quote:Op maandag 2 augustus 2010 18:46 schreef mesut29081994 het volgende:
pffff ik vind die kapsel gwn er vet uitzien dus wil ik het ook maar weet niet hoe ik het zo moet stylen ?
Nee man.quote:
haha die lijntje had ik al , heb je wel goed gegokt .quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:52 schreef Hard_Feesten het volgende:
Ga gewoon naar zo'n Turkse kapper. Die knippen volgens mij aan de lopende band zulke kapsels. Misschien kan je er ook zo'n geinig baardje bij laten scheren, zo'n lijntje dat alleen over je kin loopt.
Mesut, het is dat lijntje, net zoals het dat kapsel is. Zou je dit in het vervolg goed kunnen schrijven?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:01 schreef mesut29081994 het volgende:
[..]
haha die lijntje had ik al , heb je wel goed gegokt .
waarom zou ik hij snapt me toch of niet ?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mesut, het is dat lijntje, net zoals het dat kapsel is. Zou je dit in het vervolg goed kunnen schrijven?
Bij voorbaat dank.
Als iedereen zo zou denken zouden we nog als holbewoners leven. Waarom zeg je dankjewel als je iemand ook gewoon een klap voor z'n kop kan geven?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:05 schreef mesut29081994 het volgende:
[..]
waarom zou ik hij snapt me toch of niet ?
tfoe mang neit hatten op mesut hji is gewn rustich mang ewa mesut mooien kapsel jij kna zo al di chiks hosellen tog p::quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als iedereen zo zou denken zouden we nog als holbewoners leven. Waarom zeg je dankjewel als je iemand ook gewoon een klap voor z'n kop kan geven?
Grappig ,quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:19 schreef Eind-Baas het volgende:
[..]
tfoe mang neit hatten op mesut hji is gewn rustich mang ewa mesut mooien kapsel jij kna zo al di chiks hosellen tog p::
mesut mang wta is er mte juo gebeurd? swa altjit rustich tog en nu hatten? mang als jji zo gat deon deo ik ook niet mer chill mangquote:
hij krijgt jouw fietsquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 17:08 schreef DoimeN het volgende:
Mesut, volgende maand ben je jarig man!
Wat krijg je van je ouders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |