Jouw stomme vriendje is tofquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:38 schreef liesje1979 het volgende:
Als hij zich kan losrukken van zijn psp
echt hoorquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:43 schreef mootie het volgende:
Ik heb nog wel ergens een rond de level 60 priests rondzwerven geloof ik.
Muhahaha met paniek doe je dat niet zo makkelijk, dus die vlieger gaat mooi niet op! Lutser.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Één keer per máánd naar de bios is duurder![]()
en da's ZONDER consumpties aldaar
Wat?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Muhahaha met paniek doe je dat niet zo makkelijk, dus die vlieger gaat mooi niet op! Lutser.
Ik win
Oh, er is maar één Fok!mogelijkheid bij jullie thuis?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij zit alweer achter zijn psp, maar ik por hem met mijn voet.
Ik moet zo'n prepaid kaard halen maar het is gaan vervelenquote:
Bg's? Arena?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik moet zo'n prepaid kaard halen maar het is gaan vervelen
Bij ons loopt het de spuigaten uit op het moment, 2 pc's en 2 laptopsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, er is maar één Fok!mogelijkheid bij jullie thuis?
Nee zoals een echte nerd heeft hij hier ook een minilaptopquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh, er is maar één Fok!mogelijkheid bij jullie thuis?
Ik heb meer TV's staan hier, op het momentquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Bij ons loopt het de spuigaten uit op het moment, 2 pc's en 2 laptops
1. starcraft 1quote:
Neem die gast 's mee naar Klundert ofzeaux?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee zoals een echte nerd heeft hij hier ook een minilaptop
Welke Full Throttle?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
1. starcraft 1
2 starcraft 2
3 full throttle
rogues zijn vervelend gewordenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik moet zo'n prepaid kaard halen maar het is gaan vervelen
Lief he, nerdvriendjes, die van mij ligt rustig een boek te lezen op de bank op zn Iphone.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee zoals een echte nerd heeft hij hier ook een minilaptop
Dat was ik al van plan, volgens mij zouden jullie 2 echt lol hebben samenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Neem die gast 's mee naar Klundert ofzeaux?
Mehehe, hij is tofquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was ik al van plan, volgens mij zouden jullie 2 echt lol hebben samen
En nu moet ik trottle ofzo googlen want hij wil niet zeggen wat het is.
Had ik al gezegd dat het een lul is?
Ik mag Mera ook niet teveel helpenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Lief he, nerdvriendjes, die van mij ligt rustig een boek te lezen op de bank op zn Iphone.
Samen spelen vind ik wel afschuwelijk, zit ie steeds van boven te schreeuwen wat ik moet doen.
Nerdvriendjes FTW!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat waren ze altijd al, tegenwoordig pwn je ze hard in BG's met o.a. Huntards
'Waarom healde je me nou niet!!@#!@!@#"quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik mag Mera ook niet teveel helpen
Ze wil het allemaal "zelf doen"![]()
![]()
er is er maar 1?quote:
En als ik weer eens wat verfroezeld heb op mn lapje, kan hij het weer in ordnung machen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:53 schreef liesje1979 het volgende:
Verkeerde quote, bedoelde een post van moots.
Ik ben de Healertquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:53 schreef mootie het volgende:
[..]
'Waarom healde je me nou niet!!@#!@!@#"
Er zijn er op z'n minst 2quote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
er is er maar 1?
met Ben je moet het maar googelen
Ik ben ook altijd de healert, op mn casters ben ik zo slecht, als ik vrienden ze laat testen pullen ze gewoon 2 keer zoveel dps als ik.quote:
Mijn Main is gewoon dps Mage, waarmee ik hard pwnquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd de healert, op mn casters ben ik zo slecht, als ik vrienden ze laat testen pullen ze gewoon 2 keer zoveel dps als ik.En voor melee ben ik te oud en langzaam
Resto shammies zijn leuk! Die healen als een tierelier. Ik speel het meest op mn druid, dat is mn grote liefdequote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn Main is gewoon dps Mage, waarmee ik hard pwn![]()
Ik speel nu met Mera en een paar vrienden op een nieuwe servert als Heal Shammy
Dat vind ik wel stoer, meisjeswarriors! En dan een gnomequote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Meer speelt een dikke vette dps Warrior
Ik heb mijn Druid nog op 50 weten te levelen voor de veel-fucking-sneller-levelen-patchquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Resto shammies zijn leuk! Die healen als een tierelier. Ik speel het meest op mn druid, dat is mn grote liefde
Nee, we spelen UITERAARD Horde, ze is een Orcquote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel stoer, meisjeswarriors! En dan een gnome
yesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 02:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zijn er op z'n minst 2Maar jij bedoelt die van Tim Schafer, de maker van Brütal Legend
Ik speel ook meer voor de sociale kant, zit al een jaar of 3 in hetzelfde guild, met nog steeds een groot deel van dezelfde mensen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik moet zó niet aan dat soort spellen beginnen!
facebookspelletjes zijn al erg genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |