Ik zie diamonstor2 eigenlijk nooit meer in dit topic posten trouwens...quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 11:17 schreef Federer-fan het volgende:
En denk vooral aan die grap van diamonstor2, die wat mij betreft als een soort poolster boven ons hangt en ons laat zien welke kant we opmoeten.
veel te onsamenhangend.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:15 schreef BB-King het volgende:
Komt een man van de Klux Klux Klan bij de dokter.
Zegt de dokter: "Waarmee kan ik u helpen?
Zegt de man: "Ik heb last van een brandend kruis!"
Zegt de dokter: "Doet u alstublieft uw rok omhoog."
Zo gezegd, zo gedaan... de rok gaat omhoog!
Zegt de dokter: "Aha, dus daarom heeft u een hekel aan negers!"
Zegt de man: "Kappen man!"
Zegt de dokter: "Waarmee?"
Zegt de man: "Nee, ik bedoel of u ook kappen verkoopt."
Zegt de dokter: "Ik heb alleen mondkapjes."
Zegt de man: "Ow cool, ik ben toevallig een groot fan van Michael Jackson...
Maar dan wel de jonge Michael Jackson want later begon hij op een spook te lijken!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
Dus volgens jou is het een slecht zelfbedachte grap?quote:
Oké, dit zijn gewoon wat willekeurige zinnetjes achter elkaar.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:15 schreef BB-King het volgende:
Maar dan wel de jonge Michael Jackson want later begon hij op een spook te lijken!"
Dit zijn gewoon een heleboel korte flauwe grapjes achter elkaar..quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:15 schreef BB-King het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de TT staat toch echt slechte grappen![]()
quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 14:09 schreef Majkool het volgende:
Wat is smeerbaar en goed in zelfverdediging?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Euro Shopperquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:21 schreef najazeg het volgende:
kom op jongens, slecht betekent niet dat alles maar mag. We willen wel een beetje kwaliteit.
Precies, het moet gewoon geen bagger zijn. En zo moeilijk lijkt het me niet om te zien wat de bedoeling is van een slechte zelfbedachte grap. Alle OP's staan er vol mee.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:21 schreef najazeg het volgende:
kom op jongens, slecht betekent niet dat alles maar mag. We willen wel een beetje kwaliteit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is meer bagger, 'scuse the language. Er zit geen lijn in. In die andere grappen wel. Bij jou zijn het wat zinnen die redelijk willekeurig lijken. De meeste slechte grappen zijn gewoon een samenhangend verhaaltje met een suffe clou. Sorry, maar je vraagt het en ik ben gewoon eerlijk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 17:43 schreef BB-King het volgende:
WTF, ik probeer hele slechte zelfbedachte grappen te verzinnen en dan is het nog niet goed???
Die KKK grap van mij was slechter zelfbedacht dan vele anderen die de revue hebben gepasseerd.
En ja, ik heb alle voorbeelden doorgenomen.
quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:35 schreef LangeJan het volgende:
Er was een meisje die uit een drinkfles van het merk Rucanor aan het drinken was! En toen vroeg ik aan haar "Doet dat geen pijn aan je oren als je daaruit drinkt?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |