boehaha de mensen die nog steeds in Pharming geloven.quote:Op zondag 1 augustus 2010 14:50 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Het leukst zijn de fora van individuele aandelen waar men al jaren in een overname gelooft. Elke dag zien ze weer overal manipulatie ("X mag niet hoger dan", "ze drukken de koers") en daarin het bewijs dat de overname toch echt aanstaande is.
Die heb ik nog niet gelezen. Ik vond die van 2007 wel interessant. Over de aankoop van See's Candy en kapitaaluitgaven.quote:Op zondag 1 augustus 2010 16:33 schreef Sokz het volgende:
Die brieven zijn zeer interessant. Geweldig betoog van Buffet over de aankoop SAFECO in 1978
Hehe yep, simpel grauw kantoor in Omaha (ergens waar werkelijk niks is), niet eens een computer op zijn desk en een secretaresse voor de koffiequote:Op zondag 1 augustus 2010 15:57 schreef Sokz het volgende:
[..]
Nelson Mandela![]()
Nee buffet is ook wel toffe gozer met humor (zoek eens via youtube naar hem) die de simpelheid zelve is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please Move The Deer Crossing Sign
Sta wel mooi in't groen met mn porto ..quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:19 schreef tony_clifton- het volgende:
Sta wel mooi in't rood met de short tracker...
Ja, Twijfel of ik moet verkopen.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Man o man wat gaat ING toch weer hard
Heb je nog een specifiek paradepaardje waar je erg op leunt? Of is het allemaal vrij gemiddeld in je portfolio? Zelf ben ik (nog steeds) erg fan van Novo wat bizar goed draait.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:28 schreef tony_clifton- het volgende:
Die van mij is rood, 4% ofzo. Denk wel dat ik 't jaar groen af zal sluiten.
Vandaag is er trouwens een aandeel verkocht geraakt met een minieme winst waar ik toch al maaanden mee in't rood stond. En flink. Wel leuk.
Novo Nordisk, farmaceutical die met name bekend staat om z'n diabetes aanpak.quote:
Ik had verwacht dat jij Novo ook wel in je porto had. Mede omdat je het zelf een jaar geleden ongeveer hier ook postte.quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:43 schreef tony_clifton- het volgende:
Heb nagenoeg niets meer behalve BSX (die reverse tracker) en een heleboel Thrombogenics...
Kun je een voorbeeld geven van een zaak waarin Buffett verdacht werd van het misbruiken van voorkennis ?quote:Op maandag 2 augustus 2010 16:32 schreef Toppiet het volgende:
Je moet natuurlijk Buffet niet idealiseren. Het moet duidelijk dat hij profiteert van voorkennis naast zijn value investing, zonder deze voorkennis zou hij waarschijnlijk niet de rijkste ter wereld zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |