The bagger is with me!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef JanPiraat het volgende:
you must not use the force that much Timmm don't go to the dark side
Nu heb je het al verpest. Laat maar lekker dichtquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:22 schreef Myraela het volgende:
Dicht nu. Timmmm wil graag zijn monoloog overdoen.
quote:
Myraela kent me te goedquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu heb je het al verpest. Laat maar lekker dicht
Jullie moderators spelen allemaal onder 1 hoedjequote:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Myraela het volgende:
Mijn stagair heeft dit topic te vroeg geopend. Het is nog geen 12 uur. Slotje.
Ik heb het over timmmmm schat.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
![]()
En stagiarIk heb jouw vliesje doorbroken
Dat past nooit.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jullie moderators spelen allemaal onder 1 hoedje
Ik ben jouw stagiair niet, ik ben murps bitch.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:30 schreef Myraela het volgende:
Mijn stagair heeft dit topic te vroeg geopend. Het is nog geen 12 uur. Slotje.
quote:
Dat is nog erger.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben jouw stagiair niet, ik ben murps bitch.
Jonguh, je loopt stage. Dan ben je een stagair.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben jouw stagiair niet, ik ben murps bitch.
Sommige worden geboren met dit talent. Andere moeten het leren.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ga toch niet bij een newbmod stagelopen.
Ik loop stage, maar ik ben jouw stagiair niet. de ITnerd bij het bedrijf om de hoek heeft ook stagiairs, die zijn ook niet van jouquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jonguh, je loopt stage. Dan ben je een stagair.
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sommige worden geboren met dit talent. Andere moeten het leren.
Ga nu maar koffie halenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik loop stage, maar ik ben jouw stagiair niet. de ITnerd bij het bedrijf om de hoek heeft ook stagiairs, die zijn ook niet van jou
Goeden vraach.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef I_Need_Money het volgende:
Als jullie blauwe elkaar uitschelden, is het dan ook crewbash?
Wij doen dat niet.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:37 schreef I_Need_Money het volgende:
Als jullie blauwe elkaar uitschelden, is het dan ook crewbash?
Man man man, ik zag het, dat was een goeie, timmmmmquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:39 schreef timmmmm het volgende:
GHIHIHIHIH, zagen jullie dat?!?! Myraela zegt dat doen wij niet...
EN DAN DOET HIJ HET TOCH!!!!!!!!!!
Bedankt, timmmmm, ik vond het ook een gevatte van mezelf.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Man man man, ik zag het, dat was een goeie, timmmmm
En dat mag ook gezegd worden! Chapeau!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bedankt, timmmmm, ik vond het ook een gevatte van mezelf.
Bij mij heb jij ook een blauw kleurtjequote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
Geilen jullie op je blauwe kleurtje? Ik zou dat wel doen.
Ja, ik heb mijn eerste post met blauw geprintscreent, uitgeprint en er overheen geplast. Daarna laten drogen en op mijn muur geplakt.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
Je maakt me gek met je uitspraken.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn eerste post met blauw geprintscreent, uitgeprint en er overheen geplast. Daarna laten drogen en op mijn muur geplakt.
Ik heb last van een continue erectie.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:41 schreef Bellatrix het volgende:
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn eerste post met blauw geprintscreent, uitgeprint en er overheen geplast. Daarna laten drogen en op mijn muur geplakt.
Machtsmisbruik.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
Opgelost:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 23:43 door remlof:
Topicstatus: normaal/open -> open-nomodclose.
Hij was al een hele tijd definitief open heur, het is nu vervroegde nachtbagger.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:43 schreef remlof het volgende:
Opgelost:
Op vrijdag 30 juli 2010 @ 23:43 door remlof:
Topicstatus: normaal/open -> open-nomodclose.
Ik heb de mijne echt nogquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kijk anders even naar de entries van dit topic. Ik ben bang dat ik hier de enige ben die zijn macht misbruikt.quote:
Was voor FOK! deurhangers, voor het reclame topic...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom lijkt haar hoofd op het mijne?
Ik was eerst oranje, dat was dan weer minder tof.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb de mijne echt nog
[ afbeelding ]
Wtf, linkje?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:45 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Was voor FOK! deurhangers, voor het reclame topic...
Ik wou roze maar het mocht niet van Remlof...quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was eerst oranje, dat was dan weer minder tof.
o.us dan, die meteen zijn oranje opgaf toen hij blauw ging worden, omdat het anders niet te zien zou zijnquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was eerst oranje, dat was dan weer minder tof.
Wtf, serieus!?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
o.us dan, die meteen zijn oranje opgaf toen hij blauw ging worden, omdat het anders niet te zien zou zijn
Men, dat is baas.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
[PAINT] *hier* Hoe reclame te maken voor FOK/ONZ?
Wat een faal.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
o.us dan, die meteen zijn oranje opgaf toen hij blauw ging worden, omdat het anders niet te zien zou zijn
Kliot ik zocht hem nadat ik hem net ff zagquote:Op vrijdag 30 juli 2010 23:47 schreef Myraela het volgende:
Waarom staat dit topic nu onderaan in de lijst, zo vinden onze nieuwe vrienden ons niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |