Jouw stomme vriendje is tofquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
Als hij zich kan losrukken van zijn psp
echt hoorquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:43 schreef mootie het volgende:
Ik heb nog wel ergens een rond de level 60 priests rondzwerven geloof ik.
Muhahaha met paniek doe je dat niet zo makkelijk, dus die vlieger gaat mooi niet op! Lutser.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Één keer per máánd naar de bios is duurder![]()
en da's ZONDER consumpties aldaar
Wat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Muhahaha met paniek doe je dat niet zo makkelijk, dus die vlieger gaat mooi niet op! Lutser.
Ik win
Oh, er is maar één Fok!mogelijkheid bij jullie thuis?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zit alweer achter zijn psp, maar ik por hem met mijn voet.
Ik moet zo'n prepaid kaard halen maar het is gaan vervelenquote:
Bg's? Arena?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik moet zo'n prepaid kaard halen maar het is gaan vervelen
Bij ons loopt het de spuigaten uit op het moment, 2 pc's en 2 laptopsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, er is maar één Fok!mogelijkheid bij jullie thuis?
Nee zoals een echte nerd heeft hij hier ook een minilaptopquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, er is maar één Fok!mogelijkheid bij jullie thuis?
Ik heb meer TV's staan hier, op het momentquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij ons loopt het de spuigaten uit op het moment, 2 pc's en 2 laptops
1. starcraft 1quote:
Neem die gast 's mee naar Klundert ofzeaux?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee zoals een echte nerd heeft hij hier ook een minilaptop
Welke Full Throttle?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
1. starcraft 1
2 starcraft 2
3 full throttle
rogues zijn vervelend gewordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik moet zo'n prepaid kaard halen maar het is gaan vervelen
Lief he, nerdvriendjes, die van mij ligt rustig een boek te lezen op de bank op zn Iphone.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee zoals een echte nerd heeft hij hier ook een minilaptop
Dat was ik al van plan, volgens mij zouden jullie 2 echt lol hebben samenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neem die gast 's mee naar Klundert ofzeaux?
Mehehe, hij is tofquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was ik al van plan, volgens mij zouden jullie 2 echt lol hebben samen
En nu moet ik trottle ofzo googlen want hij wil niet zeggen wat het is.
Had ik al gezegd dat het een lul is?
Ik mag Mera ook niet teveel helpenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Lief he, nerdvriendjes, die van mij ligt rustig een boek te lezen op de bank op zn Iphone.
Samen spelen vind ik wel afschuwelijk, zit ie steeds van boven te schreeuwen wat ik moet doen.
Nerdvriendjes FTW!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat waren ze altijd al, tegenwoordig pwn je ze hard in BG's met o.a. Huntards
'Waarom healde je me nou niet!!@#!@!@#"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mag Mera ook niet teveel helpen
Ze wil het allemaal "zelf doen"![]()
![]()
er is er maar 1?quote:
En als ik weer eens wat verfroezeld heb op mn lapje, kan hij het weer in ordnung machen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
Verkeerde quote, bedoelde een post van moots.
Ik ben de Healertquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:53 schreef mootie het volgende:
[..]
'Waarom healde je me nou niet!!@#!@!@#"
Er zijn er op z'n minst 2quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is er maar 1?
met Ben je moet het maar googelen
Ik ben ook altijd de healert, op mn casters ben ik zo slecht, als ik vrienden ze laat testen pullen ze gewoon 2 keer zoveel dps als ik.quote:
Mijn Main is gewoon dps Mage, waarmee ik hard pwnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd de healert, op mn casters ben ik zo slecht, als ik vrienden ze laat testen pullen ze gewoon 2 keer zoveel dps als ik.En voor melee ben ik te oud en langzaam
Resto shammies zijn leuk! Die healen als een tierelier. Ik speel het meest op mn druid, dat is mn grote liefdequote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn Main is gewoon dps Mage, waarmee ik hard pwn![]()
Ik speel nu met Mera en een paar vrienden op een nieuwe servert als Heal Shammy
Dat vind ik wel stoer, meisjeswarriors! En dan een gnomequote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Meer speelt een dikke vette dps Warrior
Ik heb mijn Druid nog op 50 weten te levelen voor de veel-fucking-sneller-levelen-patchquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Resto shammies zijn leuk! Die healen als een tierelier. Ik speel het meest op mn druid, dat is mn grote liefde
Nee, we spelen UITERAARD Horde, ze is een Orcquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel stoer, meisjeswarriors! En dan een gnome
yesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zijn er op z'n minst 2Maar jij bedoelt die van Tim Schafer, de maker van Brütal Legend
Ik speel ook meer voor de sociale kant, zit al een jaar of 3 in hetzelfde guild, met nog steeds een groot deel van dezelfde mensen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet zó niet aan dat soort spellen beginnen!
facebookspelletjes zijn al erg genoeg.
Echt hè? Te vergelijken met hier SC'en, die guild chatquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik speel ook meer voor de sociale kant, zit al een jaar of 3 in hetzelfde guild, met nog steeds een groot deel van dezelfde mensen.
Kom gesjellug bij ons op de servert danquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
de sociale kant is ook 1 van de problemen die ik voorzie ja.
Ik vind het al snel gezellig enzo.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Echt hè? Te vergelijken met hier SC'en, die guild chat
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:05 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben jullie de plaatjes in de OP wel gezien? Speciaal voor jullie gezocht!
Verder snap ik niet waar jullie het allemaal over hebben maar Adje.
Niet doen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom gesjellug bij ons op de servert dan
Of op de private server, bij mij, powerlevel ik je evenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom gesjellug bij ons op de servert dan
Ik ben ook op een private server begonnenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:05 schreef mootie het volgende:
[..]
En al mn kindjes worden zo groot! Ik leerde er een paar kennen toen ze 14/15 waren en nu gaan ze naar de uni enzo. Dat is serieus maf!
Rot 's op, jij komt ook retailquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Of op de private server, bij mij, powerlevel ik je even
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Niet doen!
bedenk er zo'n smiley met handje bij, (te lui om de code op te zoeken) hell no! Ik zou me op den duur ziek melden om te kunnen spelen gok ik.
Omg mn eerste BT, ik was echt nog heel dom, gingen we Supremus doen met de guild. Allemaal in baggergear enzo....... en TROTS dat we waren op onszelf.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ook op een private server begonnenMet Jappie en Talitha van de SC op Fok!
Was keck, maar het stoorde me zwaar dat BG's en nieuwe Instances niet functioneren. Bovendien is het allemaal net iets toffer op Retail, omdat je het daar in het "echt" hebt gehaald
De eerste keer Naxx was fucking epic
Waar zitten jullie dan nu? Ulduar al compleet speelbaar?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Omg mn eerste BT, ik was echt nog heel dom, gingen we Supremus doen met de guild. Allemaal in baggergear enzo....... en TROTS dat we waren op onszelf.![]()
Deze priv loopt ook nog redelijk achter, wel dezelfde patch, maar nog niet alle content. en nog aardig wat bugs en bosses die je niet kunt bevechten.
Ulduar deels te doen. Maar ze moeten keuzes maken, wat fixen we eerst, doen we eerst nieuwe content, of maken we Ulduar af, gaan we eerst alle spells fixen etc.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar zitten jullie dan nu? Ulduar al compleet speelbaar?
Daar zou ik schijtziek van wordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ulduar deels te doen. Maar ze moeten keuzes maken, wat fixen we eerst, doen we eerst nieuwe content, of maken we Ulduar af, gaan we eerst alle spells fixen etc.
Je hebt het over mijn meisje nu hèquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
Iew! Ian! Wat een eng beest!
hebben ze geen zachte, groende draakjes met ronde vormen?
[ afbeelding ]
Ik heb een heul lieve panda <3quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:13 schreef liesje1979 het volgende:
Iew! Ian! Wat een eng beest!
hebben ze geen zachte, groende draakjes met ronde vormen?
[ afbeelding ]
De achtergrondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Liesl kom nou gewoon ook?![]()
![]()
Kijk wat voor lol ik en Mera hebben
[ afbeelding ]
Mera d'r Orc in Easter Bunny Outfit
Ah Christ, geven ze op die servert de Companions gratis weg?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Een non combat pet! Heeft iemand voor me gedoneerd omdat ik mooie kleertjes had gebreid.
Gewoon Alliance spelen, dan kan je een elfje of een lief gnoompje kiezen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De achtergrond
maar het wezen
Vriendje vertelt mij dat het een ork is, prima maar ik zie een van geelzucht vetrokken wezen in een roze jurk en bunny ears,
Maar mera vind ik wél lief!
Deze las ik te laat, ik was bang dat ik het in mijn vorige post over mera had, maar ik had nooit gedacht dat Mera dat vliegende beest zou zijn.quote:
Neeeeeee moest met centjes gedoneerd worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah Christ, geven ze op die servert de Companions gratis weg?
Inderdaad!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon Alliance spelen, dan kan je een elfje of een lief gnoompje kiezen.
Retail > Privatequote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeee moest met centjes gedoneerd worden.
Die draak is mijn mount, die Orc met bunny ears is Meraquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Deze las ik te laat, ik was bang dat ik het in mijn vorige post over mera had, maar ik had nooit gedacht dat Mera dat vliegende beest zou zijn.
Technisch gezien is Mera ook mijn mount, maar da's een ander verhaalquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die draak is mijn mount, die Orc met bunny ears is Mera
Jullie moeten wel met z'n allen in een pension, maar dat maak ik goed met mijn live action humor.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:20 schreef liesje1979 het volgende:
Moots komt ook op de klundert meet, kunnen we nog even nalachen om het begin van de vlemmixchat.
hoe laat gaat de eerste trein terug dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jullie moeten wel met z'n allen in een pension, maar dat maak ik goed met mijn live action humor.
Weet ik veel?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
hoe laat gaat de eerste trein terug dan?
Jonguh!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oi! Niet neerbuigend doen tegen mijn Klundert
Jullie moeten geloof ik eerst met de bus naar een station komenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonguh!
Als Mera in den Haag had gewoond mochten we nu niet zeuren over Den haag.
Had ik al gezegd Den Haag?
We kunnen toch gewoon tot 4 uur ofzo doorgaan en dan de trein nemen?
Nachtnet
Sorry voor het gebrek aan hoofdletters, maar hand enzo.
Euh... Je woont in een huis dat nog niet bestaat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:30 schreef mootie het volgende:
Wij hebben ook net gehoord dat ons huis nu waarschijnlijk eindelijk gebouwd gaat worden, best eng.
Er is maar één Manu liedje, godverdomme.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:32 schreef liesje1979 het volgende:
Maar eerlijk is eerlijk!
Een dorpskroeg zoals op het filmpje van Mera
Voor Manu (Coos is er toch niet) voor Mera, en voor mijn Hoogezand. (Groningen maar gevoel is het zelfde.)
Neeeeeeee maar we hebben een nieuw huis gekocht, daar zouden ze afgelopen mei mee beginnen, maar er werden er niet genoeg verkocht.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Euh... Je woont in een huis dat nog niet bestaat?
Waar ga je wonen dan?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeeee maar we hebben een nieuw huis gekocht, daar zouden ze afgelopen mei mee beginnen, maar er werden er niet genoeg verkocht.![]()
En nu hebben ze een rijtje vol
Nee hoor, Manu vond veel muziek leuk.quote:
Die. En niets anders.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee hoor, Manu vond veel muziek leuk.
Welke is het voor jou?
[/quote]quote:Op maandag 1 juni 2009 00:22 schreef Manu82 het volgende:
Iemand postte laatst een liedje van Miss Montreal ofzo, welke was dat?
Sterksel, en we doen het alweer 8 jaar! Gamend en al.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar ga je wonen dan?En hoelang ben je al met je nerd samen?
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:41 schreef liesje1979 het volgende:
Nevermind Ian, volgens mij is het dezelfde,
8 jaarquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Sterksel, en we doen het alweer 8 jaar! Gamend en al.
Ik was in mijn Niet-Fok!ken periode toen het gebeurde, ik heb het volledig meegekregen maar er niets over gepost.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:43 schreef liesje1979 het volgende:
Damn! wat waren we er kappot van he?
Of in ieder geval ik, en velen met mij gok ik.
Meh, dat is maar een papiertje, zegt me niet zo gek veelquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
8 jaarKeck
Hoe zit het met trouwen bij jullie?
Raar, als ik die topics zo doorlees schiet ik gewoon vol, terwijl ik hem alleen kende van een paar postjes.quote:
Nah, ik weet niet hoe het bij jou is maar Sebasser was in mijn beginperiode echt "beroemd" zeg maar... En hij is ook bij ons in de SC voorbij gekomen... Ik heb mijn eerste naamtopic van die klootzak gehad.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Raar, als ik die topics zo doorlees schiet ik gewoon vol, terwijl ik hem alleen kende van een paar postjes.
Maar dat is meer verdriet voor anderen denk ik.
Volgens mij kwamen wij een beetje tegelijk op Fok!. Sebasser ken ik omdat hij wel eens in RLS rondzworf op zijn baggerronde.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nah, ik weet niet hoe het bij jou is maar Sebasser was in mijn beginperiode echt "beroemd" zeg maar... En hij is ook bij ons in de SC voorbij gekomen... Ik heb mijn eerste naamtopic van die klootzak gehad.
Het raakt je gewoonHet komt niet in je op dat zo'n "internet persoon" ook gewoon kan sterven.
Jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen wij een beetje tegelijk op Fok!. Sebasser ken ik omdat hij wel eens in RLS rondzworf op zijn baggerronde.
Serieus, wat een lul was je toen,quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:58 schreef Ian_Nick het volgende:
Liesl, Radiohead was toen ik zelfmoord ging plegen
En ik was bijna dood, staan we nu quitte?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Serieus, wat een lul was je toen,
Ik had het dagenlang niet meer,
Oprotten, ik woon straks weer gewoon in NLquote:
Met je private servertquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:16 schreef mootie het volgende:
We zijn nog niet begonnen! Even wachten tot iedereen er is....... 3 jaar later dus.
Ja.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:16 schreef mootie het volgende:
Ik heb overigens een gekke tic de laatste dagen. Helemaal verslaaf aan dadels met roomkaas, is dat erg?
zeg, hoe oud ben jij? van de foto in je fobo kan ik echt niks makenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:16 schreef mootie het volgende:
Ik heb overigens een gekke tic de laatste dagen. Helemaal verslaaf aan dadels met roomkaas, is dat erg?
Hmm soort dertiger als het ware.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:17 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
zeg, hoe oud ben jij? van de foto in je fobo kan ik echt niks maken
Kijk uit, ze neukt een mod.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:18 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Het feit dat jij borsten hebt is win
asl?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:17 schreef mootie het volgende:
Nu open ik dus een pakje dadels van 250 gram, en ik knaag het gewoon helemaal leeg!
Ik heb ook borsten, twee!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:18 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Het feit dat jij borsten hebt is win
Al die kuttopics zijn deaudt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Fok slaapt! Ik heb een oproep in een dode nachtbagger gedaan
Wat moet je er met twee dan!?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja! Dat zie je niet vaak, maar ik ben het levende bewijs dat het echt bestaat!
ja ok jij wint ook. jullie kunnen bonuspunten verdienen door jullie borsten tegen elkaar te wrijven. ja goedzo. toe maar.quote:
En wat doen de mensen die géén tetten hebben?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:20 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ja ok jij wint ook. jullie kunnen bonuspunten verdienen door jullie borsten tegen elkaar te wrijven. ja goedzo. toe maar.
swordfight!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En wat doen de mensen die géén tetten hebben?![]()
![]()
ok geilquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij slaapt al half maar ik vraag hem 1 post nog te maken, voor manu.
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten heb hem nog nooit gezienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is godverdomme een goeie Anime.
Wat loop je dan te namedroppen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:21 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten heb hem nog nooit gezien
Okay nouja we kunnen ook een trio doen. That's kinda my thing you know, ik wil nog wel een xtje een dptje leggen. Jatog.quote:
JA.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:22 schreef Xepa het volgende:
Jongens ik zat net in bed, en toen bedacht ik me iets, dus starte ik de computer op en ging snel naar fok! om deze vraag hier te stellen:
Als je een wortel peelt met een vork, heb je dan een gepeelde asperge met kokosnootsaus?
Ja man.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:22 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Okay nouja we kunnen ook een trio doen. That's kinda my thing you know, ik wil nog wel een xtje een dptje leggen. Jatog.
Hey ik heb hem wel al gedownload! Maar ik kom tijd tekort om alles wat ik wil zien te kijken ._.quote:
Ligt eraan. is de vork van plastic of van rvs?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:22 schreef Xepa het volgende:
Jongens ik zat net in bed, en toen bedacht ik me iets, dus starte ik de computer op en ging snel naar fok! om deze vraag hier te stellen:
Als je een wortel peelt met een vork, en vervolgens de Afrikaanse Ran-na Dans doet, en dan ff wacht, heb je dan een gepeelde asperge met kokosnootsaus?
q2dm1, railguns only?quote:
Het erge is dat ik niet eens een grapje maakte overigens. Dat wil ik echt vrij graag eens een keertje doen. Gewoon met een vriend een chick helemaal kapot neuken, zeg maar.quote:
Ja maar, de lulzors van je vriendquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:24 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Het erge is dat ik niet eens een grapje maakte overigens. Dat wil ik echt vrij graag eens een keertje doen. Gewoon met een vriend een chick helemaal kapot neuken, zeg maar.
Gewoon, als de ene even geen zin heeft neemt de ander het over, ze zijn behoorlijk sociaal naar elkaar toe.quote:
DNCORNHOLIO !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:25 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
nee joh, dm-deck16, enhanced shock rifle
Daar hoef ik niks mee te doen tochquote:
Nee: volbaggeren die shizzle!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:25 schreef liesje1979 het volgende:
ian, ik val om, mijn hand klopt aan alle kanten, ik wil naar bed,
Maar we gingen hem vol maken voor manu dus ga n u niet op kwaliteitsposts letten
Nee, maar die komt dan voorbij vliegenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:26 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Daar hoef ik niks mee te doen toch
Ik heb t overigens al een xtje soort van meegemaakt. Hihi. Meer zeg ik niet.
Nee, da's een peer. Jij hebt gewoon een bril nodig.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:26 schreef Xepa het volgende:
Jongens, is een aardbei die eigenlijk naar peer smaakt, een kalkoen?!
ik heb wel eens quake 3 gespeeldquote:
Gemiddeld 36 cm korterquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:27 schreef Xepa het volgende:
Jongens, hoe lang is een chinees zonder hoofd?
PAARS!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:26 schreef Xepa het volgende:
Jongens, zijn frambozen blauw als je ze tijdens het drinken van water plukt?
Ja want je proeft natuurlijk met je ogen, druiloorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, da's een peer. Jij hebt gewoon een bril nodig.
Jij niet dan? WAHAHA HOMO!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:27 schreef Xepa het volgende:
[..]
Ja want je proeft natuurlijk met je ogen, druiloor
Mwah. Zit ik niet zo over inquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, maar die komt dan voorbij vliegenEn in elk gat is hij al geweest enzo
![]()
![]()
Nee, fuck it, dit is de laatste SC ooitquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:27 schreef liesje1979 het volgende:
en we openen geen nieuwe, de eerste die wakkewr is post een ontbijtje
Manu doet het licht uit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, fuck it, dit is de laatste SC ooit
Ik zeg: we nemen de SHO SC over.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Manu doet het licht uit.
We zien jullie wel weer in 49
Zou je kunnen doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:29 schreef Xepa het volgende:
Jongens, als je een paard verkracht, kun je jezelf dan als een rioolrat verklaren?
Aantonen dat je een fucking groot linkeroor hebt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:30 schreef Xepa het volgende:
Jongens, wat is het nut om een glas water in je linkeroor te stoppen?
ik sta op 14.000 plus kills in q2 minstens 3 kwart op het MBOquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:27 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik heb wel eens quake 3 gespeeldop een public. dat was vrij simpel als ik met railgun ging spelen. won een van de eerste potjes die ik ooit speelde gelijk al op een server met iets van 15 man ofzo. jaja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soep met bazen troep.
Regel dan gewoon een hoer met je beste mattiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:31 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Nee ja kijk je moet natuurlijk wel een beetje progamen he
Dat ze dat zelf niet snappenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Aantonen dat je een fucking groot linkeroor hebt.
en ik hou van jou!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik sta op 14.000 plus kills in q2 minstens 3 kwart op het MBO
misschien weer is opzoeken binnenkort
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:31 schreef Xepa het volgende:
Jongens, wie is de president van nigeria?Mogen meisjes nooit antwoorden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik denk dat ik in UT wel meer dan 100k frags heb gemaakt. makkelijk zelfs. er zijn tijden geweest dat ik meer dan 8 uur per dag speelde. en ik heb gespeeld van eind 2000 tot 10 maanden terugquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik sta op 14.000 plus kills in q2 minstens 3 kwart op het MBO
misschien weer is opzoeken binnenkort
UTquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:33 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik denk dat ik in UT wel meer dan 100k frags heb gemaakt. makkelijk zelfs. er zijn tijden geweest dat ik meer dan 8 uur per dag speelde. en ik heb gespeeld van eind 2000 tot 10 maanden terugsays enough dont it ^^
Dat is wel heul sexyquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:33 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
ik denk dat ik in UT wel meer dan 100k frags heb gemaakt. makkelijk zelfs. er zijn tijden geweest dat ik meer dan 8 uur per dag speelde. en ik heb gespeeld van eind 2000 tot 10 maanden terugsays enough dont it ^^
kan je wel hebben met een potje quake gok ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Zorryquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar stond eerst wat anders, fucker!
Was hij gemeen tegen mij??????quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar stond eerst wat anders, fucker!
En dat voor een dooie!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:34 schreef Xepa het volgende:
Dit is het enigste topic die momenteel ngo leeft
Non man dat is naar. Gewoon met een vriend en diens vriendin ofzo, hahaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Regel dan gewoon een hoer met je beste mattie
Enigequote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:34 schreef Xepa het volgende:
Dit is het enigste topic die momenteel ngo leeft
Jongens ik ken nog een leuke grapquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zorry? Er is geen Zorry! enkel Zaat!![]()
De user die dát begrijpt krijgt een krat bier van me
morsdoodquote:
Je gaat toch niet de vriendin van je vriend liggen batsen?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:35 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Non man dat is naar. Gewoon met een vriend en diens vriendin ofzo, hahaDat heb ik wel een keer meegemaakt, maar niet all the way. En nog een andere x de kans gehad maar niet genomen (zij wilde wel maar hij geloof ik niet zo dus niet gedaan. zij vroeg of ik meedeed soort van. mja.)
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:35 schreef Xepa het volgende:
[..]
Jongens ik ken nog een leuke grap
Hoe noem je een inktvis zonder kop?
Een Inkt-zonderkop-vis
xDDDDD DXUDGAYGDXYGAYG XD![]()
![]()
![]()
Oprotten met die PSV fans!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:36 schreef liesje1979 het volgende:
[IM] Manu, deze is voor jou.
Voor hem dus.
Manu!
hoef je iig niet dat teringeind naar huis te fietsen!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:35 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
Non man dat is naar. Gewoon met een vriend en diens vriendin ofzo, hahaDat heb ik wel een keer meegemaakt, maar niet all the way. En nog een andere x de kans gehad maar niet genomen (zij wilde wel maar hij geloof ik niet zo dus niet gedaan. zij vroeg of ik meedeed soort van. mja.)
Hey, ik zou het ook niet chill vinden als het mijn vriendin was. Maar als hij het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je gaat toch niet de vriendin van je vriend liggen batsen?
Dat laatste stukje geeft mijn visie op het leven in deze eeuw perfect weerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:37 schreef Xepa het volgende:
[..]
Idd, deze gebagfger loopt veelste veel uit mwudg12379idfg31de
haha say what?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoef je iig niet dat teringeind naar huis te fietsen!
dan kan je blijven slapen jonge!!1!1!!!quote:
Jonguh! Hij is vol dat zie je toch??quote:Op zaterdag 31 juli 2010 04:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan kan je blijven slapen jonge!!1!1!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |