The bagger is with me!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef JanPiraat het volgende:
you must not use the force that much Timmm don't go to the dark side
Nu heb je het al verpest. Laat maar lekker dichtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef Myraela het volgende:
Dicht nu. Timmmm wil graag zijn monoloog overdoen.
quote:
Myraela kent me te goedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu heb je het al verpest. Laat maar lekker dicht
Jullie moderators spelen allemaal onder 1 hoedjequote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Myraela het volgende:
Mijn stagair heeft dit topic te vroeg geopend. Het is nog geen 12 uur. Slotje.
Ik heb het over timmmmm schat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
En stagiarIk heb jouw vliesje doorbroken
Dat past nooit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jullie moderators spelen allemaal onder 1 hoedje
Ik ben jouw stagiair niet, ik ben murps bitch.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Myraela het volgende:
Mijn stagair heeft dit topic te vroeg geopend. Het is nog geen 12 uur. Slotje.
quote:
Dat is nog erger.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben jouw stagiair niet, ik ben murps bitch.
Jonguh, je loopt stage. Dan ben je een stagair.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben jouw stagiair niet, ik ben murps bitch.
Sommige worden geboren met dit talent. Andere moeten het leren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga toch niet bij een newbmod stagelopen.
Ik loop stage, maar ik ben jouw stagiair niet. de ITnerd bij het bedrijf om de hoek heeft ook stagiairs, die zijn ook niet van jouquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jonguh, je loopt stage. Dan ben je een stagair.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sommige worden geboren met dit talent. Andere moeten het leren.
Ga nu maar koffie halenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik loop stage, maar ik ben jouw stagiair niet. de ITnerd bij het bedrijf om de hoek heeft ook stagiairs, die zijn ook niet van jou
Goeden vraach.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef I_Need_Money het volgende:
Als jullie blauwe elkaar uitschelden, is het dan ook crewbash?
Wij doen dat niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef I_Need_Money het volgende:
Als jullie blauwe elkaar uitschelden, is het dan ook crewbash?
Man man man, ik zag het, dat was een goeie, timmmmmquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:39 schreef timmmmm het volgende:
GHIHIHIHIH, zagen jullie dat?!?! Myraela zegt dat doen wij niet...
EN DAN DOET HIJ HET TOCH!!!!!!!!!!
Bedankt, timmmmm, ik vond het ook een gevatte van mezelf.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Man man man, ik zag het, dat was een goeie, timmmmm
En dat mag ook gezegd worden! Chapeau!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bedankt, timmmmm, ik vond het ook een gevatte van mezelf.
Bij mij heb jij ook een blauw kleurtjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
Geilen jullie op je blauwe kleurtje? Ik zou dat wel doen.
Ja, ik heb mijn eerste post met blauw geprintscreent, uitgeprint en er overheen geplast. Daarna laten drogen en op mijn muur geplakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
Je maakt me gek met je uitspraken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn eerste post met blauw geprintscreent, uitgeprint en er overheen geplast. Daarna laten drogen en op mijn muur geplakt.
Ik heb last van een continue erectie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn eerste post met blauw geprintscreent, uitgeprint en er overheen geplast. Daarna laten drogen en op mijn muur geplakt.
Machtsmisbruik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
Opgelost:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 23:43 door remlof:
Topicstatus: normaal/open -> open-nomodclose.
Hij was al een hele tijd definitief open heur, het is nu vervroegde nachtbagger.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
Opgelost:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 23:43 door remlof:
Topicstatus: normaal/open -> open-nomodclose.
Ik heb de mijne echt nogquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk anders even naar de entries van dit topic. Ik ben bang dat ik hier de enige ben die zijn macht misbruikt.quote:
Was voor FOK! deurhangers, voor het reclame topic...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom lijkt haar hoofd op het mijne?
Ik was eerst oranje, dat was dan weer minder tof.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb de mijne echt nog
[ afbeelding ]
Wtf, linkje?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Was voor FOK! deurhangers, voor het reclame topic...
Ik wou roze maar het mocht niet van Remlof...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was eerst oranje, dat was dan weer minder tof.
o.us dan, die meteen zijn oranje opgaf toen hij blauw ging worden, omdat het anders niet te zien zou zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was eerst oranje, dat was dan weer minder tof.
Wtf, serieus!?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
o.us dan, die meteen zijn oranje opgaf toen hij blauw ging worden, omdat het anders niet te zien zou zijn
Men, dat is baas.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
[PAINT] *hier* Hoe reclame te maken voor FOK/ONZ?
Wat een faal.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
o.us dan, die meteen zijn oranje opgaf toen hij blauw ging worden, omdat het anders niet te zien zou zijn
Kliot ik zocht hem nadat ik hem net ff zagquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef Myraela het volgende:
Waarom staat dit topic nu onderaan in de lijst, zo vinden onze nieuwe vrienden ons niet.
quote:
Hou van je slettebakquote:
Ja baas boven baasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:04 schreef Autiestje het volgende:
Ik doe dan nog zo mijn best voor een 0:00 timing
En al die moeite die je in de OP had gestoken, heul voor nietsquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:04 schreef Autiestje het volgende:
Ik doe mijn best voor een FiPoquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:04 schreef Autiestje het volgende:
Ianquote:
Exclusief voor kwaliteituserts.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef Tassiepassie het volgende:
In de bagger van zondag post ik foto's van de bagger bij mij thuis op zaterdag
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
hoeba hoeba hoeba hop hopLong time no seeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:09 schreef Alexxxxx het volgende:
hoeba hoeba hoeba hop hopding ding ding ding dong dongSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
oh my....quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef Tassiepassie het volgende:
Je weet trouwens dat je dezelfde icon als Greys hebt?quote:
Hey Feans famke!quote:
idd ja!!quote:
quote:
TLK zou me jouw msn geven maar die is altijd te ver heen door de whiskyquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:10 schreef Torrio het volgende:
[..]
Lang geleden, ondertussen is iedereen al getrouwd en kinderen enzo
Nee want ik weet niet wie dat is ?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je weet trouwens dat je dezelfde icon als Greys hebt?
Fotoboek van Userquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nee want ik weet niet wie dat is ?
vast niet, wij welquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Waar blijven de picsquote:
ik ben 12, wat is Greys?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Die fop is zo kut he.quote:
feesten is voor homo;squote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Houden nachtbaggeraars eigenlijk allemaal van feesten?
(Verkapte spam, maar Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2)
tasquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:14 schreef Tassiepassie het volgende:
Zelfs ik weet dat en ik ben nog newbee of zoiets
Ik ken haar nog van het ESF.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja tuurlijk wel
Greys is een kjoeteie en zo
Ik ben daarbij mits users die ik een beetje kenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Houden nachtbaggeraars eigenlijk allemaal van feesten?
(Verkapte spam, maar Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2)
Wiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:15 schreef Tassiepassie het volgende:
oeh krijg een pm van een lekkere kerel
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben daarbij mits users die ik een beetje ken
Ik heb CD opstaan dus kan niks postenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:15 schreef Kally het volgende:
Wat een kut bagger![]()
Ik wil muziek en foto's
Ik ben bezet hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:15 schreef Tassiepassie het volgende:
oeh krijg een pm van een lekkere kerel
Morgen krijg je die. Heb toenstraks gevraagtquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
TLK zou me jouw msn geven maar die is altijd te ver heen door de whisky
quote:
hihi daar sta ik ook opquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:08 schreef Tassiepassie het volgende:
Hihi gelukkigquote:
Edward, American History Xquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder het hakenkruis enzo
wtfquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:17 schreef Franneh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dat is ook een trend aan het worden.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:18 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Hihi gelukkig![]()
Wil niet na aperig doen met usericons wat je wel vaak ziet bij andere hier
Lachen is gezondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:19 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Ik mag hier helemaal niet om lachen
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat is ook een trend aan het worden.
Ik had het over die Voequote:
Ow Voequote:
Jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
in fightclub is ie topless zonder neptattoos
Nee, maar heb je lang niet gesproken, sindsdien heb ik kinderen gekregen en ben ik getrouwd, gescheiden en hertrouwdquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:19 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja en? ben je dan ineens niet meer lekker ofzo?
Ohhh ok!! Nou dan zal ik mijn vriend maar niet dumpenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee, maar heb je lang niet gesproken, sindsdien heb ik kinderen gekregen en ben ik getrouwd, gescheiden en hertrouwd
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ohhh ok!! Nou dan zal ik mijn vriend maar niet dumpenben ik net te laat!
hihi je bent dronkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef Franneh het volgende:
hahaha ik zat me af te vragen waarom er niemand meer reageerde maar ik deed steeds pagina 4 refreshen ..
Hoe sad
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef Franneh het volgende:
hahaha ik zat me af te vragen waarom er niemand meer reageerde maar ik deed steeds pagina 4 refreshen ..
Hoe sad
meeste tot 1:00, over welke vestiging hebben we het?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Tot hoe laat is de mac drive open, 12u?
maastricht tot 3 geloof ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Tot hoe laat is de mac drive open, 12u?
be careful what you wish forquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef Kally het volgende:
Jezus waar zijn de pics? wat een triest zooitje
Moet je wel wat whiskey in huis hebben hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jong kom jij maar eens snel op bezoek
Arnhem, maar anders pak ik er wel eentje aan de snelweg. Nog even snel voordat die sluit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meeste tot 1:00, over welke vestiging hebben we het?
Ik maakte een grapjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:25 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee dronken ben ik nou ook weer niet
Waarom?quote:
ja heb ik !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Moet je wel wat whiskey in huis hebben he
Het is KC Greemquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:26 schreef Franneh het volgende:
Die mcgreek of greekmac. sucks ass trouwens.. wat een flauwe kutzooi of ligt dat aan mijn mcdonalds??
Is het eigenlijk mac of mc?
quote:
EN WAT HEEFT DIE GOZER WAT IK NIET HEB?!?!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Grote orgie hoorde ik, hebben de muren een nieuwe beurt nodig?
Mijn nichtje is de buurvrouw van tas dus we moeten rustig aan doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Grote orgie hoorde ik, hebben de muren een nieuwe beurt nodig?
Zekerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
haha
Muziek erbij, alcohol en fokken. kan wel leuk zijn
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
EN WAT HEEFT DIE GOZER WAT IK NIET HEB?!?!!!Hij heeft centen en wij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wij zijn beter weetje![]()
[..]
EN WAT HEEFT DIE GOZER WAT IK NIET HEB?!?!!!een witte onderbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tssss die kwamen zelfs mijn sangria opdrinken dus die houden ook van feestenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn nichtje is de buurvrouw van tas dus we moeten rustig aan doen.
[..]
EN WAT HEEFT DIE GOZER WAT IK NIET HEB?!?!!!Helemaal niks schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
En hij heeft ook wat meer tietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij heeft centen en wij niet.
Maar wij zijn beter weetje
haiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hoeveel mannen heb je dan wel niet uitgenodigd?
nomnomnomquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja voor de mannen dan ook maar
Eerste heb ik opstaan. Lekker hardquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef Franneh het volgende:
[..]
Zeker![]()
Alcohol zit er al in, muziek en fok zijn aanwezig
Nou TLK, wordt een kinky feestje zo met je nichtje erbijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
tssss die kwamen zelfs mijn sangria opdrinken dus die houden ook van feesten
er komen evenveel vrouwen ongeveer hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hoeveel mannen heb je dan wel niet uitgenodigd?
Hoorde het al, haiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haiik schijn de slet van fok te zijn, dus ik ben er bij
nee gekkiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:31 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nou TLK, wordt een kinky feestje zo met je nichtje erbij![]()
die kwamen aleen hoor dat was al tijdje terug, morgen komen die nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:31 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nou TLK, wordt een kinky feestje zo met je nichtje erbij![]()
quote:
ik heb er veel voor over Tas een handje te geven, jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hoorde het al, hai![]()
Maarre, Fryslan en Belgie, dat ligt wel ver van elkaar?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er veel voor over Tas een handje te geven, jaze is het waard
Ik vind het echt vet dat ik je eindelijk eens mag ontmoeten na 5 jaar fokquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er veel voor over Tas een handje te geven, jaze is het waard
quote:
we zijn elkaar al vaak tegen gekomen in de nachtelijke bagger de afgelopen jaren inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het echt vet dat ik je eindelijk eens mag ontmoeten na 5 jaar fok
En foboquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we zijn elkaar al vaak tegen gekomen in de nachtelijke bagger de afgelopen jaren inderdaad
En nou 1 zonder handquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Kally het volgende:
[ http://xs118.xs.to/xs118/07344/blac.jpg&t=1]afbeelding ]
Ja beeb post eens wat danquote:
Die is uit dat topic toch.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Kally het volgende:
quote:
maor!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Kally het volgende:
Nah googlequote:
hoi zwaai eens terug met dat handjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Kally het volgende:
Want ik heb hem ook in dat Gewaagd en gedurft of whatever gezien.quote:
Ja klopt iddquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Want ik heb hem ook in dat Gewaagd en gedurft of whatever gezien.
Jij ook zoeken danquote:
quote:
Wie zegt dat?quote:
Jawel! Lees je fobo dan ongeduldigequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je mijn liedjes voor jou niet gezien op pagina 5 ?
watjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje dronken![]()
2 topics, msn en fobo gaat niet samen
Ik ben geen mod.quote:
haha is goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef Tassiepassie het volgende:
@TLK: neem morgen eens een beetje whisky mee...ik wil eens proeven
Ja hallo wat ben je nou voor man.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje dronken![]()
2 topics, msn en fobo gaat niet samen
Ik wel.. nu lukt het ook nogquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:40 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja hallo wat ben je nou voor man.
Ohnee mannen kunnen niet meerdere dingen tegelijk doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |