Was al geconstateerd.quote:
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:21 schreef Giester het volgende:
Hoe noem je een paard in het Engels?Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Vanwege het leuke commentaar speciaal voor jou, starring you:quote:
Dat komt niet meer goed met jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:15 schreef Giester het volgende:
Een Nederlander, Irakees en een Pool lopen over straat. Zegt die Irakees tegen die Pool; "Zo, dat is weer eens wat anders dan een Marokkaan en een Turk."
Hoe kom je er echt opquote:
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:31 schreef chemicalprocesses het volgende:
[..]
Vanwege het leuke commentaar speciaal voor jou, starring you:
Op een zonnige dag besluit een jurist eens fietsend naar het werk te gaan. Zo besloten zo gedaan. Na een dagje hard werken loopt Federer-fan fluitend naar zijn fiets. Tot zijn grote schrik ziet hij een zwerver zitten op het zadel terwijl hij ook nog morrelt aan het fietsslot.
Federer-fan: 'Meneer waar bent u mee bezig?
.'
Zwerver: 'Zeg, hebt u nooit een wetboek opengeslagen, ik word namelijk vermoed bezitter te zijn.'
[Federer-fan-komt-op-voor-de-diertjes-modus]Liever niet dit soort grappen over dieren wat mij betreft, die er misschien toe leiden dat een of andere zwakzinnige dat gaat proberen.[/Federer-fan-komt-op-voor-de-diertjes-modus]quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:29 schreef najazeg het volgende:
Op een jongenskamp in het bos hebben ze op een dag een nieuw spel bedacht: Egel gooien. Alle jongens zijn er lyrisch over, behalve Ewout.
"Dat is zielig voor die egels!" zegt Ewout verdrietig.
Zegt de leiding: "Wacht maar tot je hem in je gezicht gegooid krijgt"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je hebt gelijk... sorry.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[Federer-fan-komt-op-voor-de-diertjes-modus]Liever niet dit soort grappen over dieren wat mij betreft, die er misschien toe leiden dat een of andere zwakzinnige dat gaat proberen.[/Federer-fan-komt-op-voor-de-diertjes-modus]
quote:Op maandag 9 augustus 2010 12:20 schreef Saekerhett het volgende:
Hoe noem je een turk in een auto?Vuilniswagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 01:15 schreef Giester het volgende:
Een Nederlander, Irakees en een Pool lopen over straat. Zegt die Irakees tegen die Pool; "Zo, dat is weer eens wat anders dan een Marokkaan en een Turk."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |