quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Liever een iPhone dan een BlackBerry (), met dat baggerbesturingssysteem van RIM.
Boter en kaas hoor je niet te combineren, bah. Boter gebruik je alleen met hagelslag en vlokken e.d.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:12 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb echt zó een zin in een krentenbol met roomboter en oude kaas.
Neeee joh.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Boter en kaas hoor je niet te combineren, bah. Boter gebruik je alleen met hagelslag en vlokken e.d.
Echt een onplezierig gevoel in je mond, boter en broodbeleg als kaas of salami.quote:
Maakt Nokia uberhaupt nog telefoons zonder dat baggere Symbian (dat 6 jaar geleden nog goed was)? Ik denk dat mijn volgende telefoon er ook een met een uitschuifbaar toetsenbord wordt.quote:
n86 is een geil ding, wel symbian, maar vernieuwd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maakt Nokia uberhaupt nog telefoons zonder dat baggere Symbian (dat 6 jaar geleden nog goed was)? Ik denk dat mijn volgende telefoon er ook een met een uitschuifbaar toetsenbord wordt.
Ik vind het jammer dat Nokia voortaan niet gewoon een customized versie van Android gebruikt, die symbian-touch versies zijn tot nu toe altijd ver ondermaats gebleven (en ook de Samsungtelefoons met symbian touch erop).quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
n86 is een geil ding, wel symbian, maar vernieuwd.
Vanuit Nokia gezien zou het een domme stap zijn. Ze hebben een groot aandeel in zowel Symbian als Maemo / Meego, dus dat zal zo goed als niet gebeuren, de nieuwe Symbian daarentegen ziet er wel gelikt uit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Nokia voortaan niet gewoon een customized versie van Android gebruikt, die symbian-touch versies zijn tot nu toe altijd ver ondermaats gebleven (en ook de Samsungtelefoons met symbian touch erop).
Dat is waar, maar een besturingssysteem wordt log als je het blijft herzien en aanpassen, daar had Windows Mobile ook last van. Nokia heeft en kan nog altijd fantastische telefoons produceren, het wordt dan ook tijd dat ze eens wat meer gaan concurreren met hun OS.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanuit Nokia gezien zou het een domme stap zijn. Ze hebben een groot aandeel in zowel Symbian als Maemo / Meego, dus dat zal zo goed als niet gebeuren, de nieuwe Symbian daarentegen ziet er wel gelikt uit.
De aanpassingen zijn wel van een relevant aard hé. Om het beter te integreren met de snellere hardware, minder cpu gebruik bij het gebruiken van je telefoon en is Symbian nu geheel open source geworden wat in het voordeel is van developers. Reden waarom ook android in korte tijd zo groot is geworden. Dan zwijg ik nog dat Nokia met OVI grote stappen heeft gezet, denk aan navigatie, mail, community, chat, Ovi store etc.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een besturingssysteem wordt log als je het blijft herzien en aanpassen, daar had Windows Mobile ook last van. Nokia heeft en kan nog altijd fantastische telefoons produceren, het wordt dan ook tijd dat ze eens wat meer gaan concurreren met hun OS.
Heb je er ook een?quote:
Jup.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:52 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Heb je er ook een?
Ik heb er trouwens een Maemo/Android dualboot op staan
Als telefoon nog nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup.
Kan je een beetje fatsoenlijk android gebruiken als telefoon?
Thanks! Ga er straks uitvoerig naar kijken.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:59 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Als telefoon nog niet
Ze hebben een week geleden de 3D/2D chips werkend gekregen dus Android draait nu lekker snel maar ze hebben het nog niet voor elkaar gekregen om de 3G chips werkend te krijgen dus je kan niet bellen![]()
http://nitdroid.com/index.php?title=Devs:ToDO
Maar de Devs zijn flink bezig, dat is mooi
Maemo leunt relatief veel op de community. iOS en Android leunen veel meer op bedrijven die apps ontwikkelen, vandaar dat je er niet zoveel van hoortquote:Op zondag 1 augustus 2010 21:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Maemo is best interessant, je hoort er niet zoveel van dus heb ik mij er nooit echt in verdiept.
Films die op spellen gebaseerd zijnquote:
Die taalfout ook: "vlieg vakanties"quote:
Godver, wat is dit voor gruwelijksquote:
Gevonden?quote:Op zondag 1 augustus 2010 23:36 schreef Disko.Krali het volgende:
Ik heb een flesje Red Label gevonden.
Iemand tips?
Koelkast/mixen/iets anders/blabla?
Niet per se, maar what the hell - waarom niet?quote:
hahaquote:Op maandag 2 augustus 2010 10:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Niet per se, maar what the hell - waarom niet?
Het is tenslotte vakantie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 10:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Niet per se, maar what the hell - waarom niet?
Daarom!quote:
Fierljeppen?quote:Op maandag 2 augustus 2010 11:15 schreef GenusButeo het volgende:
Hij gaat natuurlijk in een sloot springen.
Ik moest lachen.quote:
Ja ergens in een kast gevonden waar niemand komt.quote:Op maandag 2 augustus 2010 08:57 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gevonden?
Gewoon aan je lippen zetten en achterover klokken. (En anders kan je het mixen met cola, dan wordt het Red & ColaOf soda.)
Ik ben sowieso niet zo'n fan van whiskey, maar ik weet wel dat Red Label vaak wordt gebruikt om drankjes te mixen. Met cola is het best te pruimen. Dat drink je in ieder geval niet lauw.quote:Op maandag 2 augustus 2010 13:09 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ja ergens in een kast gevonden waar niemand komt.
Is het koud lekkerder, want ik heb een keertje black label gedronken en dat was redelijk lauw en dat vind ik niet te zuipen. Anders laat ik die fles wel gewoon zitten waar die zit
Ja niet zometeen gelijk zuipenquote:Op maandag 2 augustus 2010 14:19 schreef GenusButeo het volgende:
Lekker, zo op maandagmiddag.Veel plezier.
O.quote:Op maandag 2 augustus 2010 14:21 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Ja niet zometeen gelijk zuipen
Vanavond misschien
Ja, niet iedereen is zo braaf als jij.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:18 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen is zo braaf als jij.
quote:Op maandag 2 augustus 2010 15:51 schreef wikwakka2 het volgende:
How to . Quaresma Kapsel ?
Hebben jullie ook een Quaresma-kapsel?
Wat raar !quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:32 schreef GenusButeo het volgende:
Hé, alle reacties zijn weg uit dat topic.
Doe niet stoer, met je overdaad aan emoticons.quote:
quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:45 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Doe niet stoer, met je overdaad aan emoticons.
Wejo, wat is deze.quote:
Dat heb ik ook altijd als ik foto's uit die tijd zie.quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:56 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat waren de jaren 70/80 tof. Ik zat net oude fotoboeken door te bladeren en stelde me voor hoe het zou zijn om toen te leven.
Showdown. Morgen. 12.00. CS Leiden.quote:
School of werk? Nee overalquote:Op maandag 2 augustus 2010 18:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Showdown. Morgen. 12.00. CS Leiden.![]()
![]()
Precies, ik mis die tijden.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Vroeger, toen mijn ouders nog van die wijd toelopende broeken droegen en in een DAF of een lelijke eend reden. Toen afrokapsels nog heel normaal waren onder blanke Nederlanders. Toen de "anything goes"-mentaliteit nog overheerste.
quote:
Toen men nog tevreden was met kleine dingen, toen de banen nog voor het oprapen lagen. Toen FOK! er nog niet was.quote:
De meeste zijn dan ook geschreven door mensen die "klein" als "klijn" en "racisme" als "rasisme" schrijven.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:13 schreef IHVK het volgende:
Mwoah die reacties zijn ook weer onzin. Als één decennium overdreven politiek correct was dan wat het de jaren '90 wel.
Geef maar toe, als jij naar oude foto's kijkt, vraag je je ook wel eens af hoe het toen zou zijn geweest.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:18 schreef GenusButeo het volgende:
Nostalgisch doen over 'tijden van weleer'.
Je bedoelt voor de Eurekaweek? Daar heb ik wel iets van voorbij zien komen op SIN-online, waar ze gidsen zochten, maar ik denk niet dat ik daar iets mee ga doen, heb al twee banen voor volgend jaar en moet deze maand nog rekening houden met een week op reis gaan.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:25 schreef Triggershot het volgende:
Wik, heeft Eureka contact met jou opgenomen, iets naar je mail en of huis gestuurd? Gezien jij ook wilde werken of werkte voor EUR?
Ja, maar ik ga het niet romantiseren.quote:Op maandag 2 augustus 2010 19:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geef maar toe, als jij naar oude foto's kijkt, vraag je je ook wel eens af hoe het toen zou zijn geweest.
Geen plakjes worstquote:Op maandag 2 augustus 2010 20:21 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga het niet romantiseren.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |