quote:
EN WAT HEEFT DIE GOZER WAT IK NIET HEB?!?!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ikquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Grote orgie hoorde ik, hebben de muren een nieuwe beurt nodig?
Mijn nichtje is de buurvrouw van tas dus we moeten rustig aan doen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Grote orgie hoorde ik, hebben de muren een nieuwe beurt nodig?
Zekerquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
haha
Muziek erbij, alcohol en fokken. kan wel leuk zijn
quote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:28 schreef Torrio het volgende:
[..]
EN WAT HEEFT DIE GOZER WAT IK NIET HEB?!?!!!Hij heeft centen en wij niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wij zijn beter weetje![]()
[..]
EN WAT HEEFT DIE GOZER WAT IK NIET HEB?!?!!!een witte onderbroekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tssss die kwamen zelfs mijn sangria opdrinken dus die houden ook van feestenquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Mijn nichtje is de buurvrouw van tas dus we moeten rustig aan doen.
[..]
EN WAT HEEFT DIE GOZER WAT IK NIET HEB?!?!!!Helemaal niks schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
En hij heeft ook wat meer tietquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij heeft centen en wij niet.
Maar wij zijn beter weetje
haiquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef Torrio het volgende:
[..]
Hoeveel mannen heb je dan wel niet uitgenodigd?
nomnomnomquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef Kally het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja voor de mannen dan ook maar
Eerste heb ik opstaan. Lekker hardquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:29 schreef Franneh het volgende:
[..]
Zeker![]()
Alcohol zit er al in, muziek en fok zijn aanwezig
Nou TLK, wordt een kinky feestje zo met je nichtje erbijquote:Op zaterdag 31 juli 2010 00:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
tssss die kwamen zelfs mijn sangria opdrinken dus die houden ook van feesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |