De gulden middenweg is het bestel waarin wij leven. Dus niet allerlei prachtige belastingvoordelen voor de allerrijkstenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:36 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat is dat de gulden middenweg? Alles een beetje van iedereen? De bezitter wordt vermoed een beetje eigenaar te zijn? Quid pro quo, stoffig Latijn. Hup, een grote sprong voorwaarts moet gemaakt worden, laat duizend bloemen bloeien!
Zolang de allerrijksten nog altijd véél meer betalen dan de allerarsmten heb je geen enkel recht van spreken, communistje van me.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De gulden middenweg is het bestel waarin wij leven. Dus niet allerlei prachtige belastingvoordelen voor de allerrijksten
Aah, de hoogtijdagen van het communisme. Dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zolang de allerrijksten nog altijd véél meer betalen dan de allerarsmten heb je geen enkel recht van spreken, communistje van me.
quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Aah, de hoogtijdagen van het communisme. Dat waren nog eens tijden
Aah collectivisatiequote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:13 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker ().
Klopt, begin van het einde van het Evil Empire.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:53 schreef RensWisse het volgende:
Reagan was op zijn manier misschien wel erger dan Bush. De Reagan/Thatcher as is wat mij betreft het begin van het einde geweest.
Gelukkig deed Amerika, bastion van kapitalisme, het in die tijd veel beter (quote:Op donderdag 5 augustus 2010 18:13 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeker ().
Zelfs Adam Smith was voorstander van het meer laten betalen door de rijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 17:45 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Zolang de allerrijksten nog altijd véél meer betalen dan de allerarsmten heb je geen enkel recht van spreken, communistje van me.
Eigenlijk wel, want Den Uyl heeft de staatsschuld minder doen oplopen dan de VVD/CDA kabinetten die daarna kwamen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:48 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Ook het laten wegknuppelen van de rode legers uit Afghanistan niet?
Maar idd, met een Den-Uyl achtige regering in heel Europa en de VS was het ook vast goedgekomen.
Je zou in die tijd liever in de planeconomieën van Duitsland of Rusland geleefd hebben?quote:Op donderdag 5 augustus 2010 20:11 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Gelukkig deed Amerika, bastion van kapitalisme, het in die tijd veel beter ()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |