haar gepraat dat ik haar niks verwijt ofzo en dat het ook voor haar raar binnenkomen is. Maar ze heeft goede moed en wil het echt veranderen, hoop voor alle kindjes die nog op de groep komen dat dat ook echt gaat gebeuren. Ik zie het wel weer met iets meer vertrouwen toe de komende 2 maanden totdat ze naar de andere KDV gaat.
Voor de rest is de kleine dame vooral erg heftig, in vrolijkheid en verdriet...
Ik had een filmpje gemaakt maar jammergenoeg is het geluid beetje mislukt. Ze kletst ons de oren van de kop
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..