quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Liever een iPhone dan een BlackBerry (), met dat baggerbesturingssysteem van RIM.
Boter en kaas hoor je niet te combineren, bah. Boter gebruik je alleen met hagelslag en vlokken e.d.quote:Op zondag 1 augustus 2010 18:12 schreef maartjeh het volgende:
Ik heb echt zó een zin in een krentenbol met roomboter en oude kaas.
Neeee joh.quote:Op zondag 1 augustus 2010 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Boter en kaas hoor je niet te combineren, bah. Boter gebruik je alleen met hagelslag en vlokken e.d.
Echt een onplezierig gevoel in je mond, boter en broodbeleg als kaas of salami.quote:
Maakt Nokia uberhaupt nog telefoons zonder dat baggere Symbian (dat 6 jaar geleden nog goed was)? Ik denk dat mijn volgende telefoon er ook een met een uitschuifbaar toetsenbord wordt.quote:
n86 is een geil ding, wel symbian, maar vernieuwd.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maakt Nokia uberhaupt nog telefoons zonder dat baggere Symbian (dat 6 jaar geleden nog goed was)? Ik denk dat mijn volgende telefoon er ook een met een uitschuifbaar toetsenbord wordt.
Ik vind het jammer dat Nokia voortaan niet gewoon een customized versie van Android gebruikt, die symbian-touch versies zijn tot nu toe altijd ver ondermaats gebleven (en ook de Samsungtelefoons met symbian touch erop).quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
n86 is een geil ding, wel symbian, maar vernieuwd.
Vanuit Nokia gezien zou het een domme stap zijn. Ze hebben een groot aandeel in zowel Symbian als Maemo / Meego, dus dat zal zo goed als niet gebeuren, de nieuwe Symbian daarentegen ziet er wel gelikt uit.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Nokia voortaan niet gewoon een customized versie van Android gebruikt, die symbian-touch versies zijn tot nu toe altijd ver ondermaats gebleven (en ook de Samsungtelefoons met symbian touch erop).
Dat is waar, maar een besturingssysteem wordt log als je het blijft herzien en aanpassen, daar had Windows Mobile ook last van. Nokia heeft en kan nog altijd fantastische telefoons produceren, het wordt dan ook tijd dat ze eens wat meer gaan concurreren met hun OS.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vanuit Nokia gezien zou het een domme stap zijn. Ze hebben een groot aandeel in zowel Symbian als Maemo / Meego, dus dat zal zo goed als niet gebeuren, de nieuwe Symbian daarentegen ziet er wel gelikt uit.
De aanpassingen zijn wel van een relevant aard hé. Om het beter te integreren met de snellere hardware, minder cpu gebruik bij het gebruiken van je telefoon en is Symbian nu geheel open source geworden wat in het voordeel is van developers. Reden waarom ook android in korte tijd zo groot is geworden. Dan zwijg ik nog dat Nokia met OVI grote stappen heeft gezet, denk aan navigatie, mail, community, chat, Ovi store etc.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar een besturingssysteem wordt log als je het blijft herzien en aanpassen, daar had Windows Mobile ook last van. Nokia heeft en kan nog altijd fantastische telefoons produceren, het wordt dan ook tijd dat ze eens wat meer gaan concurreren met hun OS.
Heb je er ook een?quote:
Jup.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:52 schreef Disko.Krali het volgende:
[..]
Heb je er ook een?
Ik heb er trouwens een Maemo/Android dualboot op staan
Als telefoon nog nietquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jup.
Kan je een beetje fatsoenlijk android gebruiken als telefoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |