Ohhh ok!! Nou dan zal ik mijn vriend maar niet dumpenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:21 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nee, maar heb je lang niet gesproken, sindsdien heb ik kinderen gekregen en ben ik getrouwd, gescheiden en hertrouwd
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:22 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ohhh ok!! Nou dan zal ik mijn vriend maar niet dumpenben ik net te laat!
hihi je bent dronkenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef Franneh het volgende:
hahaha ik zat me af te vragen waarom er niemand meer reageerde maar ik deed steeds pagina 4 refreshen ..
Hoe sad
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:23 schreef Franneh het volgende:
hahaha ik zat me af te vragen waarom er niemand meer reageerde maar ik deed steeds pagina 4 refreshen ..
Hoe sad
meeste tot 1:00, over welke vestiging hebben we het?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Tot hoe laat is de mac drive open, 12u?
maastricht tot 3 geloof ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Tot hoe laat is de mac drive open, 12u?
be careful what you wish forquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef Kally het volgende:
Jezus waar zijn de pics? wat een triest zooitje
Moet je wel wat whiskey in huis hebben hequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jong kom jij maar eens snel op bezoek
Arnhem, maar anders pak ik er wel eentje aan de snelweg. Nog even snel voordat die sluit.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meeste tot 1:00, over welke vestiging hebben we het?
Ik maakte een grapjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:25 schreef Franneh het volgende:
[..]
Nee dronken ben ik nou ook weer niet
Waarom?quote:
ja heb ik !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:26 schreef Torrio het volgende:
[..]
Moet je wel wat whiskey in huis hebben he
Het is KC Greemquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:26 schreef Franneh het volgende:
Die mcgreek of greekmac. sucks ass trouwens.. wat een flauwe kutzooi of ligt dat aan mijn mcdonalds??
Is het eigenlijk mac of mc?
quote:
EN WAT HEEFT DIE GOZER WAT IK NIET HEB?!?!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Grote orgie hoorde ik, hebben de muren een nieuwe beurt nodig?
Mijn nichtje is de buurvrouw van tas dus we moeten rustig aan doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Grote orgie hoorde ik, hebben de muren een nieuwe beurt nodig?
Zekerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
haha
Muziek erbij, alcohol en fokken. kan wel leuk zijn
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
EN WAT HEEFT DIE GOZER WAT IK NIET HEB?!?!!!Hij heeft centen en wij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wij zijn beter weetje![]()
[..]
EN WAT HEEFT DIE GOZER WAT IK NIET HEB?!?!!!een witte onderbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tssss die kwamen zelfs mijn sangria opdrinken dus die houden ook van feestenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn nichtje is de buurvrouw van tas dus we moeten rustig aan doen.
[..]
EN WAT HEEFT DIE GOZER WAT IK NIET HEB?!?!!!Helemaal niks schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
En hij heeft ook wat meer tietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij heeft centen en wij niet.
Maar wij zijn beter weetje
haiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hoeveel mannen heb je dan wel niet uitgenodigd?
nomnomnomquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja voor de mannen dan ook maar
Eerste heb ik opstaan. Lekker hardquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef Franneh het volgende:
[..]
Zeker![]()
Alcohol zit er al in, muziek en fok zijn aanwezig
Nou TLK, wordt een kinky feestje zo met je nichtje erbijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
tssss die kwamen zelfs mijn sangria opdrinken dus die houden ook van feesten
er komen evenveel vrouwen ongeveer hoorquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hoeveel mannen heb je dan wel niet uitgenodigd?
Hoorde het al, haiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
haiik schijn de slet van fok te zijn, dus ik ben er bij
nee gekkiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:31 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nou TLK, wordt een kinky feestje zo met je nichtje erbij![]()
die kwamen aleen hoor dat was al tijdje terug, morgen komen die nietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:31 schreef Torrio het volgende:
[..]
Nou TLK, wordt een kinky feestje zo met je nichtje erbij![]()
quote:
ik heb er veel voor over Tas een handje te geven, jaquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hoorde het al, hai![]()
Maarre, Fryslan en Belgie, dat ligt wel ver van elkaar?
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er veel voor over Tas een handje te geven, jaze is het waard
Ik vind het echt vet dat ik je eindelijk eens mag ontmoeten na 5 jaar fokquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb er veel voor over Tas een handje te geven, jaze is het waard
quote:
we zijn elkaar al vaak tegen gekomen in de nachtelijke bagger de afgelopen jaren inderdaadquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind het echt vet dat ik je eindelijk eens mag ontmoeten na 5 jaar fok
En foboquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we zijn elkaar al vaak tegen gekomen in de nachtelijke bagger de afgelopen jaren inderdaad
En nou 1 zonder handquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Kally het volgende:
[ http://xs118.xs.to/xs118/07344/blac.jpg&t=1]afbeelding ]
Ja beeb post eens wat danquote:
Die is uit dat topic toch.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Kally het volgende:
quote:
maor!quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Kally het volgende:
Nah googlequote:
hoi zwaai eens terug met dat handjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:34 schreef Kally het volgende:
Want ik heb hem ook in dat Gewaagd en gedurft of whatever gezien.quote:
Ja klopt iddquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:36 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Want ik heb hem ook in dat Gewaagd en gedurft of whatever gezien.
Jij ook zoeken danquote:
quote:
Wie zegt dat?quote:
Jawel! Lees je fobo dan ongeduldigequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:36 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Heb je mijn liedjes voor jou niet gezien op pagina 5 ?
watjequote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje dronken![]()
2 topics, msn en fobo gaat niet samen
Ik ben geen mod.quote:
haha is goedquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef Tassiepassie het volgende:
@TLK: neem morgen eens een beetje whisky mee...ik wil eens proeven
Ja hallo wat ben je nou voor man.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje dronken![]()
2 topics, msn en fobo gaat niet samen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |